Forum

BF3 Eller MW3 idag er du frisk?

Aftal mødested og mødetidspunkt!

BF3 Eller MW3 idag er du frisk?

Indlægaf Dummiz » lør 19 nov 2011 20:38

Nu da det andet "Event" er blevet aflyst så vil jeg da høre om der er en eller flere der har lyst til at spille enten noget Conquest (BF3) Eller noget TDM (MW3) sammen med mig idag? jeg har mic så hvis du/i også har det så kom og få en sjov aften :) vi spiller det spil folk har lyst til og vi går igang når der er stemning for det. og så kan folk bare join hvis de kommer senere :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: BF3 Eller MW3 idag er du frisk?

Indlægaf mb264991 » søn 20 nov 2011 04:36

Arh sucky jeg ikke så denne. 2 venner og jeg har spillet mw3 indtil nu ca. og der kunne du da have joined ;/ nå nå :)
mb264991
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: BF3 Eller MW3 idag er du frisk?

Indlægaf Dummiz » søn 20 nov 2011 12:26

Det er der ikke noget at gøre ved :) jeg fik spillet en del selv så det gør ikke mig det store. Jeg hyggede mig alligevel selvom jeg gamede alene og det er jo det vigtigste :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: BF3 Eller MW3 idag er du frisk?

Indlægaf MartinNielsen6000 » søn 20 nov 2011 13:19

Dummiz skrev:Nu da det andet "Event" er blevet aflyst så vil jeg da høre om der er en eller flere der har lyst til at spille enten noget Conquest (BF3) Eller noget TDM (MW3) sammen med mig idag? jeg har mic så hvis du/i også har det så kom og få en sjov aften :) vi spiller det spil folk har lyst til og vi går igang når der er stemning for det. og så kan folk bare join hvis de kommer senere :)


nitten man ser den idag :)
hvis du er klar i aften er jeg også, jeg har headset, det gør det hele lidt nemmere ;)
MartinNielsen6000
Niveau 1
 
Indlæg: 88



Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster