Forum

Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf cajd_1 » tirs 25 okt 2011 16:45

Gold Digger2089 skrev:klamt man skal føre 1-0 og rydde ud på connection og så tabe. klamt


Ja det er virkelig klamt.. gjorde det også mod Bolton 2 gange :(
<3 Liverpool FC - You'll Never Walk Alone <3
cajd_1
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf Gold Digger2089 » tirs 25 okt 2011 18:03

sjovt nok gjorde jeg det også mod bolton....... og har aldrig gjordt det før i nogen af de andre 22 kampe jeg har spillet
Billede
Gold Digger2089
Niveau 3
 
Indlæg: 206


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf cajd_1 » tirs 25 okt 2011 21:03

nej det er også kun mod bolton jeg gjorde det ..
<3 Liverpool FC - You'll Never Walk Alone <3
cajd_1
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf Fruensgaard » tirs 25 okt 2011 21:29

ja det er så mig der er Bolton.. aner ikke hvad der sker, men det synes at være tendensen i mine kampe. Kan prøve at hoppe på naboens netværk og se om det er en hjælp, det er også pisse irriterende for mig, selvom jeg vinder - beklager drenge!

Men var sgu da lige ved at have dig Gold Digger, du scorede et halv-heldigt mål vil jeg sige ;-)
Fruensgaard
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Aalborg


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf Gold Digger2089 » tirs 25 okt 2011 22:38

vi tager 2 kamp snart! :) så får du manchester city styrke at smage
Billede
Gold Digger2089
Niveau 3
 
Indlæg: 206


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf FREILER » tirs 25 okt 2011 22:59

West Brom. mødte i dagens kamp Sunderland. West Brom. lagde fantastisk ud med at styre kampen i de første 25-30 minutter hvorefter xureal vågnede op, begyndte at spille ordentligt fodbold og vandt da også sikkert første kamp 1-0. Der var ellers spænding i det 85 min. da West Brom. havde en friløber mod Sunderland’s keeper. Desværre var denne oplagte chance mere end hvad angriberen kunne klare og han bragede bolden forbi stolpen :- (
Anden kamp startede ligesom første utroligt godt for West Brom. Denne gang lykkedes det dem forholdsvis hurtigt at føre kampen 2-0. Igen vågnede xureal op og scorede hans første mål i 45 min. og hans andet mål i 48 min. Dette satte for en kort stund West Brom. under pres men heldigvis ikke mere end at deres storspil blev fundet frem og de kunne efter 90 min. kalde sig vindere med resultatet 5-2. Fantastisk gået..
Tak for 2 rigtig gode kampe xureal.
Billede

- I Survived the PSN Outage of 2011

- PSN hacked last week. Osama Bin Laden found and killed this week - coincidence?
- So Osama Bin Laden is dead... Amazing what the Americans can do when the Playstation Network is down..
FREILER
Niveau 3
 
Indlæg: 232
By: Albertslund, 2620


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf FREILER » tirs 25 okt 2011 23:08

Så fik West Brom spillet deres anden kamp mod jensot's Blackburn. Desværre forløb det ikke helt efter bogen og Blackburn vandt (desværre igen) fortjent 2-1.
Tillykke med sejrene jensot og tak for kampene :- )
Billede

- I Survived the PSN Outage of 2011

- PSN hacked last week. Osama Bin Laden found and killed this week - coincidence?
- So Osama Bin Laden is dead... Amazing what the Americans can do when the Playstation Network is down..
FREILER
Niveau 3
 
Indlæg: 232
By: Albertslund, 2620


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf heroes » tirs 25 okt 2011 23:24

FREILER skrev:Så fik West Brom spillet deres anden kamp mod jensot's Blackburn. Desværre forløb det ikke helt efter bogen og Blackburn vandt (desværre igen) fortjent 2-1.
Tillykke med sejrene jensot og tak for kampene :- )


Selv tak, vi må håbe vi får nogen bedre hold en anden gang, det er ikke nemt at spille ok med vores hold :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf xureal » ons 26 okt 2011 09:06

FREILER skrev:West Brom. mødte i dagens kamp Sunderland. West Brom. lagde fantastisk ud med at styre kampen i de første 25-30 minutter hvorefter xureal vågnede op, begyndte at spille ordentligt fodbold og vandt da også sikkert første kamp 1-0. Der var ellers spænding i det 85 min. da West Brom. havde en friløber mod Sunderland’s keeper. Desværre var denne oplagte chance mere end hvad angriberen kunne klare og han bragede bolden forbi stolpen :- (
Anden kamp startede ligesom første utroligt godt for West Brom. Denne gang lykkedes det dem forholdsvis hurtigt at føre kampen 2-0. Igen vågnede xureal op og scorede hans første mål i 45 min. og hans andet mål i 48 min. Dette satte for en kort stund West Brom. under pres men heldigvis ikke mere end at deres storspil blev fundet frem og de kunne efter 90 min. kalde sig vindere med resultatet 5-2. Fantastisk gået..
Tak for 2 rigtig gode kampe xureal.



Tak for nogen gode kampe . og det var så Sunderlands først point :) det var en hård kamp men glad for jeg fik noget udaf de 2kampe . mit mål må være ikke blive blandet de 3 dårligst i ligaen
xureal
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf ebckbh » ons 26 okt 2011 14:23

Swansea stiller op til prygl i aften ved 20 tiden hvis der er nogen der skal booste selvtillid ;-)
Billede
ebckbh
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf MarkAall » ons 26 okt 2011 16:52

jeg vil godt bare spille nogle kampe, syntes aldrig nogle kan når jeg skriver :) så jeg er frisk kl. 20 ebckbh
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf Gold Digger2089 » ons 26 okt 2011 17:50

twosenven har trukket sig fra tuneringen
Billede
Gold Digger2089
Niveau 3
 
Indlæg: 206


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf ebckbh » ons 26 okt 2011 18:28

Har han et godt hold? :-)
Billede
ebckbh
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf cajd_1 » ons 26 okt 2011 19:15

hey jeg er også klar på kampe her i aften
<3 Liverpool FC - You'll Never Walk Alone <3
cajd_1
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf Gold Digger2089 » ons 26 okt 2011 20:32

cajd er frisk på kampe mod dig nu :)
Billede
Gold Digger2089
Niveau 3
 
Indlæg: 206


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster