Forum

National Teams Cup

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Indlægaf tigerdyret » tirs 24 feb 2009 01:09

FOR FANDEN MAND....

Tillykke med sejren Eriksen.. og så kommer der lige lidt galde!

Aldrig har jeg da set noget så ufortjent, jeg burde jo have vundet med 3-4 mål - fuldstændigt latterligt! Skudstatistikken siger det meget godt synes jeg: 3(3) - 18(10), og så ender kampen gud hjælpe mig 2-1.. mål på ern forsvarsfejl, og et langskud som kun ronaldo sparker ind i det her spil - Ja, rønnebærerne er sure :evil:
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Eriksen » tirs 24 feb 2009 01:10

Jeg sagde heller ikke det var fortjent, du havde fortjent sejren :)
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 24 feb 2009 01:11

Eriksen er så¨heldig nogle gange, det gør helt ondt , men han kan sku godt spille fifa.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf tigerdyret » tirs 24 feb 2009 01:16

Eriksen skrev:Jeg sagde heller ikke det var fortjent, du havde fortjent sejren :)


Nej nej, det kan jeg godt se :wink: Skrev nu også indlægget samtidigt med at du postede dit.. Efter et utal af chancer bl.a. den der rammer indersiden af stolpen helt oppe i hjørnet, ryger på tværs af målstregen og skruer ud til målspark, var jeg bare så lettet da jeg endelig fik den ind over stregen - Da var jeg sikker på at den var hjemme.. Jeg holdt dig nede på én sølle afslutning indtil jeg kokser i forsvaret i 78. minut, og du får en let chance foræret! Der tror jeg så stadig på det, da jeg havde fuldt kontrol over det hele, og så brager den unævnelige den ind 6-7 meter udenfor feltet med to forsvarsspillere hængende på ryggen - Det er sgu bittert.. Men okay - fortjent eller ikke fortjent betyder jo ikke rigtigt noget, man må bare score på sine chancer - sådan er det :!:

EDIT: Så der er som ikke dig jeg er "sur på" (sur er jeg ikke, men ved ikke lige hvad jeg ellers skal kalde det :wink: ) - det er som mig selv - jeg kunne bare have scoret på nogle af mine chancer, og sendt den ud af kommunen da jeg havde chancen, fremfor at prøve at spille den op med 12 min. igen og en 1-0 føring i ryggen..
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf tigerdyret » tirs 24 feb 2009 01:22

Jeg råbte så højt, og slog i sofaen så det gav et ordentligt brag da du udlignede. Det vækkede hunden som begyndte at gø - hunden sover inde ved siden af kæresten, så jeg får nok en kraftig påtale fra frøkenen imorgen om ikke at være så højrøstet når hun er krøbet til køjs :lol:
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Eriksen » tirs 24 feb 2009 01:24

tigerdyret skrev:Jeg råbte så højt, og slog i sofaen så det gav et ordentligt brag da du udlignede. Det vækkede hunden som begyndte at gø - hunden sover inde ved siden af kæresten, så jeg får nok en kraftig påtale fra frøkenen imorgen om ikke at være så højrøstet når hun er krøbet til køjs :lol:


:lol: Man kunne godt mærke det lidt på dit spil efter 1-1.

Men du må tage hævn i den anden liga :)
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 24 feb 2009 09:08

Tilykke til Eriksen som godt nok var lidt heldig i finalen , men trods alt viste mod Spanien at han godt kunne spille fodbold uden Ronaldo.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf skovbo » tirs 24 feb 2009 10:08

Jeg er klar idag Macbom.
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf Macbom » tirs 24 feb 2009 20:05

Jeg er også klar Skovbo - men nok først efter kl. 20
Macbom
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf skovbo » tirs 24 feb 2009 20:07

Macbom skrev:Jeg er også klar Skovbo - men nok først efter kl. 20



bare skriv når du er klar
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf skovbo » tirs 24 feb 2009 21:11

Klar?
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf Macbom » tirs 24 feb 2009 21:17

yes 5 min
Macbom
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf skovbo » tirs 24 feb 2009 21:19

Okay, vi mødes i mit land


spiller vi bare begge kampe nu?
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf Macbom » tirs 24 feb 2009 21:20

ja gør vi ikke ?

Hvor er du henne ? :P
Senest rettet af Macbom tirs 24 feb 2009 21:23, rettet i alt 1 gang.
Macbom
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf skovbo » tirs 24 feb 2009 21:21

jo.
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster