Forum

FIFA 15 turnering/Liga

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf p1co9210 » lør 04 okt 2014 18:51

Mallestar skrev:Er det mig der er blind? Hvor ser jeg hvem man skal møde? Og 4 dage efter matchday? Hvornår er matchday?? Sorry hvis det bare er mig der er idiot? :(


Jeg kan se du er Barcelona, så du skal mod Liverpool. Så tjekker du bare listen af hold og finder PSN'et :).
p1co9210
Niveau 3
 
Indlæg: 293
By: Aalborg


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf p1co9210 » lør 04 okt 2014 18:53

Har folk fået spillet kampe? Jeg har ikke modtaget nogen beskeder om kamp resultater :/..
p1co9210
Niveau 3
 
Indlæg: 293
By: Aalborg


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf BaSsE_- » lør 04 okt 2014 19:26

Nej jeg har ikke, men kan nu, men lykke911 er ikke lige på nu, desværre
BaSsE_-
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Humlebæk


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf dksiam » lør 04 okt 2014 19:31

Min kamp bliver spillet i morgen. :)
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf Robinson » lør 04 okt 2014 20:31

Lader i lige et ord falde hvis der er nogen som trækker sig..;)
Billede
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf Mallestar » lør 04 okt 2014 21:09

Så stiller jeg lige endnu et dumt spørgsmål :) hvor ser du jeg skal møde Liverpool? :) er åbenbart både dum og blind ;)
Billede
Mallestar
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf cajd » lør 04 okt 2014 21:32

Mallestar skrev:Så stiller jeg lige endnu et dumt spørgsmål :) hvor ser du jeg skal møde Liverpool? :) er åbenbart både dum og blind ;)


Se side 1 :)
cajd
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Rudkøbing


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf Deqstic » søn 05 okt 2014 11:25

hansen_acm

Hvornår er du klar? Tjek din PB!
Deqstic
 


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf hansen_acm » søn 05 okt 2014 12:03

Deqstic skrev:hansen_acm

Hvornår er du klar? Tjek din PB!


Jeg er klar nu. :)
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf ShutterDK » søn 05 okt 2014 12:19

Melder fra (Napoli) i turneringen, så der er et ledigt hold til de interesserrede! Beklager! Held og lykke herfra!!
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf LarsGL » søn 05 okt 2014 12:59

Er det ikke bare en 3-0 til mig, gamemaster? ;-)
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf Ihsan » søn 05 okt 2014 22:39

Ikke nok med at det er ret unfair at spille med Valencia imod Chelsea, hvori jeg hellere ikke forstår at man bare kan vælge det hold man lyster da det bare er et spil, så ovenikøbet skal man spille imod en ged "DKsiam" som skriver at vi godt kan spille nogen "for sjov kampe" før vi spillede vores kamp, men smutter med det sammen efter han vinder første kamp 2-0, har det på besked hvis det skal fremvises..

Fuldstændig til grin... Jeg melder mig ud fra turneringen...
Ihsan
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Ikast


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf cajd » søn 05 okt 2014 22:46

Ihsan skrev:Ikke nok med at det er ret unfair at spille med Valencia imod Chelsea, hvori jeg hellere ikke forstår at man bare kan vælge det hold man lyster da det bare er et spil, så ovenikøbet skal man spille imod en ged "DKsiam" som skriver at vi godt kan spille nogen "for sjov kampe" før vi spillede vores kamp, men smutter med det sammen efter han vinder første kamp 2-0, har det på besked hvis det skal fremvises..

Fuldstændig til grin... Jeg melder mig ud fra turneringen...


Slap af, jeg skrev vi kunne tage nogle for sjov kampe uden for turneringen, ikke at vi skulle. Så jeg regnede med at vi bare skulle spille vores kamp.

Noget helt andet, det er jo ikke unfair, alle møder alle, du kunne jo bare lade være med at være med hvis du er en så dårlig taber....
cajd
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Rudkøbing


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf Ihsan » søn 05 okt 2014 22:49

cajd skrev:
Ihsan skrev:Ikke nok med at det er ret unfair at spille med Valencia imod Chelsea, hvori jeg hellere ikke forstår at man bare kan vælge det hold man lyster da det bare er et spil, så ovenikøbet skal man spille imod en ged "DKsiam" som skriver at vi godt kan spille nogen "for sjov kampe" før vi spillede vores kamp, men smutter med det sammen efter han vinder første kamp 2-0, har det på besked hvis det skal fremvises..

Fuldstændig til grin... Jeg melder mig ud fra turneringen...


Slap af, jeg skrev vi kunne tage nogle for sjov kampe uden for turneringen, ikke at vi skulle. Så jeg regnede med at vi bare skulle spille vores kamp.

Noget helt andet, det er jo ikke unfair, alle møder alle, du kunne jo bare lade være med at være med hvis du er en så dårlig taber....



Flot at skrive vi skal spille for sjov kampe før vi spiller men ligevel så lukker du ud efter første kamp.. Er jeg en dårlig taber eller bare en realist ?
Ihsan
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Ikast


Re: FIFA 15 turnering/Liga

Indlægaf cajd » søn 05 okt 2014 22:55

Ihsan skrev:
cajd skrev:
Ihsan skrev:Ikke nok med at det er ret unfair at spille med Valencia imod Chelsea, hvori jeg hellere ikke forstår at man bare kan vælge det hold man lyster da det bare er et spil, så ovenikøbet skal man spille imod en ged "DKsiam" som skriver at vi godt kan spille nogen "for sjov kampe" før vi spillede vores kamp, men smutter med det sammen efter han vinder første kamp 2-0, har det på besked hvis det skal fremvises..

Fuldstændig til grin... Jeg melder mig ud fra turneringen...


Slap af, jeg skrev vi kunne tage nogle for sjov kampe uden for turneringen, ikke at vi skulle. Så jeg regnede med at vi bare skulle spille vores kamp.

Noget helt andet, det er jo ikke unfair, alle møder alle, du kunne jo bare lade være med at være med hvis du er en så dårlig taber....



Flot at skrive vi skal spille for sjov kampe før vi spiller men ligevel så lukker du ud efter første kamp.. Er jeg en dårlig taber eller bare en realist ?


For det første, jeg skrev vi kunne, ikke at vi skulle. For det andet, jeg skrev ikke noget med før vores liga kamp.
Ja du er da en dårlig taber hvis du melder dig ud allerede nu, du skal møde flere andre hold på valencias niveau !
cajd
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Rudkøbing


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster