Forum

Spille BF3 sammen

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Spille BF3 sammen

Indlægaf JanR » ons 04 jul 2012 00:03

Jeg er blevet rimelig træt af at gå efter platinum trofæer, og er derfor begyndt at spille en del Battlefield 3 igen.
Så hvis nogle af jer andre har lyst til at spille lidt holdbaseret, og ikke er helt nybegyndere, så tilføj mig endelig.

Jeg er på det meste af dagen imorgen onsdag, og det kunne være meget fedt at være en masse danskere sammen.

PSN: janzor88
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Spille BF3 sammen

Indlægaf frimann80 » ons 04 jul 2012 12:27

jeg er frisk, adder dig senere.
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Spille BF3 sammen

Indlægaf JanR » ons 04 jul 2012 15:31

Jeg smutter lige ud og klatrer lidt. Så kan vi spille sammen i aften.

Hvis andre er friske, skal i være velkomne til noget Battlefield 3 i aften med os.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Spille BF3 sammen

Indlægaf JanR » lør 07 jul 2012 09:41

Er der nogen som er friske på noget Battlefield idag?
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Spille BF3 sammen

Indlægaf zag » lør 07 jul 2012 10:02

jeg er på i aften :twisted:
Billede
zag
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Re: Spille BF3 sammen

Indlægaf frimann80 » lør 07 jul 2012 11:05

Jeg er klar :-)
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Spille BF3 sammen

Indlægaf oliman22 » lør 21 jul 2012 17:47

Ikke i aften, men add mig gerne jeg er klar på BF3, har også mic.
oliman22
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Re: Spille BF3 sammen

Indlægaf zag » man 23 jul 2012 18:01

er der nogle der er klar på at spille nu ? eller i aften?
Billede
zag
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Re: Spille BF3 sammen

Indlægaf Nistelroy78 » man 23 jul 2012 19:32

janzor88 skrev:Jeg er blevet rimelig træt af at gå efter platinum trofæer, og er derfor begyndt at spille en del Battlefield 3 igen.
Så hvis nogle af jer andre har lyst til at spille lidt holdbaseret, og ikke er helt nybegyndere, så tilføj mig endelig.

Jeg er på det meste af dagen imorgen onsdag, og det kunne være meget fedt at være en masse danskere sammen.

PSN: janzor88



Sikker på det ikke er en "skjul" måde at gå efter Platinum i BF3 :P .. Og hvorfor lige onsdag det bliver den varmeste dag i år indtil videre .. skam dig :D Gå ud og nyd solen mens du kan BF3 løber nok ikke nogen vejne ;)
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Spille BF3 sammen

Indlægaf Schmidty » man 23 jul 2012 20:28

Nistelroy78 skrev:
janzor88 skrev:Jeg er blevet rimelig træt af at gå efter platinum trofæer, og er derfor begyndt at spille en del Battlefield 3 igen.
Så hvis nogle af jer andre har lyst til at spille lidt holdbaseret, og ikke er helt nybegyndere, så tilføj mig endelig.

Jeg er på det meste af dagen imorgen onsdag, og det kunne være meget fedt at være en masse danskere sammen.

PSN: janzor88



Sikker på det ikke er en "skjul" måde at gå efter Platinum i BF3 :P .. Og hvorfor lige onsdag det bliver den varmeste dag i år indtil videre .. skam dig :D Gå ud og nyd solen mens du kan BF3 løber nok ikke nogen vejne ;)


Han har allerede platin i BF3, og hans første indlæg er fra den 4. Juli, så jeg tvivler på, at han mener denne onsdag :wink:
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Spille BF3 sammen

Indlægaf oliman22 » man 23 jul 2012 20:39

Mig og en ven spiller i aften, add endelig hvis i har lyst, vi spiller det meste og er bestemt ikke for gode, og kan sagtens finde på at pjatte lidt.

PSN: oliman22
oliman22
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Re: Spille BF3 sammen

Indlægaf JanR » tirs 24 jul 2012 15:36

schmidt_1000 skrev:
Nistelroy78 skrev:Sikker på det ikke er en "skjul" måde at gå efter Platinum i BF3 :P .. Og hvorfor lige onsdag det bliver den varmeste dag i år indtil videre .. skam dig :D Gå ud og nyd solen mens du kan BF3 løber nok ikke nogen vejne ;)


Han har allerede platin i BF3, og hans første indlæg er fra den 4. Juli, så jeg tvivler på, at han mener denne onsdag :wink:


Tak for det Schmidt. Jeg skulle lige til at skrive det samme. :)
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København



Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster