Forum

High Velocity Championship

Aftal mødested og mødetidspunkt!

High Velocity Championship

Indlægaf tigerdyret » fre 16 jan 2009 01:43

Hvem er pslife's sygeste bowler? Lad det komme an på en prøve..

Det lader sig nu gøre at spille High Velocity Bowling online, og i den forbindelse synes jeg det kunne være sjovt med en lille tourny en aftens tid..

Umiddelbart tænker jeg at det kunne blive her lørdag eller søndag. Tidspunkt er mig ligegyldigt.. Men meld tilbage hvis det har interesse, så finde vi en måde at afvikle en lille turnering på, og vi kan finde ud af hvem der er pslife's King of the alley, og hvem der er den største kegle.. høhø..

EDIT: Søndag d. 25. januar kl 14.00 afholdes High Velocity Championship. Længden af turneringen vil bestræbes at blive ca. en time til halvanden.

Tilmeldte:
tigerdyret (PSN id: tigerdyret)
Chimaira (PSn id:Donnermand)
Laffer (PSN id: Lafer-KBH)
feinschmecker (PSN id: Sivertsen)
NintendoB (PSN id: NintendoDK)
Macbom (PSN id: Macbom)

Kampprogram:

kl. 14.30
Laffer (Lafer-KBH) v Macbom (Macbom)
NintendoB (NintendoDK) v tigerdyret (tigerdyret)


Kl. 14.40
Macbom (Macbom) v NintendoB (NintendoDK)
tigerdyret (tigerdyret) v Chimaira (Donnermand)

Kl. 14.50
Chimaira (Donnermand) v Macbom (Macbom)
Laffer (Lafer-KBH) v NintendoB (NintendoDK)


Kl. 15.00
Laffer (Lafer-KBH) v Chimaira (Donnermand)
Macbom (Macbom) v tigerdyret (tigerdyret)


Kl. 15.10
Chimaira (Donnermand) v NintendoB (NintendoDK)
tigerdyret (tigerdyret) v Laffer (Lafer-KBH)



Stillingen (og også kampprogrammet) kan følges på: http://hvc.leaguerepublic.com/Index.do?league=2862956

Vi mødes på alley'en "Gutter Ballers", som findes ved: Play Online->Alleys->Gutter Ballers. Herinde udfordrer den førstnævnte i kampprogrammet den anden.

Tiderne i programmmet skal ikke følges slavisk. Er man hurtigere færdig, og begge kompetanter kan blive enige om at starte før, gør man bare det. Dog kan man ikke kræve at modstanderen er klar før det angivne tidspunkt.

Vi er 5 deltagere, så hver "runde" vil der være en der sidder over.. Skide ærgeligt, men det kan desværre ikke gøres anderledes :wink:

Lidt regler:
Den som står først i kampprogrammet udfordrer, og vælger dermed bane.
Den som står først i kampprogrammet er ansvarlig for at skrive resultatet her i tråden.
Man får 2 point for en sejr, og 1 for en uafgjort.
Den med flest point vinder turneringen. Ved pointlighed vil det være det samlede antal væltede kegler (altså point i kampene, man får forhåbentlig mere end antal kegler :wink: ), der bliver udslagsgivende. Er det stadig fuldstændigt lige (Hvilket næppe er sandsynligt) vil man spille en ny kamp for at afgøre den endelige placering.
Senest rettet af tigerdyret søn 25 jan 2009 15:39, rettet i alt 20 gange.
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » fre 16 jan 2009 01:45

jeg er frisk
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf feinschmecker » fre 16 jan 2009 02:00

Jeg tror også jeg er på. Skal dog lige have købt svinet først :-) (hvad koster det egentlig?)

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf tigerdyret » fre 16 jan 2009 02:11

Det koster en 60-krone..
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Bab » fre 16 jan 2009 07:36

Jeg er slet ikke syg, så jeg må ikke være med :cry:

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf tigerdyret » fre 16 jan 2009 12:39

Bab skrev:Jeg er slet ikke syg, så jeg må ikke være med :cry:

Bab


Jo for pokker der er plads til alle, gode og dårlige, tykke og tynde, syge og raske :wink:
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf feinschmecker » fre 16 jan 2009 15:43

Jeg fik købt spillet i aftes - men mangler stadig at prøve det. Lur mig om ikke jeg er klar på en turnering :-)

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » fre 16 jan 2009 17:01

hvor mange kan vær med i den turnering er der et MAX eller kan jeg rolig gå ind og købe spillet og være sikke på at kun deltag ?.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf tigerdyret » fre 16 jan 2009 17:08

Der er ingen max nej.. Altså man kan kun spille én mod én online, men vi laver bare et kampprogram og et pointsystem..

Mht. tidspunkt må folk gerne skrive hvornår det kunne passe.. Vi kan også flytte det til næste weekend, hvis folk gerne vil have lidt tid til at lære spillet at kende..
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Laffer » fre 16 jan 2009 18:39

Jeg er klar til en turnering på Søndag, skal deltage i en uddannelses messe i morgen til k l16 og efterfølgende er der PL fodbold, så søndag er jeg klar.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Klumpfisk » fre 16 jan 2009 19:05

Jeg er også frisk \:D/
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Allanb » fre 16 jan 2009 20:24

øv, kan ikke denne weekend.. Men er klar næste weekend eller hvornår det nu kan blive... Har allerede fundet sko og kugle frem :)
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf tigerdyret » lør 17 jan 2009 14:27

Jeg synes vi skyder det til næste weekend.. Jeg foreslår søndag d. 25. kl 13.00 hvis det kan passe folket?

Turneringen vil foregå ved at man møder alle de andre deltagere én gang i en heads up. Vinderen får ét point, og den med flest point til sidst har vundet. Ved pointlighed vil det samlede antal point for alle kampe blive afgørende.

En kamp varer ca. 5-8 minutter, så jeg laver et program hvor nye kampe starter hvert 10. minut. Så har man lige 2-5 minutter til at finde sin næste modstander, og ellers gøre sig klar. Dermed vil turneringens længde eksempelvis blive ca. 70 min med 8 deltagere. Bliver vi flere end 8 vil jeg overveje om vi skal dele op i to puljer, og derefter placeringskampe, for at turneringen ikke kommer til at atge hele eftermiddagen..

Hvilken "Alley" vi mødes på finder vi bare ud af på dagen.. men mener der var en der hed noget med "Gutter Baller's" - det kunne være en mulighed..

Men indtil videre vil jeg altså holde fast i tidspunktet søndag d. 25. kl 13.00, og tilmeldingen kan hermed begynde :)
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf jodlekongen » lør 17 jan 2009 14:56

vi er to der er klar hvis det kan rykkes en time:-D
jodlekongen
Niveau 2
 
Indlæg: 135


Indlægaf tigerdyret » lør 17 jan 2009 15:16

jodlekongen skrev:vi er to der er klar hvis det kan rykkes en time:-D


Altså til kl 14? (eller 12?)
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster