Forum

Fifa Life Tournament - Sæson 1

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Indlægaf Eriksen » fre 13 feb 2009 13:51

Willum89 skrev:
Eriksen skrev:Ja jeg starter tråden om ikke så langtid, men i skal ikke regne med den starter 2 dage efter eller lign. :)

Men jeg er ved at forberede tråden til Sæson 2 ;)


Tillykke med den heldige sejr. Kan du sige noget om hvad den næste liga handler om? Nu har der været en med valgfrie hold, og der har været en med maks 3 stjerner.

Hvad er den næste så? Kun f.eks. engelske hold?


hmm hvorfor er det lige nu mener det er en heldig sejr ??
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf Willum89 » fre 13 feb 2009 13:55

Eriksen skrev:
Willum89 skrev:
Eriksen skrev:Ja jeg starter tråden om ikke så langtid, men i skal ikke regne med den starter 2 dage efter eller lign. :)

Men jeg er ved at forberede tråden til Sæson 2 ;)


Tillykke med den heldige sejr. Kan du sige noget om hvad den næste liga handler om? Nu har der været en med valgfrie hold, og der har været en med maks 3 stjerner.

Hvad er den næste så? Kun f.eks. engelske hold?


hmm hvorfor er det lige nu mener det er en heldig sejr ??


Hvorfor ikke? Det må da være held når du kan vinde uden Ronaldo. :D
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf Eriksen » fre 13 feb 2009 13:55

Hmm
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf heroes » fre 13 feb 2009 14:38

LarsGL skrev:Jeg synes det ville være interessant, hvis vi startede en turnering, hvor folk ikke måtte vælge Liverpool eller Man Utd, eller i hvert fald ikke havde lov at stille med Torres eller Ronaldo.


Problemet er jo bare, at så kan man jo blive ved med at udelukke hold og spillere, de 2 er pisse tralse, især Ronaldo :)

Bliver dejligt at komme igang med en ny liga, ingen udelukkelser af hold eller spillere tak :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Willum89 » fre 13 feb 2009 14:40

otkjær skrev:
LarsGL skrev:Jeg synes det ville være interessant, hvis vi startede en turnering, hvor folk ikke måtte vælge Liverpool eller Man Utd, eller i hvert fald ikke havde lov at stille med Torres eller Ronaldo.


Problemet er jo bare, at så kan man jo blive ved med at udelukke hold og spillere, de 2 er pisse tralse, især Ronaldo :)

Bliver dejligt at komme igang med en ny liga, ingen udelukkelser af hold eller spillere tak :)


Hvad med at man vælger de 10 bedste hold, og så starte en lodtrækning. Hvad ville der ikke ske hvis f.eks. Eriksen skulle spille MOD Ronaldo? Vil gøre det mere fair for alle.
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf Eriksen » fre 13 feb 2009 14:48

Willum89 skrev:
otkjær skrev:
LarsGL skrev:Jeg synes det ville være interessant, hvis vi startede en turnering, hvor folk ikke måtte vælge Liverpool eller Man Utd, eller i hvert fald ikke havde lov at stille med Torres eller Ronaldo.


Problemet er jo bare, at så kan man jo blive ved med at udelukke hold og spillere, de 2 er pisse tralse, især Ronaldo :)

Bliver dejligt at komme igang med en ny liga, ingen udelukkelser af hold eller spillere tak :)


Hvad med at man vælger de 10 bedste hold, og så starte en lodtrækning. Hvad ville der ikke ske hvis f.eks. Eriksen skulle spille MOD Ronaldo? Vil gøre det mere fair for alle.


Er det ikke bare nemmere jeg ikke stiller op ?

Og med denne liga har jeg jo bevist at jeg kan spille uden Ronaldo!
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf Willum89 » fre 13 feb 2009 14:55

Eriksen skrev:
Willum89 skrev:
otkjær skrev:
LarsGL skrev:Jeg synes det ville være interessant, hvis vi startede en turnering, hvor folk ikke måtte vælge Liverpool eller Man Utd, eller i hvert fald ikke havde lov at stille med Torres eller Ronaldo.


Problemet er jo bare, at så kan man jo blive ved med at udelukke hold og spillere, de 2 er pisse tralse, især Ronaldo :)

Bliver dejligt at komme igang med en ny liga, ingen udelukkelser af hold eller spillere tak :)


Hvad med at man vælger de 10 bedste hold, og så starte en lodtrækning. Hvad ville der ikke ske hvis f.eks. Eriksen skulle spille MOD Ronaldo? Vil gøre det mere fair for alle.


Er det ikke bare nemmere jeg ikke stiller op ?

Og med denne liga har jeg jo bevist at jeg kan spille uden Ronaldo!


Sådan er det jo ikke ment. Det var kun en joke. ;)

Jeg mener blot at jeg godt kunne tænke mig at få chancen for at være Man Utd, Barca, Liverpool eller en anden af de store. Hvis vi selv må vælge så er de 3 jo taget af dig, Soul & tigerdyret.

Så for at vi ikke får samme liga som den første igen, ja så kunne man lave en lodtrækning så er der ikke nogen som kan brokke sig.
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf SoulDecapitate » fre 13 feb 2009 15:47

Altså vi kan ikke blive ved med og indrette ligaen til jer, vi har spillet med 3 stjerner, vi har spillet med landshold. DENNE her tunering blev lavet FOR lang tid siden af mig og tigerdyret,Eriksen og heroes. Vi spiller altid med de hold. Kan du ikke lide lugten i bageriet så find en anden liga. For det er sådan det er , og det er sådan det vil være i fifa 2010 også , fordi det er de hold vi spiller med. Nu har jeg lige set på console DK havde du Real Madrid er de nu pludselig et dårlig hold ? Hvis der skal være så meget brok så vi 6 der spiller normalt sammen så kan vi lave vorers egen liga så kan i spille i jeres egen. Jeg spiller med Barca , og Eriksen spiller med Man utd sådan er det. Vi har bevist mere end rigeligt vi spiller lige så godt med andre hold , jeg lagde til og vinde denne her tunering med et Bundhold fra Brazilien og Eriksen vandt tuneringen med hoffenheim. Desuden Spiller du i den anden liga men England uden og imponere, vil til end værd tid være lige så farlig med england som jeg er med spanien måske enda mere. Personligt gider jeg ikke møde Eriksen når han spiller med Mexico eller rusland , jeg vil slå ham når han har UTD. Det samme er også gældende når jeg møder Robinson og Tigerdyret. Intet sjov i og slå tigerdyret når han ikke spiller med Liverpool. Chelsea, Manutd, liverpool,Inter og barca er taget find dig et andet hold. Der er masser af tage af.



EDIT og til LARS GL .. Vi kan ikke tage spiller ud af tuneringen. Synes da bestemt der er mange spiller der ikke skulle være med så. Hvad med Drogba , Eto, henry, messi. Luca Toni. Vi spiller med de spiller der er med nu engang ellers ser jeg ikke nogen underholdnigns værdi i det. Spørg Eriksen jeg har ikke haft de store problemer med og holde Ronaldo. Man skal være lidt mere på Tæerne når han er med. Men de skal man da så absoult også når du spiller med Muchen med luca toni og klose.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Willum89 » fre 13 feb 2009 17:20

SoulDecapitate skrev:Altså vi kan ikke blive ved med og indrette ligaen til jer, vi har spillet med 3 stjerner, vi har spillet med landshold. DENNE her tunering blev lavet FOR lang tid siden af mig og tigerdyret,Eriksen og heroes. Vi spiller altid med de hold. Kan du ikke lide lugten i bageriet så find en anden liga. For det er sådan det er , og det er sådan det vil være i fifa 2010 også , fordi det er de hold vi spiller med. Nu har jeg lige set på console DK havde du Real Madrid er de nu pludselig et dårlig hold ? Hvis der skal være så meget brok så vi 6 der spiller normalt sammen så kan vi lave vorers egen liga så kan i spille i jeres egen. Jeg spiller med Barca , og Eriksen spiller med Man utd sådan er det. Vi har bevist mere end rigeligt vi spiller lige så godt med andre hold , jeg lagde til og vinde denne her tunering med et Bundhold fra Brazilien og Eriksen vandt tuneringen med hoffenheim. Desuden Spiller du i den anden liga men England uden og imponere, vil til end værd tid være lige så farlig med england som jeg er med spanien måske enda mere. Personligt gider jeg ikke møde Eriksen når han spiller med Mexico eller rusland , jeg vil slå ham når han har UTD. Det samme er også gældende når jeg møder Robinson og Tigerdyret. Intet sjov i og slå tigerdyret når han ikke spiller med Liverpool. Chelsea, Manutd, liverpool,Inter og barca er taget find dig et andet hold. Der er masser af tage af.


Nu tror jeg at du har misforstået hvad jeg mener. Jeg kommer blot med forslag til hvad man kunne gøre anderledes for at det ikke er den samme turnering hver gang.

Jeg er rigtigt glad for turneringen, og der skulle laves MEGET om på reglerne før jeg vil trække mig. Hvis i får de hold, som i vil igen jamen så er det jo sådan. Jeg kunne bare lave min egen turnering hvis jeg var utilfreds hvilket jeg bestemt ikke er.

Og ja, jeg var Real Madrid, men det er bestemt ikke førstevalget. Jeg hader normalt Real Madrid. Men når de andre hold er taget så vælger jeg dem frem for f.eks. Chelsea & Bayern.

Men vigtigst af alt så er jeg fint tilfreds med turneringen og alle de ting, som jeg har nævnt har bestemt ikke været kritik, men blot forslag. Men hvis de er irriterende så holder jeg dem bare for mig selv og spiller mine kampe. ;)
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf tigerdyret » fre 13 feb 2009 17:21

Willum89 skrev:
Jeg mener blot at jeg godt kunne tænke mig at få chancen for at være Man Utd, Barca, Liverpool eller en anden af de store. Hvis vi selv må vælge så er de 3 jo taget af dig, Soul & tigerdyret.

Så for at vi ikke får samme liga som den første igen, ja så kunne man lave en lodtrækning så er der ikke nogen som kan brokke sig.


Liverpool er faktisk ikke noget særligt godt hold.. Man utd, Chelsea, Barca, Real Madrid, Inter, Milan og Bayern er i hvert fald bedre.. Derudover er Arsenal og Juve nok på ca. samme niveau.. Så når vi er 10 spillere i ligaen er det bestemt ikke fordi man har den store fordel af at være Liverpool! Allright, Torres og Gerrard er virkeligt gode spillere, men har alle de nævnte hold ikke minimum 2-3 spillere som er virkeligt gode? Måske bare med lidt andre attributter? F.eks. er har Bayern Ribéry, Klose og Luca Toni som er markant bedre spillere hvis man spiller meget på at komme til baglinjen og smække indlæg ind i panden på angriberen... Inters angribere Ibrahimovic og Adriano er til gengæld et par bomstærke fyre, og selvom de ikke har samme speed som Torres, er de til gengæld umulige at komme ind på kroppen af - Igen, hvilket hold man er bedst med handler meget om spillestil! Når det så er sagt mener jeg dog stadig at Man utd er overvurderet, og er skide stærke på stort set alle områder.. Men det er jo ikke Eriksens skyld at han er man utd fan (forstå det dem der kan :roll: :wink: ), og at det hold han helst vil spille med tilfældigvis er overvurderet!
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Willum89 » fre 13 feb 2009 17:28

tigerdyret skrev:Liverpool er faktisk ikke noget særligt godt hold.. Man utd, Chelsea, Barca, Real Madrid, Inter, Milan og Bayern er i hvert fald bedre.. Derudover er Arsenal og Juve nok på ca. samme niveau.. Så når vi er 10 spillere i ligaen er det bestemt ikke fordi man har den store fordel af at være Liverpool! Allright, Torres og Gerrard er virkeligt gode spillere, men har alle de nævnte hold ikke minimum 2-3 spillere som er virkeligt gode? Måske bare med lidt andre attributter? F.eks. er har Bayern Ribéry, Klose og Luca Toni som er markant bedre spillere hvis man spiller meget på at komme til baglinjen og smække indlæg ind i panden på angriberen... Inters angribere Ibrahimovic og Adriano er til gengæld et par bomstærke fyre, og selvom de ikke har samme speed som Torres, er de til gengæld umulige at komme ind på kroppen af - Igen, hvilket hold man er bedst med handler meget om spillestil! Når det så er sagt mener jeg dog stadig at Man utd er overvurderet, og er skide stærke på stort set alle områder.. Men det er jo ikke Eriksens skyld at han er man utd fan (forstå det dem der kan :roll: :wink: ), og at det hold han helst vil spille med tilfældigvis er overvurderet!

Hehe, jeg tror mest af alt bare at det drejer sig om dårlige undskyldninger fra min side af. Jeg vil jo gerne prøve at vinde, så hvis jeg kan komme med lamme forslag så er der noget som siger mig at jeg kan vinde.

Men selvom jeg fik et valgfrit hold og i andre fik nogle af de dårligste, ja så ville jeg sikkert ikke vinde turneringen alligevel.

Men Eriksen har valgt rigtigt når han holder med Man Utd. :D
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf SoulDecapitate » fre 13 feb 2009 18:02

Jeg vil give Tigerdyret ret, Jeg kan overhovdet ikke spille med liverpool. tilgengæld synes jeg noget af det nemmeste og slå online når jeg hygger mig på unranked er Faktisk Barcalona. De er så nemme og slå at det gør helt ondt, holdet har INTET fysik overhovdet. Det kræver altså ikke meget Fantasi og slå dem. Hvis man begynder og spiller hurtig bold nede ved jorden mod dem og lege fandanko med sit forsvar , ja så går det galt med mod barca. Men jeg vil stadigvæk mene Manchester utd er et pick and play team for noobs.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf LarsGL » fre 13 feb 2009 18:10

Jeg har skam ikke ondt i røven over de hold I vælger, og kan godt se det ville være en elendig idé, hvis vi udelukkede visse spillere.

Jeg kunne bare godt tænke mig at alle fik frit valg på alle hylder, dvs. at der eksempelvis kunne være tre der spillede som Man Utd (kan det overhovedet lade sig gøre?). På den måde fanger vi folks helt rigtige niveau, og der er ikke længere nogen der kan bruge "ERIKSEN HAR JO RONALDO"-undskyldningen.
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


Indlægaf SoulDecapitate » fre 13 feb 2009 18:20

Personligt gad jeg ikke deltage i en tunering hvor der Fx var 7 der spillede med Man utd.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » fre 13 feb 2009 18:24

Man utd. haha Fcb yes
ps2010
 
Indlæg: 668


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster