Forum

Grid 2 rivals

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Grid 2 rivals

Indlægaf morfar » fre 13 dec 2013 11:09

Jb skrev:Prøv evt. Alternative playlisten.
den sad jeg i hele aftenen igår.
Drift, Touge, Faceoff.

i Touge og Faceoff - kører du kun 1 on 1 :)

upgrader en Tier 1 bil til max (uden at den bliver til Tier 2)

det er der mange der ikke gør! - jeg fandt 3-4 ræs i Tier 1 igår i min Golf fordi ingen har gidet upgradere de lave Tiers.


Men hvem bestemmer om det er tier 1 biler man kan bruge i de givne løb? Syntes tit jeg kører i den der ustyrlige mercedes.

Der er desuden også checkpoint og andre i den kategori.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Grid 2 rivals

Indlægaf Jb » fre 13 dec 2013 11:31

True - checkpint er ingen problem for mig ihvertfald.

men ingen bestemmer Tiers - det er random.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Grid 2 rivals

Indlægaf morfar » fre 13 dec 2013 11:46

Jb skrev:True - checkpint er ingen problem for mig ihvertfald.

men ingen bestemmer Tiers - det er random.


Fik trofæet nu. Fordi min modstander quittede. Lol

Nu mangler jeg bare det leaderborads trofæ. Ligger nr 1 på alle, men har læst at man skal være online når ugen løber ud for at man får trofæet. Klikker jeg på global challenge nu, så siger den connection failed. Det er ca nu ugen skifter på de leaderboards, så det er totalt ufedt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Grid 2 rivals

Indlægaf Jb » fre 13 dec 2013 11:54

hmm jeg erindre at jeg lå øverst i sin tid fordi ingen af mine psn friends spillede grid 2 online. og så fik jeg trofæet da jeg hoppede ind i online delen et par dage efter den var slut
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Grid 2 rivals

Indlægaf morfar » fre 13 dec 2013 13:22

Jb skrev:hmm jeg erindre at jeg lå øverst i sin tid fordi ingen af mine psn friends spillede grid 2 online. og så fik jeg trofæet da jeg hoppede ind i online delen et par dage efter den var slut


Fik det også da jeg slukkede spillet og tændte det lidt senere igen. Mangler bare lige 2 levels, så er alt online klaret.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Grid 2 rivals

Indlægaf Jb » fre 13 dec 2013 14:26

Nice - så er resten forholdsvis enkelt! - det eneste trophy jeg personligt havde lidt problemer med som jeg brugte ca 45 minutter på :/ var Drifting like a boss - her skal man drifte hele vejen rundt i et U sving med en hvis fart for at holde ens multiplier oppe for at nå 250.000 point i et sving.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Foregående

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster