Forum

National Teams Cup

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Indlægaf Macbom » tirs 24 feb 2009 22:27

Fair nok hvis det er den generellle holdning herinde ... dog vil jeg lige sige at jeg stort set aldrig oplever Eriksen sparke mig ned hvis jeg kommer forbi hans forsvar ...
Macbom
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf tigerdyret » tirs 24 feb 2009 22:38

SoulDecapitate skrev:Jeg sparker alle ned hvis de slipper forbi forsvaret :; thats a part of the game. Det gør både tigerdyret og Eriksen også


Det gør jeg faktisk yderst sjældent.. Hellere at modstanderen får en stor chance end rødt kort! Jeg presser for det meste bare manden så meget jeg kan ved at blive på benene, og det er faktisk ofte nok til at afslutningen ikke får kvalitet nok... Dog kan situationen gøre at jeg kan finde på det, hvis jeg f.eks. er foran med kun ét mål og der mangler under 10 minutter! Men generelt gør jeg det ikke - jeg bliver selv så pissed hvis folk gør det mod mig :!:
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Macbom » tirs 24 feb 2009 22:55

tigerdyret skrev:
SoulDecapitate skrev:Jeg sparker alle ned hvis de slipper forbi forsvaret :; thats a part of the game. Det gør både tigerdyret og Eriksen også


Det gør jeg faktisk yderst sjældent.. Hellere at modstanderen får en stor chance end rødt kort! Jeg presser for det meste bare manden så meget jeg kan ved at blive på benene, og det er faktisk ofte nok til at afslutningen ikke får kvalitet nok... Dog kan situationen gøre at jeg kan finde på det, hvis jeg f.eks. er foran med kun ét mål og der mangler under 10 minutter! Men generelt gør jeg det ikke - jeg bliver selv så pissed hvis folk gør det mod mig :!:


Præcis Tiger - det er også min holdning til det ...
Macbom
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 24 feb 2009 23:22

jeg gør det faktisk og sjællendt men jeg piver ikke over folk gør det. Hvis man taber 2x 4-0 til skovbo er der nok noget andet galt end lige at du bliver fældet :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Robinson » ons 25 feb 2009 15:39

Hva så Skovbo, hvornår passer det dig at komme en tur til Kroatien ...???
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Indlægaf skovbo » ons 25 feb 2009 15:42

Robinson skrev:Hva så Skovbo, hvornår passer det dig at komme en tur til Kroatien ...???



Nu?

eller resten af dagen
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf Robinson » ons 25 feb 2009 16:11

Kommer ind i my contry nu ...
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Indlægaf Robinson » ons 25 feb 2009 16:34

Tillykke med sejren, dog lige et par mål eller 3 for meget til at det var fortjent, men det røde kort kostede sgu ....
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Indlægaf skovbo » ons 25 feb 2009 16:34

Kroatien-Tyskland=1-6

Skal vi spille 2 kampe?
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf skovbo » ons 25 feb 2009 17:15

lader det vidst ikke til vi skal.


tak for kampen robinson.
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster