Forum

National Teams Cup

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Indlægaf skovbo » tirs 24 feb 2009 21:21

jo.
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf Macbom » tirs 24 feb 2009 21:42

Fandme flot spillet :D ...

4 - 0 til Tyskland
Macbom
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 24 feb 2009 21:54

tyskland kan godt eller er frankrig bare ikke gode i år :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf skovbo » tirs 24 feb 2009 21:58

Tyskland-Frankrig=4-0

Frankrig-Tyskland=0-4
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf Macbom » tirs 24 feb 2009 21:59

For helvede du er en snegl Skovbo - du spiller sådan en flot kamp i 1. møde og så fordi jeg sidder på kampen i 2. kamp så fælder du mig hver eneste gang jeg har retning mod dit mål ... hvis det er sådan vi skal spille så bliver det uden mig ...
Macbom
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf skovbo » tirs 24 feb 2009 22:00

Macbom skrev:For helvede du er en snegl Skovbo - du spiller sådan en flot kamp i 1. møde og så fordi jeg sidder på kampen i 2. kamp så fælder du mig hver eneste gang jeg har retning mod dit mål ... hvis det er sådan vi skal spille så bliver det uden mig ...



What?

Hvad med den du lavede til sidst?
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » tirs 24 feb 2009 22:01

Laver han ulykker Macbom ?
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf skovbo » tirs 24 feb 2009 22:02

NintendoB skrev:Laver han ulykker Macbom ?



Kan jeg ikke rigtigt se jeg gør, men det synes han åbenbart
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf Macbom » tirs 24 feb 2009 22:04

skovbo skrev:
Macbom skrev:For helvede du er en snegl Skovbo - du spiller sådan en flot kamp i 1. møde og så fordi jeg sidder på kampen i 2. kamp så fælder du mig hver eneste gang jeg har retning mod dit mål ... hvis det er sådan vi skal spille så bliver det uden mig ...



What?

Hvad med den du lavede til sidst?


Ja jeg laver en til sidst fordi jeg er møg hamrende træt af at tabe en kamp 4 - 0 som jeg har siddet på fuldstændig og ville have fået 2 mål tidligt hvis ikke du havde fældet mig (eller i hvert fald chance til scoring)
Macbom
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf skovbo » tirs 24 feb 2009 22:05

Macbom skrev:
skovbo skrev:
Macbom skrev:For helvede du er en snegl Skovbo - du spiller sådan en flot kamp i 1. møde og så fordi jeg sidder på kampen i 2. kamp så fælder du mig hver eneste gang jeg har retning mod dit mål ... hvis det er sådan vi skal spille så bliver det uden mig ...



What?

Hvad med den du lavede til sidst?


Ja jeg laver en til sidst fordi jeg er møg hamrende træt af at tabe en kamp 4 - 0 som jeg har siddet på fuldstændig og ville have fået 2 mål tidligt hvis ikke du havde fældet mig (eller i hvert fald chance til scoring)



De to jeg lavede var sgu ikke for at stoppe dig for at score, det var fordi du overraskede mig ved at kører den anden vej, og jeg lavede en glidende fordi jeg troede jeg kunne få fat på bolden.
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf Macbom » tirs 24 feb 2009 22:09

skovbo skrev:
Macbom skrev:
skovbo skrev:
Macbom skrev:For helvede du er en snegl Skovbo - du spiller sådan en flot kamp i 1. møde og så fordi jeg sidder på kampen i 2. kamp så fælder du mig hver eneste gang jeg har retning mod dit mål ... hvis det er sådan vi skal spille så bliver det uden mig ...



What?

Hvad med den du lavede til sidst?


Ja jeg laver en til sidst fordi jeg er møg hamrende træt af at tabe en kamp 4 - 0 som jeg har siddet på fuldstændig og ville have fået 2 mål tidligt hvis ikke du havde fældet mig (eller i hvert fald chance til scoring)



De to jeg lavede var sgu ikke for at stoppe dig for at score, det var fordi du overraskede mig ved at kører den anden vej, og jeg lavede en glidende fordi jeg troede jeg kunne få fat på bolden.


Fint nok - jeg er ikke interesseret i at høre dine undskyldninger, så lad os bare antage at du lavede to ved et uheld - kamp statestik sagde at du lavede 5 frispark ...

men jeg vil ikke ødelægge den gode stemning herinde, så held og lykke videre ... hold fast i dit spil fra første kamp - så skal jeg gerne smide roser for dine fødder hvor end du går for der spillede du fandme godt ... og netop derfor synes jeg også det er ærgerligt at du spiller sådan i 2. kamp - det er langt under dit niveau !

Ha' en god aften alle sammen
Macbom
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf NintendoB » tirs 24 feb 2009 22:10

Nu er det væl heller ikke nogen gavebod : Her du har chancen jeg kan stop dig vis jeg vil men gør det ikke.

Jeg ved sq ikke rigtigt jeg tror enlig også jeg ville ha stoppet manden på den måde vis ikke der var ander muligheder.

Vis ik man kan nå manden på anden måde skal man så bar lad ham gå ?.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf skovbo » tirs 24 feb 2009 22:11

Macbom skrev:
skovbo skrev:
Macbom skrev:
skovbo skrev:
Macbom skrev:For helvede du er en snegl Skovbo - du spiller sådan en flot kamp i 1. møde og så fordi jeg sidder på kampen i 2. kamp så fælder du mig hver eneste gang jeg har retning mod dit mål ... hvis det er sådan vi skal spille så bliver det uden mig ...



What?

Hvad med den du lavede til sidst?


Ja jeg laver en til sidst fordi jeg er møg hamrende træt af at tabe en kamp 4 - 0 som jeg har siddet på fuldstændig og ville have fået 2 mål tidligt hvis ikke du havde fældet mig (eller i hvert fald chance til scoring)



De to jeg lavede var sgu ikke for at stoppe dig for at score, det var fordi du overraskede mig ved at kører den anden vej, og jeg lavede en glidende fordi jeg troede jeg kunne få fat på bolden.


Fint nok - jeg er ikke interesseret i at høre dine undskyldninger, så lad os bare antage at du lavede to ved et uheld - kamp statestik sagde at du lavede 5 frispark ...

men jeg vil ikke ødelægge den gode stemning herinde, så held og lykke videre ... hold fast i dit spil fra første kamp - så skal jeg gerne smide roser for dine fødder hvor end du går for der spillede du fandme godt ... og netop derfor synes jeg også det er ærgerligt at du spiller sådan i 2. kamp - det er langt under dit niveau !

Ha' en god aften alle sammen



Jeg undskylder.
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » tirs 24 feb 2009 22:14

Jeg sparker alle ned hvis de slipper forbi forsvaret :; thats a part of the game. Det gør både tigerdyret og Eriksen også
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » tirs 24 feb 2009 22:16

Ja man ser jo heller ikke for heldig ud vis ikke man fortager sig noget ;)
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster