Forum

Crysis 3 spillere unite!

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Sv: Crysis 3 spillere unite!

Indlægaf Jb » søn 24 feb 2013 02:22

Synes frame raten er noget bedre i forhold til crysis 2 og det er minimalt lag jeg er røget ind i efter et par timers spil. Dog havde mig og jesperwoo en del problemer med at han røg ud af vores squad og disconnected kampene osv. Uanset hvem af os der var leader.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Sv: Crysis 3 spillere unite!

Indlægaf CthulhuAlmighty » søn 24 feb 2013 12:18

Jb skrev:Synes frame raten er noget bedre i forhold til crysis 2 og det er minimalt lag jeg er røget ind i efter et par timers spil. Dog havde mig og jesperwoo en del problemer med at han røg ud af vores squad og disconnected kampene osv. Uanset hvem af os der var leader.


Sjovt, du nævner frameraten, for det er godt nok den største grund til at jeg ikke spiller det her spil 24/7. Jeg er ret sikker på, at frameraten ofte dropper helt ned omkring de 25 FPS i kamp, hvilket gør det tæt på uspilleligt. 30 FPS er svært nok i forvejen...

Derudover har jeg også problemer med lyden. På de større maps, når jeg spiller Spears eller Crash Site lagger eller stutter audioen helt ekstremt. Enormt irriterende.

Giv mig bare en konstant framerate på 30 FPS, fejlfri audio og mindre lag, og dette spil ville være en alvorlig contender for MP GOTY 2013 (selvom året kun er skudt i gang).
“If our brains were simple enough for us to understand them, we'd be so simple that we couldn't.”
CthulhuAlmighty
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Sv: Crysis 3 spillere unite!

Indlægaf Jb » søn 24 feb 2013 12:34

Jeg er måske lidt mere positiv fordi jeg primært har spillet crysis 2 på det sidste der er frame raten ringere og lyden forsvinder tit.
Men enig i at lyden er mest buggy i crash site og Spears som er den fedeste game mode i mine øjne. Jeg spillede et par hunter spil I går det er også meget fedt men kræver noget mere samspil som er lidt svært når folk ikke har mic.

Glæder mig til at hive nogle flere timer ud af det. Forhåbentlig ser vi nogle patches og noget mp dlc for at holde spillet frisk. Indtil videre er jeg glad for bane designs de virker rigtig fede og bedre end crysis 2
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Sv: Crysis 3 spillere unite!

Indlægaf JesperWoo » søn 24 feb 2013 13:06

Jb skrev:Synes frame raten er noget bedre i forhold til crysis 2 og det er minimalt lag jeg er røget ind i efter et par timers spil. Dog havde mig og jesperwoo en del problemer med at han røg ud af vores squad og disconnected kampene osv. Uanset hvem af os der var leader.


Ja det var noget øv at jeg ryg ud det mest af tiden. Vi må håber der bliver fix snart, så bliver det lidt sjover at ;) Men tak for spillet igår aftens:)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Crysis 3 spillere unite!

Indlægaf Morten Rask » fre 01 mar 2013 20:54

Nå, så er jeg også klar på nogle kampe i Crysis 3. :-)

Prøvede lige MP for første gang i dag, og kom hurtigt i tanke om hvorfor jeg brugte så lang på Crysis 2 MP. :-D
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Sv: Crysis 3 spillere unite!

Indlægaf Jb » fre 01 mar 2013 23:25

Fedt . Jeg har stort set ikke fået spillet mere end 2 timer. Kæresten hijacker tv'et så jeg er forvist til vitaen
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Re: Sv: Crysis 3 spillere unite!

Indlægaf Morten Rask » fre 01 mar 2013 23:27

Jb skrev:Fedt . Jeg har stort set ikke fået spillet mere end 2 timer. Kæresten hijacker tv'et så jeg er forvist til vitaen


Du kan se frem til next-gen, så tager du den bare over Remote Play. ;-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Foregående

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster