Forum

Warframe

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Warframe

Indlægaf morfar » tors 20 feb 2014 20:32

Morten Rask skrev:Digital Extremes har skrevet følgende på deres Twitter i dag:

PS4 Tenno, the U12 build has been submitted to Sony for cert! Thanks for your patience, we're looking forward to getting this deployed!


Patch notes (godt nok til PC, men der er vist kun få forskelle) kan findes her:

https://forums.warframe.com/index.php?/ ... phyr-rises

Mange nye tilføjelser og gode ændringer, blandt andet tilføjer de en "Training" sektion til Codex, som forhåbentligt gør det nemmere for nye spillere at sætte sig ind i de mange ting i spillet.


Fedt at mods stacker. Der er ikke noget værre end at rode rundt i 650 mods. Heller ikke selv om de er kategoriseret inden for våben, frames osv.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » tors 20 feb 2014 20:45

morfar skrev:
Morten Rask skrev:Digital Extremes har skrevet følgende på deres Twitter i dag:

PS4 Tenno, the U12 build has been submitted to Sony for cert! Thanks for your patience, we're looking forward to getting this deployed!


Patch notes (godt nok til PC, men der er vist kun få forskelle) kan findes her:

https://forums.warframe.com/index.php?/ ... phyr-rises

Mange nye tilføjelser og gode ændringer, blandt andet tilføjer de en "Training" sektion til Codex, som forhåbentligt gør det nemmere for nye spillere at sætte sig ind i de mange ting i spillet.


Fedt at mods stacker. Der er ikke noget værre end at rode rundt i 650 mods. Heller ikke selv om de er kategoriseret inden for våben, frames osv.


Ja, det gør det lidt mere overskueligt. :-)

Egentlig fedt nok at de tilføjer nye missioner, missiontyper og Warframes helt gratis.

Hvis det havde været en hvilken som helst anden F2P-titel, så var det nok blevet kaldt DLC, og så skulle man frem med pungen.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf morfar » tors 20 feb 2014 20:55

Umiddelbart ingen nye trofæer. Er selvfølgelig lidt svært at se på en pc opdatering :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Schmidty » tors 20 feb 2014 22:46

Ren nysgerrighed; kan der komme trofæer i en DLC, som er gratis (gælder alle spil)? :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Warframe

Indlægaf JanR » tors 20 feb 2014 23:01

Schmidty skrev:Ren nysgerrighed; kan der komme trofæer i en DLC, som er gratis (gælder alle spil)? :)


Retail spil kan godt.
Rockstar udgav for eksempel "Outlaws to the End" DLC til Red Dead Redemption, som både var gratis og indeholdt trofæer.

Jeg ved dog ikke med F2P spil, da de f.eks. ikke må indeholde et platinum trofæ, og Sony har nogle andre regler omkring trofæer til den slags spil.
Umiddelbart vil jeg sige nej ift. F2P spil.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Warframe

Indlægaf Schmidty » tors 20 feb 2014 23:23

JanR skrev:
Schmidty skrev:Ren nysgerrighed; kan der komme trofæer i en DLC, som er gratis (gælder alle spil)? :)


Retail spil kan godt.
Rockstar udgav for eksempel "Outlaws to the End" DLC til Red Dead Redemption, som både var gratis og indeholdt trofæer.

Jeg ved dog ikke med F2P spil, da de f.eks. ikke må indeholde et platinum trofæ, og Sony har nogle andre regler omkring trofæer til den slags spil.
Umiddelbart vil jeg sige nej ift. F2P spil.


Tak for svaret :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Warframe

Indlægaf Deezoned » fre 21 feb 2014 00:36

Det er nyt på PS4 at F2P har trofæer uden man har købt noget. På PS3 skulle du f.eks. have købt 10 SingStar sange før trofæer blev åbnet, også gametime på Free Realms f.eks.
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Warframe

Indlægaf JanR » fre 21 feb 2014 00:53

Deezoned skrev:Det er nyt på PS4 at F2P har trofæer uden man har købt noget. På PS3 skulle du f.eks. have købt 10 SingStar sange før trofæer blev åbnet, også gametime på Free Realms f.eks.


Det passer ikke helt, da det har været sådan i et godt stykke tid.
Der findes en del gratis spil til både PS3 og Vitaen, som indeholder trofæer - dog ingen med platinum.

DC Universe Online til PS4 er f.eks. også F2P, men muligheden for at låse op for trofæerne kommer først når man abonnerer på spillet.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Warframe

Indlægaf morfar » fre 21 feb 2014 01:01

Jetpack joyride er et eksempel
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Jb » fre 21 feb 2014 08:40

Tekken revolution. Ridge racer driftopia
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Warframe

Indlægaf Deezoned » fre 21 feb 2014 10:02

Ok, mine eksempler (og erfaring) var fra PS3 vs. PS4 hvor jeg på PS3 ikke er stødt på gratis spil med trophies der unlocker uden man har betalt. Jeg er stadig ny på Vita og der kan jeg godt se der er gratis spil med trophies ganske som på PS4.
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Warframe

Indlægaf morfar » fre 21 feb 2014 11:20

Deezoned skrev:Ok, mine eksempler (og erfaring) var fra PS3 vs. PS4 hvor jeg på PS3 ikke er stødt på gratis spil med trophies der unlocker uden man har betalt. Jeg er stadig ny på Vita og der kan jeg godt se der er gratis spil med trophies ganske som på PS4.


Så prøver jeg lige igen:

Jetpack Joyride og Tekken Revolution til PS3.......
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Deezoned » fre 21 feb 2014 13:51

Tak for præciseringen.
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Warframe

Indlægaf Dummiz » fre 21 feb 2014 14:57

Nu har jeg gået igennem de 2 første missioner (har ikke købt noget andet end det gear jeg startede med) er der noget der er godt at spare sammen til? Og hvilke andre warframes (hedder de ikke det?) er gode? Har læst flere steder her i tråden at morfar er rigtig glad for han rhino, er den god eller?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » fre 21 feb 2014 15:30

Jeg vil anbefale dig at se nogle videoer på YouTube, eller læse mere omkring de forskellige Warframes.

Der er ikke nogen der er "gode" og "dårlige", det kommer an på hvad din spillestil er, og hvad du foretrækker.

Jeg startede med en Loki, som jeg er vild med, byggede derefter en Frost, en Nova, og har nu sat byggeriet i gang på en Vauban. De har alle fordeler og ulemper i de forskellige situationer, og det samme har våbene.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster