Forum

Warframe

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Warframe

Indlægaf Dummiz » søn 16 feb 2014 19:21

Jeg fatter ikke helt det spil her. Første bane bliver jeg smidt ind i en bane hvor der bare VÆLTER fjender ind og inden der går 5 minutter så er man solgt til stang lakrids. Det er jo vildt svært at overleve i det spil. :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Warframe

Indlægaf morfar » søn 16 feb 2014 23:44

runni1399 skrev:Nogen der kan undvære nogle Rubedo?


Læs indlæggene. Man kan ikke trade resourcer.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf morfar » søn 16 feb 2014 23:45

Dummiz skrev:Jeg fatter ikke helt det spil her. Første bane bliver jeg smidt ind i en bane hvor der bare VÆLTER fjender ind og inden der går 5 minutter så er man solgt til stang lakrids. Det er jo vildt svært at overleve i det spil. :)


Så må du smide Hannah Montana på din maskine. Der kan du ikke dø :D

Al begyndelse er svær. Husker det dog ikke som om jeg døde så let i starten.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Dummiz » man 17 feb 2014 15:29

morfar skrev:
Dummiz skrev:Jeg fatter ikke helt det spil her. Første bane bliver jeg smidt ind i en bane hvor der bare VÆLTER fjender ind og inden der går 5 minutter så er man solgt til stang lakrids. Det er jo vildt svært at overleve i det spil. :)


Så må du smide Hannah Montana på din maskine. Der kan du ikke dø :D

Al begyndelse er svær. Husker det dog ikke som om jeg døde så let i starten.



Naa gider ikke hanna Montana. Spiller jo ikke alt for at platte et spil ;) :P ej jeg røg også ind i et par baner hvor mine medspillere rendte med hoved under armen og ikke hjalp når man døde. Det har nok også noget at sige :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Warframe

Indlægaf DefenzZ » man 17 feb 2014 17:37

Er jeg den eneste der ikke kan sign in i warframe? er der server problemer ?
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Warframe

Indlægaf morfar » man 17 feb 2014 18:09

DefenzZ skrev:Er jeg den eneste der ikke kan sign in i warframe? er der server problemer ?


Jeg kan heller ikke logge ind. Mit liv er i ruiner......
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » man 17 feb 2014 18:17

Der er problemer med login serveren, kunne jeg se på det officielle Warframe forum. Det var ikke planlagt.

Desværre er udvikleren baseret i Canada, hvor det er en helligdag i dag, og supporten har lukket.

Måske har de folk til at holde øje med den slags, ellers skal vi nok først regne med at det kører igen i morgen.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf DefenzZ » man 17 feb 2014 18:42

morfar skrev:
DefenzZ skrev:Er jeg den eneste der ikke kan sign in i warframe? er der server problemer ?


Jeg kan heller ikke logge ind. Mit liv er i ruiner......


Øv... Mit liv er også i uriner haha.Jeg har både Ghost og Killzone, men de spil er jo nærmest kedelige i forhold til Warframe.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Warframe

Indlægaf Krede1972 » man 17 feb 2014 23:32

Der er forskel på mursten og pis... Hvis man forstår sådan en lille en ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Warframe

Indlægaf Deezoned » tors 20 feb 2014 10:36

Har lige kastet mig ud i dette. Ret godt spil især prisen taget i betragtning. Og, når det er F2P så insisterer jeg på at lade være med at købe ekstra :)
Er lige blevet lvl 6, så er stadig ny, men det kræver at man spiller med folk som ved hvad de skal/gør. Så, add mig gerne og lade os tage nogle runder sammen!
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » tors 20 feb 2014 14:10

Deezoned skrev:Har lige kastet mig ud i dette. Ret godt spil især prisen taget i betragtning. Og, når det er F2P så insisterer jeg på at lade være med at købe ekstra :)
Er lige blevet lvl 6, så er stadig ny, men det kræver at man spiller med folk som ved hvad de skal/gør. Så, add mig gerne og lade os tage nogle runder sammen!


Jeg har tilføjet dig på vennelisten inde i spillet.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf morfar » tors 20 feb 2014 16:42

Du kan tilføje apenapper hvis du vil beskyttes af en overpowered potatoed Rhino (-:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Deezoned » tors 20 feb 2014 16:53

morfar skrev:Du kan tilføje apenapper hvis du vil beskyttes af en overpowered potatoed Rhino (-:

Det tilbud kan man under ingen omstændigheder sige nej til :) Jeg tilføjer når jeg er online igen i aften!
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » tors 20 feb 2014 19:53

Digital Extremes har skrevet følgende på deres Twitter i dag:

PS4 Tenno, the U12 build has been submitted to Sony for cert! Thanks for your patience, we're looking forward to getting this deployed!


Patch notes (godt nok til PC, men der er vist kun få forskelle) kan findes her:

https://forums.warframe.com/index.php?/ ... phyr-rises

Mange nye tilføjelser og gode ændringer, blandt andet tilføjer de en "Training" sektion til Codex, som forhåbentligt gør det nemmere for nye spillere at sætte sig ind i de mange ting i spillet.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf Deezoned » tors 20 feb 2014 19:58

Spændende!
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster