Forum

Warframe

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Warframe

Indlægaf Moods » fre 14 feb 2014 17:52

Så fik jeg sq min PS4, så skal der games, jeg adder jer når den er sat op!
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Warframe

Indlægaf morfar » fre 14 feb 2014 19:06

Moods skrev:Så fik jeg sq min PS4, så skal der games, jeg adder jer når den er sat op!


Dejligt at se der kommer lidt gang i warframe her på pslife. Man snyder sig selv hvis man ikke prøver dette gratisspil.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf SimonThorsager » lør 15 feb 2014 10:43

Jeg har spillet det i hvad der ligner en halv time. Har spillet de to første missioner, hvor efter jeg kiggede under "Shoppen" for at se hvad man kunne købe. Af hvad jeg lige kunne se, var det begrænset hvad man kunne købe for in-game money, medmindre man selv ville have pungen frem. Droppede det efterfølgende igen, da jeg ikke gider spille et spil hvor man har det samme fra start til slut, medmindre man selv vil hoste op med penge.

Eller kan man unlocke andre ting, som ellers ikke er i shoppen? Som sagt, så droppede jeg spillet meget hurtigt igen.
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » lør 15 feb 2014 11:03

SimonThorsager skrev:Jeg har spillet det i hvad der ligner en halv time. Har spillet de to første missioner, hvor efter jeg kiggede under "Shoppen" for at se hvad man kunne købe. Af hvad jeg lige kunne se, var det begrænset hvad man kunne købe for in-game money, medmindre man selv ville have pungen frem. Droppede det efterfølgende igen, da jeg ikke gider spille et spil hvor man har det samme fra start til slut, medmindre man selv vil hoste op med penge.

Eller kan man unlocke andre ting, som ellers ikke er i shoppen? Som sagt, så droppede jeg spillet meget hurtigt igen.


Ja, det er ikke tilfældet.

Du kan købe "Blueprints" til våbene i Marketplace, som du selv skal bygge med materialer samlet fra de missioner du spiller.

Du kan bygge alle våben som kan købes for platinum/rigtige penge, og det tager ikke lang tid.

Jeg skiftede allerede mit første sværd ud i løbet af de første par missioner.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf morfar » lør 15 feb 2014 11:09

SimonThorsager skrev:Jeg har spillet det i hvad der ligner en halv time. Har spillet de to første missioner, hvor efter jeg kiggede under "Shoppen" for at se hvad man kunne købe. Af hvad jeg lige kunne se, var det begrænset hvad man kunne købe for in-game money, medmindre man selv ville have pungen frem. Droppede det efterfølgende igen, da jeg ikke gider spille et spil hvor man har det samme fra start til slut, medmindre man selv vil hoste op med penge.

Eller kan man unlocke andre ting, som ellers ikke er i shoppen? Som sagt, så droppede jeg spillet meget hurtigt igen.


Synd for dig du ikke giver det en chance. Det er ikke et spil du lærer at kende ved at spille 2 missioner.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Blade dk » lør 15 feb 2014 13:13

Sys virkelig det er et underligt spil
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Warframe

Indlægaf SimonThorsager » lør 15 feb 2014 13:15

Morten Rask skrev:
SimonThorsager skrev:Jeg har spillet det i hvad der ligner en halv time. Har spillet de to første missioner, hvor efter jeg kiggede under "Shoppen" for at se hvad man kunne købe. Af hvad jeg lige kunne se, var det begrænset hvad man kunne købe for in-game money, medmindre man selv ville have pungen frem. Droppede det efterfølgende igen, da jeg ikke gider spille et spil hvor man har det samme fra start til slut, medmindre man selv vil hoste op med penge.

Eller kan man unlocke andre ting, som ellers ikke er i shoppen? Som sagt, så droppede jeg spillet meget hurtigt igen.


Ja, det er ikke tilfældet.

Du kan købe "Blueprints" til våbene i Marketplace, som du selv skal bygge med materialer samlet fra de missioner du spiller.

Du kan bygge alle våben som kan købes for platinum/rigtige penge, og det tager ikke lang tid.

Jeg skiftede allerede mit første sværd ud i løbet af de første par missioner.


Køber man Blueprints for in-game penge og så samler man selv materialerne fra missionerne via. alle de beholder man smadrer?

morfar skrev:Synd for dig du ikke giver det en chance. Det er ikke et spil du lærer at kende ved at spille 2 missioner.


Spillet er nu hentet igen, så jeg giver det lige en chance mere ved at spille nogle flere missioner :)
Så bare at mange af tingene ikke kunne købes for in-game penge, så jeg droppede det alt for hurtigt igen.
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: Warframe

Indlægaf morfar » lør 15 feb 2014 13:29

SimonThorsager skrev:
Morten Rask skrev:
SimonThorsager skrev:Jeg har spillet det i hvad der ligner en halv time. Har spillet de to første missioner, hvor efter jeg kiggede under "Shoppen" for at se hvad man kunne købe. Af hvad jeg lige kunne se, var det begrænset hvad man kunne købe for in-game money, medmindre man selv ville have pungen frem. Droppede det efterfølgende igen, da jeg ikke gider spille et spil hvor man har det samme fra start til slut, medmindre man selv vil hoste op med penge.

Eller kan man unlocke andre ting, som ellers ikke er i shoppen? Som sagt, så droppede jeg spillet meget hurtigt igen.


Ja, det er ikke tilfældet.

Du kan købe "Blueprints" til våbene i Marketplace, som du selv skal bygge med materialer samlet fra de missioner du spiller.

Du kan bygge alle våben som kan købes for platinum/rigtige penge, og det tager ikke lang tid.

Jeg skiftede allerede mit første sværd ud i løbet af de første par missioner.


Køber man Blueprints for in-game penge og så samler man selv materialerne fra missionerne via. alle de beholder man smadrer?

morfar skrev:Synd for dig du ikke giver det en chance. Det er ikke et spil du lærer at kende ved at spille 2 missioner.


Spillet er nu hentet igen, så jeg giver det lige en chance mere ved at spille nogle flere missioner :)
Så bare at mange af tingene ikke kunne købes for in-game penge, så jeg droppede det alt for hurtigt igen.


Det er ikke kun beholderne man samler ting fra. Vil man bygge en ny warframe, kan man købe et blueprint for ingame credits. Derefter skal man farme 3 dele + oricin cell, for at kunne bygge ham. Det gør man som regel ved at dræbe den samme boss igen og igen. Når alt er samlet, så bygger man ham i sit foundry. Det koster også ingame credits og tager 72 timer. Diverse våben bygges også i foundry.

ALT kan købes for ingame credits/farmes, bortset fra 1 speciel warframe samt våben og warframe slots. Du har dog 9 våben slots og 2 warframe slots til at begynde med, så der er masser at gå igang med. Desuden starter du med 50 platinum, så du kan købe 2 extra warframe slots eller andet du ønsker. Finder man sjældne mods, kan man også sælge dem for platinum i chatten. Man skal bare være heldig at finde en der gider betale for det.

Spillet er ligesom World of Warcraft. Vil du have en vild karakter, skal du farme og farme og farme for at få de rigtige mods. Jeg har spillet i langt over 50 timer og jeg mangler stadig masser af opgraderinger på min Rhino warframe.

Man starter jo heller ikke WOW ud med at have adgang til alting uden at skulle betale rigtige penge for det.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf SimonThorsager » lør 15 feb 2014 18:14

morfar skrev:
Det er ikke kun beholderne man samler ting fra. Vil man bygge en ny warframe, kan man købe et blueprint for ingame credits. Derefter skal man farme 3 dele + oricin cell, for at kunne bygge ham. Det gør man som regel ved at dræbe den samme boss igen og igen. Når alt er samlet, så bygger man ham i sit foundry. Det koster også ingame credits og tager 72 timer. Diverse våben bygges også i foundry.

ALT kan købes for ingame credits/farmes, bortset fra 1 speciel warframe samt våben og warframe slots. Du har dog 9 våben slots og 2 warframe slots til at begynde med, så der er masser at gå igang med. Desuden starter du med 50 platinum, så du kan købe 2 extra warframe slots eller andet du ønsker. Finder man sjældne mods, kan man også sælge dem for platinum i chatten. Man skal bare være heldig at finde en der gider betale for det.

Spillet er ligesom World of Warcraft. Vil du have en vild karakter, skal du farme og farme og farme for at få de rigtige mods. Jeg har spillet i langt over 50 timer og jeg mangler stadig masser af opgraderinger på min Rhino warframe.

Man starter jo heller ikke WOW ud med at have adgang til alting uden at skulle betale rigtige penge for det.


Det har fået en chance til og nu er der gået en times tid med det :)

Hvordan får man flere point så man kan sætte flere "mods" på sin dragt, pistol, riffel og melee?
Og når man er inde og kigge på Blueprints i shoppen, kan man på en måde så ikke se, hvilke ting man har til blueprintet, før man køber det? Eller dropper de ting først, når man har købt blueprintet?
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: Warframe

Indlægaf morfar » lør 15 feb 2014 18:44

SimonThorsager skrev:
morfar skrev:
Det er ikke kun beholderne man samler ting fra. Vil man bygge en ny warframe, kan man købe et blueprint for ingame credits. Derefter skal man farme 3 dele + oricin cell, for at kunne bygge ham. Det gør man som regel ved at dræbe den samme boss igen og igen. Når alt er samlet, så bygger man ham i sit foundry. Det koster også ingame credits og tager 72 timer. Diverse våben bygges også i foundry.

ALT kan købes for ingame credits/farmes, bortset fra 1 speciel warframe samt våben og warframe slots. Du har dog 9 våben slots og 2 warframe slots til at begynde med, så der er masser at gå igang med. Desuden starter du med 50 platinum, så du kan købe 2 extra warframe slots eller andet du ønsker. Finder man sjældne mods, kan man også sælge dem for platinum i chatten. Man skal bare være heldig at finde en der gider betale for det.

Spillet er ligesom World of Warcraft. Vil du have en vild karakter, skal du farme og farme og farme for at få de rigtige mods. Jeg har spillet i langt over 50 timer og jeg mangler stadig masser af opgraderinger på min Rhino warframe.

Man starter jo heller ikke WOW ud med at have adgang til alting uden at skulle betale rigtige penge for det.


Det har fået en chance til og nu er der gået en times tid med det :)

Hvordan får man flere point så man kan sætte flere "mods" på sin dragt, pistol, riffel og melee?
Og når man er inde og kigge på Blueprints i shoppen, kan man på en måde så ikke se, hvilke ting man har til blueprintet, før man køber det? Eller dropper de ting først, når man har købt blueprintet?


Man får flere point ved at lvl sine ting op. 1 level giver 1 point, så 30 point er max. Man kan dog være heldig at få en oricin reactor gennem Alerts, som gør at man får 2 point pr level til den ting man har brugt den på.

Hvis du trykker på blueprintet, kan du se hvad der skal bruges. Under arsenal kan du nede i bunden så hvad du har af materialer.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » lør 15 feb 2014 19:00

Det nemmeste er at bare købe blueprintet, og derefter se hvad man mangler, hvis man ellers mangler noget.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf morfar » lør 15 feb 2014 19:44

Du behøver ikke kigge efter continuity mere Morten. Købte det for 10 plat. Så i princippet har jeg byttet en tier 3 survival key med continuity mod :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » lør 15 feb 2014 20:02

morfar skrev:Du behøver ikke kigge efter continuity mere Morten. Købte det for 10 plat. Så i princippet har jeg byttet en tier 3 survival key med continuity mod :-)


Bare i orden.

Jeg fandt den heller ikke på mine runs. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf morfar » søn 16 feb 2014 12:11

Hvis der er nogen der skal have hjælp til noget, så er jeg klar i aften. Jeg har polarized min Rhino, så jeg skal ha leveld den op igen.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » søn 16 feb 2014 12:34

morfar skrev:Hvis der er nogen der skal have hjælp til noget, så er jeg klar i aften. Jeg har polarized min Rhino, så jeg skal ha leveld den op igen.


Polarized? Havde du ikke smidt en Reactor i? Så burde du da have nok Mods Points at spendere af. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst