Forum

Battlefield 3

Alt som er klan relateret.

Re: Battlefield 3

Indlægaf DennisBeck » ons 26 okt 2011 15:08

Hvis i søger efter nogle at spille Battlefield 3 med,så er her en gruppe. Vi er pt. 69 men kan altid bruge flere. Det er en Facebook side der prøver at samle så mange Danske BF spillere som muligt. Det eneste krav er at man spiller BF regelmæssigt,og hygger sig under kampene. Nogle gange spiller vi kampe imod hinanden.Der er folk i alle aldre. Her er linket http://www.facebook.com/groups/154417221279524/
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: Battlefield 3

Indlægaf Odyzeus » ons 26 okt 2011 15:09

Er vi klar til i aften drenge eller hvad sker der?!?! :D
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Battlefield 3

Indlægaf Koma » ons 26 okt 2011 15:11

Åh ja!
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Battlefield 3

Indlægaf Jables » ons 26 okt 2011 15:13

Så fik jeg hentet mit!
Game on!
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Battlefield 3

Indlægaf DennisBeck » ons 26 okt 2011 15:14

Har set at flere på min venneliste har fået Battlefield 3 idag. De har Alle bestilt fra Game.dk. Jeg vidste jeg skulle have bestilt derfra,og ikke fra Coolshop :cry:
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: Battlefield 3

Indlægaf zag » ons 26 okt 2011 15:32

vi har fået et spil ud af 3 med posten,,, håber de to andre komme i morgen..

men jeg er på efter kl 17
Billede
zag
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Re: Battlefield 3

Indlægaf Lennart4230 » søn 06 nov 2011 21:40

Hejsa, alle sammen.

Jeg er ny på siden og ved dermed ikke om det er i den rette tråd at jeg henvender mig. Eller om det overhovedet er et ideelt forslag.

Men tænkte på, om der er nogen herinde, som vil være behjælpelig med at "booste" i ranking - og eventuelt visse ribbons, som kan være vanskelig at opnå, hvis man, som jeg, ikke er den store ekspert til spillet, hehe.

I så fald, hvordan og hvorledes er den nemmeste måde? Forestiller mig at man, hvis man kan samle et tilpas antal personer, kan spille Conquest og så fange hinandens flag frem og tilbage. Det må give gode points på kontoen.

Hvis nogen kan hjælpe - eller blot henlede mig til et sted (allerhelst på dansk), så ville det være superduper.

På forhold tak.
Lennart4230
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Battlefield 3

Indlægaf toorp » søn 06 nov 2011 21:56

Lennart4230 skrev:Hejsa, alle sammen.

Jeg er ny på siden og ved dermed ikke om det er i den rette tråd at jeg henvender mig. Eller om det overhovedet er et ideelt forslag.

Men tænkte på, om der er nogen herinde, som vil være behjælpelig med at "booste" i ranking - og eventuelt visse ribbons, som kan være vanskelig at opnå, hvis man, som jeg, ikke er den store ekspert til spillet, hehe.

I så fald, hvordan og hvorledes er den nemmeste måde? Forestiller mig at man, hvis man kan samle et tilpas antal personer, kan spille Conquest og så fange hinandens flag frem og tilbage. Det må give gode points på kontoen.

Hvis nogen kan hjælpe - eller blot henlede mig til et sted (allerhelst på dansk), så ville det være superduper.

På forhold tak.

tager du pis?
toorp
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Battlefield 3

Indlægaf Lennart4230 » søn 06 nov 2011 23:33

Næh, hvorfor skulle jeg gøre det?
Lennart4230
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Battlefield 3

Indlægaf Jables » søn 06 nov 2011 23:56

Lol.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Battlefield 3

Indlægaf Krede1972 » man 07 nov 2011 13:03

Lennart4230 skrev:Men tænkte på, om der er nogen herinde, som vil være behjælpelig med at "booste" i ranking - og eventuelt visse ribbons, som kan være vanskelig at opnå, hvis man, som jeg, ikke er den store ekspert til spillet, hehe.


Hvad får du ud af det?

Du bliver da næppe en bedre spiller...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Battlefield 3

Indlægaf Lennart4230 » man 07 nov 2011 16:34

Næh, det gør jeg ikke, men opnår alligevel de forskellige rank og ribbons - og de dertil knyttede trofæer.

Det er jo lidt trist at det er dem, som skal stoppe en, når man er færdig med alle offline/kampagne ting. :)
Lennart4230
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Battlefield 3

Indlægaf Bayy » man 07 nov 2011 18:01

Lennart4230 skrev:Næh, det gør jeg ikke, men opnår alligevel de forskellige rank og ribbons - og de dertil knyttede trofæer.

Det er jo lidt trist at det er dem, som skal stoppe en, når man er færdig med alle offline/kampagne ting. :)


Undskyld men jeg forstår ikke hvad du mener?
Hvis du ikke spiller online og bliver dygtig så fortjener du ko ikke platin trofæet vel?
Bayy
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Re: Battlefield 3

Indlægaf Koma » man 07 nov 2011 18:02

Bayy skrev:
Lennart4230 skrev:Næh, det gør jeg ikke, men opnår alligevel de forskellige rank og ribbons - og de dertil knyttede trofæer.

Det er jo lidt trist at det er dem, som skal stoppe en, når man er færdig med alle offline/kampagne ting. :)


Undskyld men jeg forstår ikke hvad du mener?


Er det awardsene der stopper dig?
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Battlefield 3

Indlægaf Lennart4230 » man 07 nov 2011 18:31

Ja, bl.a. dem med kampvogn og fly.
Lennart4230
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster