Forum

Starhawk folk?

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Starhawk folk?

Indlægaf Dummiz » man 14 maj 2012 17:45

Andre herinde der er frisk på starhawk ud over rytteren? :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Starhawk folk?

Indlægaf Rytteren » man 14 maj 2012 18:44

Dummiz skrev:Andre herinde der er frisk på starhawk ud over rytteren? :D



hvem siger jeg er klar :shock: ??.... men.. det er jeg da :lol:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Starhawk folk?

Indlægaf morfar » man 14 maj 2012 18:59

Hvad er det for en slags spil?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Re: Starhawk folk?

Indlægaf Morten Rask » man 14 maj 2012 19:01

morfar skrev:Hvad er det for en slags spil?


Den slags med trofæer. ;-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Re: Starhawk folk?

Indlægaf Dummiz » man 14 maj 2012 19:04

Zejfur skrev:
morfar skrev:Hvad er det for en slags spil?


Den slags med trofæer. ;-)


Haha der var du lige hurtigere end mig Zejfur :P

Det er multiplayer shooter Morfar :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Re: Starhawk folk?

Indlægaf morfar » man 14 maj 2012 19:09

Zejfur skrev:
morfar skrev:Hvad er det for en slags spil?


Den slags med trofæer. ;-)


Nemt platin?

Altså som MAG, bare space agtigt?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Starhawk folk?

Indlægaf Dummiz » man 14 maj 2012 19:13

starhawk er third person shooter og ikke first person :) om det er nem plat. ved jeg ikke men tror da ikke det er umuligt :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Re: Starhawk folk?

Indlægaf Rytteren » man 14 maj 2012 19:17

morfar skrev:
Zejfur skrev:
morfar skrev:Hvad er det for en slags spil?


Den slags med trofæer. ;-)


Nemt platin?

Altså som MAG, bare space agtigt?


hvis man kigger listen igennem.. så vil nogen nok mene det kræver lidt gaming (1000kills online.)

og nej det er ikke en almindelig shooter.
det er 3pw, som man kender det fra red dead redemption, uncharted og ikke mindst warhawk.
du bekriger modstanderen på fods, i køretøjer og hawks (fly/mech).
herudover har de prøvet noget nyt (som jeg personlig aldrig har set gjort i en "shooter").
nemlig byggesystemet. ligesom i f.eks red alert, så bygges der en base - bilbyggestation, mure, turrents, bunker, "lufthavn" osv.
dette har givet et helt andet element i onlinespillene. her er der pludselig folk, der ikke er super til skydespil, der fokusere på at lave fæller/trappe fjenden, eller lave en hjemmebase/forsvare, samt offensivt bygge murre turrents osv til at hjælpe holdet.

det har fået anmerkningen "ps3ens bedste onlinespil" i mange anmeldeser.. så hvis du ikke har lyst til at spille en del over nettet, så er der nok ikke meget at komme efter. der er en singleplayer del, men det er coop og versusmultiplayer der er "brødet" i dette spil.

welcome to the new frontier!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Starhawk folk?

Indlægaf morfar » man 14 maj 2012 19:48

Du burde være sælger Rytteren.

Jeg er hermed overbevist om at prøve det.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Re: Starhawk folk?

Indlægaf Morten Rask » man 14 maj 2012 19:59

morfar skrev:Du burde være sælger Rytteren.

You had me at trophies.


:grin:
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Starhawk folk?

Indlægaf Rytteren » man 14 maj 2012 20:28

morfar skrev:Du burde være sælger Rytteren.

Jeg er hermed overbevist om at prøve det.


sælger bliver jeg aldrig :)
men har et soft spot for dette spil af flere grunde.
1. det prøver virkelig noget nyt. der er masser af tråde rundt på det store internet, som brokker sig over der ikke sker noget nyt i shooter genren. nu er der nogen der prøver, så håber jeg da også man støtter op omkring det.
2. de giver ALLE deres mappacks gratis stil spilleren - modsat f.eks battlefield, cod, gears, killzone, halo, uncharted osv.

når en udvikler gør disse ting. så for man mig på vognen.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Starhawk folk?

Indlægaf Dummiz » man 14 maj 2012 21:58

Rytteren skrev:
Dummiz skrev:Andre herinde der er frisk på starhawk ud over rytteren? :D



hvem siger jeg er klar :shock: ??.... men.. det er jeg da :lol:


<noget helt andet er Rytteren. Tror du starhawk har ramt noget af det rigtige så spillet hitter? uanset hvad så er det vel svært lige pt. at blive anerkendt på shooter markedet når MW og BF mastodonterne sidder så solidt på det hele.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Starhawk folk?

Indlægaf Rytteren » man 14 maj 2012 22:33

Dummiz skrev:
Rytteren skrev:
Dummiz skrev:Andre herinde der er frisk på starhawk ud over rytteren? :D



hvem siger jeg er klar :shock: ??.... men.. det er jeg da :lol:


<noget helt andet er Rytteren. Tror du starhawk har ramt noget af det rigtige så spillet hitter? uanset hvad så er det vel svært lige pt. at blive anerkendt på shooter markedet når MW og BF mastodonterne sidder så solidt på det hele.


tja, det har alt det som gør det kan hitte. har ikke følt denne "wipe" siden det første halo. MEN uden nogle reklamespots, så bliver det jo aldrig en mastodont som de store. men selv mit elskede killzone og resistance må lige få en finger.

men at man overhovedet sammenligner dem med fps. da man finder flere ligheder i spil som gears, uncharted ja selv metal gear online.

men for mig er det fedeste stadig "build and battle". det er simpelthen en #gamechanger uden lige.
så meget mere aktion. så meget mere strategi. så meget mere fun!!

det for sku også flere slags spillere ind i starhawk. har set (og talt) med flere spiller, som kun fokusere på at bygge, og benytter det offensivt såvel defensivt. og man føler sig virkelig dum, når man ikke holder øje med sin "ryg". pludselig falder/bygges der turrents foran dig, du vender for at flygte - da momentum i dette område ser ud til at skifte hurtigt. her ser du så, andre fjender har bygget en mur, og er ved at skabe turrents herpå.. you are dead!

men det giver en god følelse når man dræber en fjende ved at "kalde" på en bygning, eller rammer dem med sin droppod.
har dog pt ikke været super god i en hawk.. men det kan jo læres.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Starhawk folk?

Indlægaf Laffer » man 14 maj 2012 22:36

Det ser super super spændende ud, men timingen for Starhawk er for mig lidt off, jeg skal have fat i MP3 og så kører den ellers derfra.

Dog skal jeg have Starhawk før eller siden for betaen gav nogle rigtig fede oplevelser, især build and battle som rytteren også er inde på, det gjorde det jo til en form for TD spil med TPS gameplay.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Starhawk folk?

Indlægaf Rytteren » man 14 maj 2012 22:43

Laffer skrev:Det ser super super spændende ud, men timingen for Starhawk er for mig lidt off, jeg skal have fat i MP3 og så kører den ellers derfra.

Dog skal jeg have Starhawk før eller siden for betaen gav nogle rigtig fede oplevelser, især build and battle som rytteren også er inde på, det gjorde det jo til en form for TD spil med TPS gameplay.


hvis du har spillet betaen, så for du NOGET af et shock. fra den sidste del (1.3) til nu.. der er der fandme sket meget tweeking. og de nye maps/modes osv. er underholdende som bare fuck. coop er et match made in heaven.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster