Forum

FIFA 14 - PS4 Cup #2

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf Schmidty » søn 22 dec 2013 16:23

heroes skrev:Daniellesz - jensot 4-1
Daniellesz - jensot 0-1

Tak for kampene.
Har nu spillet 8 kampe, men kan da se jeg ikke får spillet mine kampe, da ingen vil spille :)


Det er måske også lidt optimistisk at regne med at færdigspille alle kampene på den sidste dag, hvis du skal op på 26 kampe :P
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf heroes » søn 22 dec 2013 16:50

Jeg har været på hele ugen, og skrevet flere gange herinde uden det store held. Har dog ikke været på om aftenen. Var dog ikke med fra start, og viste ikke kampene skulle være færdige i dag.

Men det ser da ikke ud til der er nogen der når at få spillet deres kampe.

Prøver igen, nogen der kan spille nu?
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf heroes » søn 22 dec 2013 18:10

Arnel925 - jensot 1-1
Arnel925 - jensot 1-1

Tak for kampene
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf Schmidty » søn 22 dec 2013 19:31

heroes skrev:Jeg har været på hele ugen, og skrevet flere gange herinde uden det store held. Har dog ikke været på om aftenen. Var dog ikke med fra start, og viste ikke kampene skulle være færdige i dag.

Men det ser da ikke ud til der er nogen der når at få spillet deres kampe.

Prøver igen, nogen der kan spille nu?


Måske skulle man prøve med 1 kamp pr. modstander for at det virker mere overskueligt :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf heroes » man 23 dec 2013 11:02

Schmidty skrev:
heroes skrev:Jeg har været på hele ugen, og skrevet flere gange herinde uden det store held. Har dog ikke været på om aftenen. Var dog ikke med fra start, og viste ikke kampene skulle være færdige i dag.

Men det ser da ikke ud til der er nogen der når at få spillet deres kampe.

Prøver igen, nogen der kan spille nu?


Måske skulle man prøve med 1 kamp pr. modstander for at det virker mere overskueligt :)


Mit problem har ikke været at få spillet de 2 kampe med folk når jeg møder dem.

Men der er nok for mange med + med alle de kampe der skal spilles, er der for lidt tid. Men det ser også ud til folk ikke har så travt, når det er gået dem dårligt.

Jeg er dog en af dem der har spillet mindst kampe, kun 10 nu, men har ikke været med fra start af, og har virkeligt prøvet, selv om jeg har haft nogen dårlige kampe med ikke så mange point :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf Schmidty » man 23 dec 2013 15:42

Hvornår bliver der samlet op på turneringen?
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf Anastacio » man 23 dec 2013 17:18

Jeg har haft vildt travlt her i ugen op til jul, men jeg skal se om jeg kan nå det engang i aften.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf Schmidty » man 23 dec 2013 17:59

Anastacio skrev:Jeg har haft vildt travlt her i ugen op til jul, men jeg skal se om jeg kan nå det engang i aften.


Det er helt i orden. Jeg er bare spændt, da jeg så vidt jeg kan se ender nummer 1 og dermed vinder præmien ;D
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf ndndk » tirs 24 dec 2013 10:34

Hey drenge og glædelig jul
slutningen af ugen gik lidt for stærkt til mig

Så nåede ikke flere kampe, tillykke til den der vandt, håber vi kan få en turnering igang der evt kørte til nytår ;-)
Jeg er klar med de første. 100.000 til vinderen af denne turnering. og vil gerne udlodde 150.000 mere til næste turnering

Indtil da .. Hav en fantastisk juleaften og vi snakkes senere så vinderen kan få sin gave ;-)
ndndk
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: kongens lyngby


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf heroes » tirs 24 dec 2013 11:09

ndndk: Lyder godt med en ny turnering. Jeg er klar, også til at spille alle mine kampe denne gang :)

Men alle der tilmelder sig, bør overveje om de har mulighed for at få spillet deres kampe.

En ide kunne være, alle der er med, ligger 50 kr i en pulje. Hvis man så ikke får spillet sine kampe, og det er sin egen skyld, går de 50 kr til vinderen af ligaen. Man skriver så herinde, når man har tid til at spille, men det bliver nød til at gå begge veje om man har tid. hvis man evt. spiller et andet spil, har man jo nok lige tid til at spille nogen kampe hvis man mangler det, i stedet for at blive ved med at spille et andet spil :)

Har været med i mange ligaer herinde, men det har altid gået på samme måde som denne, at folk ikke får spillet deres kampe, hvis det ikke går så godt som de ønsker.

Man kunne evt. lave ligaen om til en champions league hvor de 2 bedste hold går videre. På denne måde, er det kun de gode der skal spille flest kampe, og så er der nok gode chancer for at det bliver spillet færdigt.

Men den sidste uge har de fleste folk nok også haft travlt pga. julen :)

Glædelig jul til alle :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf Shockfar_t » tirs 24 dec 2013 14:48

Synes det lyder som en god ide med vi har kvartfinaler af 2 kampe semifinaler a 2 kampe også en finale kamp som streames :D
Shockfar_t
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf MadsGS » tirs 24 dec 2013 20:20

Nogle der er klar på en kamp?

Gas! I må have en glædelig jul fellows! :-)
Billede
MadsGS
Niveau 2
 
Indlæg: 167
By: Arden


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf ndndk » ons 25 dec 2013 16:19

glædelig bagjul ;)

så er præmien sendt til schmidt_1000

glæder mig til næste turnering
ndndk
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: kongens lyngby


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf Anastacio » fre 27 dec 2013 01:10

Er ikke hjemme i disse dage, men kommer hurtigt hjem i morgen, hvor jeg lige kan få talt pointene sammen ved 15-tiden.

God jul til jer allesammen herfra.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: FIFA 14 - PS4 Cup #2

Indlægaf heroes » tirs 31 dec 2013 13:14

Godt nytår.

Bliver det til noget med en ny liga?
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster