Forum

Warframe

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Warframe

Indlægaf morfar » søn 16 feb 2014 12:55

Morten Rask skrev:
morfar skrev:Hvis der er nogen der skal have hjælp til noget, så er jeg klar i aften. Jeg har polarized min Rhino, så jeg skal ha leveld den op igen.


Polarized? Havde du ikke smidt en Reactor i? Så burde du da have nok Mods Points at spendere af. :-)


Har fået vigor og flow også. 60 er ikke nok :D

Skal også ha polarized mit aura slot så energy siphon passer. Bruger rifle amp lige nu, så jeg er afhængig af energy drops for at jeg kan bruge stomp.

Så sig endelig til hvis vi skal tage nogle runders defense i aften :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » søn 16 feb 2014 12:59

morfar skrev:
Morten Rask skrev:
morfar skrev:Hvis der er nogen der skal have hjælp til noget, så er jeg klar i aften. Jeg har polarized min Rhino, så jeg skal ha leveld den op igen.


Polarized? Havde du ikke smidt en Reactor i? Så burde du da have nok Mods Points at spendere af. :-)


Har fået vigor og flow også. 60 er ikke nok :D

Skal også ha polarized mit aura slot så energy siphon passer. Bruger rifle amp lige nu, så jeg er afhængig af energy drops for at jeg kan bruge stomp.

Så sig endelig til hvis vi skal tage nogle runders defense i aften :-)


Det må vi lige se på. Jeg har fået testkørt Nova her til morgen, fed Warframe. :-)

Og har du nu fået hustlet dig til nogle flere sjældne mods? ;-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf morfar » søn 16 feb 2014 13:41

Morten Rask skrev:
morfar skrev:
Morten Rask skrev:Har fået vigor og flow også. 60 er ikke nok :D

Skal også ha polarized mit aura slot så energy siphon passer. Bruger rifle amp lige nu, så jeg er afhængig af energy drops for at jeg kan bruge stomp.

Så sig endelig til hvis vi skal tage nogle runders defense i aften :-)


Det må vi lige se på. Jeg har fået testkørt Nova her til morgen, fed Warframe. :-)

Og har du nu fået hustlet dig til nogle flere sjældne mods? ;-)


Nej nej. Jeg har købt dem ærligt og redeligt. Måtte slippe hele 4p for flow og 7p for vigor. Folk underbød hinanden helt vildt da jeg spurgte. Den første ville have 25p for flow og så kørte det ellers nedad :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Allanb » søn 16 feb 2014 13:47

morfar skrev:Hvis der er nogen der skal have hjælp til noget, så er jeg klar i aften. Jeg har polarized min Rhino, så jeg skal ha leveld den op igen.



Det kunne være fedt hvis du havde tid til at invite til et par runs på Europa, mod bossen RAPTOR.. Skal sgu snart have det Control modul :lol:

Skal jeg selv have spillet alle europa baner for at kunne joine?
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » søn 16 feb 2014 13:49

Allanb skrev:
morfar skrev:Hvis der er nogen der skal have hjælp til noget, så er jeg klar i aften. Jeg har polarized min Rhino, så jeg skal ha leveld den op igen.



Det kunne være fedt hvis du havde tid til at invite til et par runs på Europa, mod bossen RAPTOR.. Skal sgu snart have det Control modul :lol:

Skal jeg selv have spillet alle europa baner for at kunne joine?


Jeg har 50 at give af, hvis det skulle være? :-)

morfar skrev:Nej nej. Jeg har købt dem ærligt og redeligt. Måtte slippe hele 4p for flow og 7p for vigor. Folk underbød hinanden helt vildt da jeg spurgte. Den første ville have 25p for flow og så kørte det ellers nedad :D


Ikke værst! :D
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf Allanb » søn 16 feb 2014 13:52

Morten Rask skrev:
Allanb skrev:
morfar skrev:Hvis der er nogen der skal have hjælp til noget, så er jeg klar i aften. Jeg har polarized min Rhino, så jeg skal ha leveld den op igen.



Det kunne være fedt hvis du havde tid til at invite til et par runs på Europa, mod bossen RAPTOR.. Skal sgu snart have det Control modul :lol:

Skal jeg selv have spillet alle europa baner for at kunne joine?


Jeg har 50 at give af, hvis det skulle være? :-)



Kan man det, så ville jeg sgu blive en lykkelig mand :D
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » søn 16 feb 2014 13:53

Allanb skrev:Kan man det, så ville jeg sgu blive en lykkelig mand :D


Sagtens.

Jeg kan lige komme online, og give en til dig, hvis det skulle være?
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf Allanb » søn 16 feb 2014 13:56

Det ville være super.. Er på om 5 min...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » søn 16 feb 2014 14:01

Allanb skrev:Det ville være super.. Er på om 5 min...


Beklager, jeg tog fejl.

Man kan kun bytte mods, keys og platinum.

Men Raptor på Europa er lige i øjeblikket udbyttet med en anden boss, da der er Infestation på missionen, og det kører et stykke tid endnu, så vi kan ikke få det Control Module derfra, men vi kan prøve en Defense eller Survival mission på Europa i stedet.
Senest rettet af Morten Rask søn 16 feb 2014 14:04, rettet i alt 1 gang.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf Allanb » søn 16 feb 2014 14:02

Super.. :-). Bare send invite er på nu.. Håber du har en maxed warframe for min excalibur er sgu noget svag..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Warframe

Indlægaf Allanb » søn 16 feb 2014 15:14

Tak til Zejfur og apenapper det lunede med lidt control moduler... :-). Min NYX er nu under vejs...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Warframe

Indlægaf morfar » søn 16 feb 2014 15:52

Allanb skrev:Tak til Zejfur og apenapper det lunede med lidt control moduler... :-). Min NYX er nu under vejs...


Det var så lidt. Jeg steg et par levels samtidig. Nærmer mig Rank 6, så jeg kan få bygget min Soma rifle :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf SimonThorsager » søn 16 feb 2014 16:27

Hvor finder man alt sådan noget som "xxx Helmet, xxx Chassis og xxx Systems" samt Orokin Cell til de forskellige blueprints?
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: Warframe

Indlægaf morfar » søn 16 feb 2014 17:01

SimonThorsager skrev:Hvor finder man alt sådan noget som "xxx Helmet, xxx Chassis og xxx Systems" samt Orokin Cell til de forskellige blueprints?


Brug void keys. Det er der xxx tingene droppes. Googl void keys hvis du ikke ved hvad jeg mener.

Orikin cells dropper på specifikke planeter. Marker en planet og kig hvad der droppes på planeten.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf runni1399 » søn 16 feb 2014 19:12

Nogen der kan undvære nogle Rubedo?
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster