Forum

Killzone2 kl 20.

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Killzone2 kl 20.

Indlægaf Diz- » man 02 mar 2009 20:46

Hey vi laver et game hvor folk fra dk lige mødes og game lidt hvis man er frisk. Det bliver her omkring kl 20 hvor vi også laver password på så det kun er danskere der spiller lige som sidst hvor vi endte med at være 16.

password er : PS

add. mig mit psn-ID er i-diz-i eller xcabooze så kan i joine via friend list inde i spillet.

kom frisk. headset anbefales. skriv jeg på her så vi har et overblik..
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Blade dk » man 02 mar 2009 21:46

hey var lige inde og game med jer , ser virkelig ud til jeg har noget ekspert hjælp, for som det ser ud pt er spillet på vej ud af vinduet
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf Maurozarate7 » man 02 mar 2009 21:58

jeg vil gerne købe det ;)
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf DefenzZ » man 02 mar 2009 23:14

Blade dk skrev:hey var lige inde og game med jer , ser virkelig ud til jeg har noget ekspert hjælp, for som det ser ud pt er spillet på vej ud af vinduet


Kender udemærket følelsen :D
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Indlægaf feinschmecker » man 02 mar 2009 23:51

Tak for spillet :-) Til alle der var så uheldige at have mig med på holdet undskylder jeg. Til alle modstanderne: håber I blev glade for points'ene :-)

Anyway, det var skægt at prøve online-delen og vi ses igen en anden gang!

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf andeo1707 » tirs 03 mar 2009 09:56

=(

jeg er ret skuffet over at jeg ikke var med. Skal vi ikke sige det sådan at næste gang sender vi en PM til hinanden for når jeg tænder min PS3 er min bærbar sjældent også tændt (fattig studerende sparer strøm :P)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Diz- » tirs 03 mar 2009 10:00

andeo1707 skrev:=(

jeg er ret skuffet over at jeg ikke var med. Skal vi ikke sige det sådan at næste gang sender vi en PM til hinanden for når jeg tænder min PS3 er min bærbar sjældent også tændt (fattig studerende sparer strøm :P)


jeg skrev beskeder til dem jeg havde på min liste. fra nu af kan folk jo se at når jeg er inde i en server der hedder DANMARK - PS så er der fri entre med koden PS og vi er typisk mange der allerede spiller...
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Bateman » tirs 03 mar 2009 10:35

Var også inde og det var sjovt nok. Forstår dog ikke lige konceptet med at lave en lukket gruppe med 4 mand i chat når vi er 5 på holdet. Supersjovt at rende rundt uden at høre hvad ens hold planlægger.
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf Diz- » tirs 03 mar 2009 10:56

Bateman skrev:Var også inde og det var sjovt nok. Forstår dog ikke lige konceptet med at lave en lukket gruppe med 4 mand i chat når vi er 5 på holdet. Supersjovt at rende rundt uden at høre hvad ens hold planlægger.


du kan ikke chatte hvis du ikke står tæt på om du så er i squad eller ikke er det. og squads er desværre max 4 så det er årsagen..
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Bateman » tirs 03 mar 2009 11:01

Aaah..så giver det mening. Surt er være den 5 mand :) Men vi gjorde det sgu udemærket mod flertallet
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf Jb » tirs 03 mar 2009 11:10

det var da hyggeligt iaftes selvom jeg dog kun var med på 2 maps :)

Kan godt se jeg trænger til at øve mig lidt :D
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Indlægaf feinschmecker » tirs 03 mar 2009 11:20

Jb skrev:det var da hyggeligt iaftes selvom jeg dog kun var med på 2 maps :)

Kan godt se jeg trænger til at øve mig lidt :D


Også her. Især har jeg store store problemer med at finde rundt i de forskellige maps. Derudover sutter det maks at man skal spille længe før man får adgang til nye våben, classes osv... :-) (Hør lige tude-Frans her)...

Men fedt er det - synes dog stadigvæk at controls kunne være lidt mere tight. I close-quarters-combat VÆLTER man jo rundt bare for at få øje på hinanden!

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf BingoDK » tirs 03 mar 2009 12:43

Bateman skrev:Aaah..så giver det mening. Surt er være den 5 mand :) Men vi gjorde det sgu udemærket mod flertallet


Så prøv at spille 2 mod 5 inde på den server der. ;) Tro på vi havde problemer, da vi skulle indtage og holde de der zoner :/


feinschmecker skrev:Også her. Især har jeg store store problemer med at finde rundt i de forskellige maps. Derudover sutter det maks at man skal spille længe før man får adgang til nye våben, classes osv... :-) (Hør lige tude-Frans her).../feinschmecker


Helt enig. De kunne i det mindste lade os starte med andre våben end de to assault rifles ;)
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Jb » tirs 03 mar 2009 12:52

ja det med våbne sutter lidt.. har lig unlocked smg og shotgun men bruger stadig bare standart riflen :D
men jah close quarter combat er utrolig nedern med den langsomme control..
og jeg blev lidt forvirret igår.. da vi spillede det med at holde baserne osv.. stod der a,b og c på dem eller hvad? i så fald er jeg blind.. synes det var svært at finde ud af hvilken man egentlig var på vej hen til.. ellers hvis nogen ønskede hjælp så vidste man ikk helt hvad man skulle sige..
maps er lidt forvirret.. og voice systemet er lidt wierd, man skal nok bare vænne sig til det
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Indlægaf BingoDK » tirs 03 mar 2009 13:14

Synes også der mangler nogle betegnelser på de forskellige control points, bomb sites osv... Det er jo umuligt at planlægge det, når det ikke er til at kende forskel på de forskellige steder...
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Næste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster