Forum

Assassin's Creed Wolf Pack

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Assassin's Creed Wolf Pack

Indlægaf tue69 » ons 29 jan 2014 13:45

Hey folkens.

Jeg spiller en del Wolf Pack for tiden. Primært fordi at det er afvekslende med forskellige co-op missioner, men selvfølgelig også fordi at man kan grinde en god omgang XP (10-15k pr. kamp) ud af det.

Én ting der dog generer mig er, at det er fuldstændigt umuligt at få noget seriøst spil ud af tosserne på PSN, som synes det er sjovere at jagte 4 kills til 100 point, istedet for arbejde som gruppe og få 1 kill til 900 point, hver eneste gang. Og så er det selvfølgelig også til at få lange løg over, at ingen aner hvordan man laver et synkron-kill, når dette er missionsmålet.

Derfor, hvis der er nogle der er med på at spille Wolf-Pack i AC4, og kan spille taktisk (headset, tak), strategisk rigtigt og tålmodigt, så lad os da teame up. Jeg spiller i aften fra 18.30'ish og et par timer frem.

Krav:

- Teamwork
- Fokus på optimering af points (og dermed højere effektivitet) frem for at styrte rundt og lege Team USA-badass
- Du har gennemgået tutorial i Wolf-Pack
- Du er lækker, eller har en lækker søster
- Du har headset (eller kan begå dig uden, uden at det fucker taktikken op)
- Du har drillet en høj mand fra Ceylon

Mit add: tue-69
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Assassin's Creed Wolf Pack

Indlægaf tue69 » ons 29 jan 2014 21:08

Vi spiller lidt her til aften hvis nogen har interesse :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Assassin's Creed Wolf Pack

Indlægaf tue69 » tors 30 jan 2014 10:21

Var heldig at ryge i en Abstergo-lobby igår, så det gav lidt ekstra XP. Grindede i snit 15k igår, da lobbyen også viste sig, rent faktisk at være dygtige til spillet.

Jeg spiller noget Wolfpack fra kl. 18'ish og frem i aften. Sig frem hvis du vil være med.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus



Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster