Forum

Fifa Life Tournament - Sæson 2

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Indlægaf arnel925 » man 09 mar 2009 22:40

SoulDecapitate skrev:
arnel925 skrev:
SoulDecapitate skrev:
arnel925 skrev:
SoulDecapitate skrev:
arnel925 skrev:
SoulDecapitate skrev:Nu er der 7 tilbage i ligaen Spørgsmålet er om vi burde lukke den nu Eller EVT lave en knockout turnering

Eller måske prøve, at få nogle nye spillere ind, synes de gamle lyder som om de er mætte af fifa :D man kan også spille liga med 7 hvis man de 7 gøre den spændende ;)
man kan også lave en liga med 3 , problemet er nok niveauet er faldt i ligaen tror faktisk også min ps3 lige gik i stykker kan i hygge jer.. Den er gabende kedelig

Du er ikke så seriøs Soul, nå det gå dårligt for dig så gider du ikke spille :lol: men det er fair nok håber bare Eriksen kan finde nogle seriøse spillere, vi er 7 og det er fint nok ;) niveauet er ikke det vigtigste, det vigtigste er vi har det sjovt og hyggeligt og selv synes jeg det er en meget hyggelig ting, at spille mod danskere og at vi har vores egen liga, bare hvis folk var lidt mere seriøse, for hvis man ikke har motivation til, at spille så skal man hellere ikke være del af nogen liga for det ødelægger alt for os andre som meget gerne vil spille og som vil blive ked af det hvis der ikke var nogen liga. Men jeg er klar til kamp iaften hvis nogen vil spille ;)
Jeg det går sørme dårligt for mig jeg har tabt en kamp. man kan da godt se hvad du mener med det går dårlig når jeg spiller 2-2 mod en klap hat som dig. Jeg gider ikke spille mod 6 andre og slet ikke når tigerdyret eller Lars GL ikke er med mere.



Det her er hvad jeg forbinder med at noget går dårligt


Manchester United 6 - 0 Arsenal

:lol: jeg kan tabe 10-0 mod Man utd. men alligevel du kan aldrig vinde mod mig jeg ved ikke engang hvordan du fik 2-2 sidste gang, du er sku ikke så god, jeg vil ikke kalde dig dårlig, men jeg har spillet fifa i en måned og jeg var bedre end dig i den ene kamp :lol: så jeg forstå godt du forlader denne liga.
aaaaaahahahahaha KEEP on dreaming din noob du var sku da en nobody det var da kun alene mig der var skyld i jeg kun fik 1 point , dit niveau er ala nintendoBs Når man brænder 20 chancer inde i fæltet så sker det tit og ofte at en idiot som dig scorer selv ved 2-2 var du ved og score til 3-2 fordi jeg blev frusteret over og brænde og brænde. Du har så absolut intet vist i denne liga heller ikke mod mig

Vi kan altid tag en kamp ingen problemer med mig :D talk is cheep. Men jeg er sikker at du ikke kan vinde, fordi du er sku ringe iforhold til nogle jeg har spillet mod her (ud af de 7 spiller jeg har spillet imod, så var den kan mod dig måske den nemmeste), selvom du altid spiller med det bedste hold i fifa. Og rent faktisk så er jeg bedre i fifa end dig så du skal ikke sammenligne mig med andre folk og nedgøre andre. Det er ikke pænt hr.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf SoulDecapitate » man 09 mar 2009 22:43

arnel925 skrev:
SoulDecapitate skrev:
arnel925 skrev:
SoulDecapitate skrev:
arnel925 skrev:
SoulDecapitate skrev:
arnel925 skrev:
SoulDecapitate skrev:Nu er der 7 tilbage i ligaen Spørgsmålet er om vi burde lukke den nu Eller EVT lave en knockout turnering

Eller måske prøve, at få nogle nye spillere ind, synes de gamle lyder som om de er mætte af fifa :D man kan også spille liga med 7 hvis man de 7 gøre den spændende ;)
man kan også lave en liga med 3 , problemet er nok niveauet er faldt i ligaen tror faktisk også min ps3 lige gik i stykker kan i hygge jer.. Den er gabende kedelig

Du er ikke så seriøs Soul, nå det gå dårligt for dig så gider du ikke spille :lol: men det er fair nok håber bare Eriksen kan finde nogle seriøse spillere, vi er 7 og det er fint nok ;) niveauet er ikke det vigtigste, det vigtigste er vi har det sjovt og hyggeligt og selv synes jeg det er en meget hyggelig ting, at spille mod danskere og at vi har vores egen liga, bare hvis folk var lidt mere seriøse, for hvis man ikke har motivation til, at spille så skal man hellere ikke være del af nogen liga for det ødelægger alt for os andre som meget gerne vil spille og som vil blive ked af det hvis der ikke var nogen liga. Men jeg er klar til kamp iaften hvis nogen vil spille ;)
Jeg det går sørme dårligt for mig jeg har tabt en kamp. man kan da godt se hvad du mener med det går dårlig når jeg spiller 2-2 mod en klap hat som dig. Jeg gider ikke spille mod 6 andre og slet ikke når tigerdyret eller Lars GL ikke er med mere.



Det her er hvad jeg forbinder med at noget går dårligt


Manchester United 6 - 0 Arsenal

:lol: jeg kan tabe 10-0 mod Man utd. men alligevel du kan aldrig vinde mod mig jeg ved ikke engang hvordan du fik 2-2 sidste gang, du er sku ikke så god, jeg vil ikke kalde dig dårlig, men jeg har spillet fifa i en måned og jeg var bedre end dig i den ene kamp :lol: så jeg forstå godt du forlader denne liga.
aaaaaahahahahaha KEEP on dreaming din noob du var sku da en nobody det var da kun alene mig der var skyld i jeg kun fik 1 point , dit niveau er ala nintendoBs Når man brænder 20 chancer inde i fæltet så sker det tit og ofte at en idiot som dig scorer selv ved 2-2 var du ved og score til 3-2 fordi jeg blev frusteret over og brænde og brænde. Du har så absolut intet vist i denne liga heller ikke mod mig

Vi kan altid tag en kamp ingen problemer med mig :D talk is cheep. Men jeg er sikker at du ikke kan vinde, fordi du er sku ringe iforhold til nogle jeg har spillet mod her (ud af de 7 spiller jeg har spillet imod, så var den kan mod dig måske den nemmeste), selvom du altid spiller med det bedste hold i fifa. Og rent faktisk så er jeg bedre i fifa end dig så du skal ikke sammenligne mig med andre folk og nedgøre andre. Det er ikke pænt hr.
vi tager en kamp senere men jeg er desvære ikke med i ligaen mere , hvad siger du til jeg tager AGF så tager du barcalona ? Dine flotte resustater taler fint for dig i ligaen :-) må man nok sige. men jeg er online om lidt så kommer du bare.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf arnel925 » man 09 mar 2009 22:54

hvis du vinder jeg indrømmer at du er bedre spiller end mig pt. men hvis jeg vinder skal du også indrømme at jeg er bedre end dig pt. sådan er det bare
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf SoulDecapitate » man 09 mar 2009 23:03

arnel925 skrev:hvis du vinder jeg indrømmer at du er bedre spiller end mig pt. men hvis jeg vinder skal du også indrømme at jeg er bedre end dig pt. sådan er det bare
lad mig gætte med det indlæg du er 12 ?
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf j.rath » man 09 mar 2009 23:03

klar på kamp i ligaen nu?
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf arnel925 » man 09 mar 2009 23:06

SoulDecapitate skrev:
arnel925 skrev:hvis du vinder jeg indrømmer at du er bedre spiller end mig pt. men hvis jeg vinder skal du også indrømme at jeg er bedre end dig pt. sådan er det bare
lad mig gætte med det indlæg du er 12 ?

Jeg er desværre 23 men kunne ønske hvis jeg var 12 så kunne jeg sige jeg havde tæsket en voksen mand i fifa. Du snakker bare og snakker men du tør ikke spille.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf arnel925 » man 09 mar 2009 23:09

j.rath skrev:klar på kamp i ligaen nu?

Er du online? vi kan godt tag en kamp
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf j.rath » man 09 mar 2009 23:10

arnel925 skrev:
j.rath skrev:klar på kamp i ligaen nu?

Er du online? vi kan godt tag en kamp


jeg kan blive online på 2 min. klar? så smider jeg skiven i og inviterer dig.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf arnel925 » man 09 mar 2009 23:12

j.rath skrev:
arnel925 skrev:
j.rath skrev:klar på kamp i ligaen nu?

Er du online? vi kan godt tag en kamp


jeg kan blive online på 2 min. klar? så smider jeg skiven i og inviterer dig.

super :wink:
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf arnel925 » man 09 mar 2009 23:35

Arsenal - Juventus 4-1
3x Van Persie
1x Trezeguet
1x Adebayor

Det var en tæt kamp selvom resultatet siger andet, og rigtig flot skud fra frispark ;) tak for kampen J.rath
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf j.rath » tirs 10 mar 2009 01:58

arnel925 skrev:Arsenal - Juventus 4-1
3x Van Persie
1x Trezeguet
1x Adebayor

Det var en tæt kamp selvom resultatet siger andet, og rigtig flot skud fra frispark ;) tak for kampen J.rath


I lige måde mester. Jeg åbner desværre kampen alt for tidligt og forærer dig et mål i en kæmpe forsvarsfejl, og så fortjener Christian Poulsen en flad for at brænde et mål i sådan en kæmpe chance :/
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf j.rath » tirs 10 mar 2009 18:51

Nogen der vil spille idag ?
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf Robinson » tirs 10 mar 2009 19:52

Ja, jeg kunne godt lokkes på græs, med mindre ligaen er ved at være død ..... det har jeg lidt på fornemmelsen .....

Hvad siger Eriksen ....???
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Indlægaf j.rath » tirs 10 mar 2009 20:05

Robinson skrev:Ja, jeg kunne godt lokkes på græs, med mindre ligaen er ved at være død ..... det har jeg lidt på fornemmelsen .....

Hvad siger Eriksen ....???


jeg er klar på kamp, jeg kan se Eriksen har fjernet Tigerdyret og Soul hvis man går ind og tjekker liga statistik, så jeg får da ud fra vi stadig lever.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf Eriksen » tirs 10 mar 2009 20:28

Information
Efter at have tænkt lidt over tingene med ligaen. Så vælger jeg at lukke ned for ligaen.

Der har denne gang desværre været mange som er gået ud af ligaen, med forskellige årsager, og nu er vi kun 6 tilbage. Så jeg har mistet lysten til at fortsætte ligaen.

Håber i forstår :)

Og der vil lige gå lidt tid inden der vil blive lavet en ny liga, så os som har været med tidligere, kan blive fifa sultne igen :)
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron