Forum

MILF Klanen søger DIG.

Alt som er klan relateret.

Re: MILF Klanen søger DIG.

Indlægaf Dummiz » ons 26 okt 2011 17:48

baunevej skrev:Nogen der skal spille efter 00.00 idag?? henter mit kopi i blockbuster til midnat.

Jeg henter også mit eksemplar til midnat
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: MILF Klanen søger DIG.

Indlægaf baunevej » ons 26 okt 2011 17:50

Dummiz skrev:
baunevej skrev:Nogen der skal spille efter 00.00 idag?? henter mit kopi i blockbuster til midnat.

Jeg henter også mit eksemplar til midnat


Fedt kan være vi kan afprøve noget online??? er mega noob i battelfieldspil, så kune være rart med lidt hjælp fra en "veteran" :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: MILF Klanen søger DIG.

Indlægaf NielChill » ons 26 okt 2011 21:33

Henter mit i morgen eftermiddag. Bliver bare siddende hele natten hvis jeg henter det senere i dag, og arbejdet skal jo passes ;)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: MILF Klanen søger DIG.

Indlægaf Dummiz » ons 26 okt 2011 21:59

baunevej skrev:
Dummiz skrev:
baunevej skrev:Nogen der skal spille efter 00.00 idag?? henter mit kopi i blockbuster til midnat.

Jeg henter også mit eksemplar til midnat


Fedt kan være vi kan afprøve noget online??? er mega noob i battelfieldspil, så kune være rart med lidt hjælp fra en "veteran" :)


Jeg er online fra ca. 00:30 :) Batey herinde fra er også frisk :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: MILF Klanen søger DIG.

Indlægaf Odyzeus » tors 27 okt 2011 00:28

Sidder og venter på opdatering nu. Jeg er SÅ klar! :)

bare add mig! Har dog ikke mic.. :(

Har tilføjet dig Dummiz :)
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: MILF Klanen søger DIG.

Indlægaf Morten Rask » tors 27 okt 2011 09:31

Krede1972 skrev:
Siepher skrev:Jeg er frisk på hyggeplan, så du skal være velkommen til at tilføje mig.

Har modtaget Battlefield 3 idag fra UK! Woop woop!


Hvor eller fra hvilken side har du bestilt fra?


Shopto.net

Har snakket med en af deres supporterere der skrev at de for nylig er begyndt at sende til udlandet så snart de får produktet hjem. Også selvom det som regel kun tager 2 dage før det ankommer. Så selvom dem i UK får fri fragt kan det godt betale sig, for inkl. fragt er det billigere end i Danmark, og man får spillenene før hvis muligt. Fik også Arkham City 2 dage før release.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: MILF Klanen søger DIG.

Indlægaf baunevej » tors 27 okt 2011 09:43

Er glad for jeg gav det en chance, det er jo kanonflot grafisk også online, i bc2 blødte mine øjne når jeg så det online. Gameplayet i singleplaer er lige i skabet, glæder mig til og få det prøvet online. Var kun inde i en team death mach 2 min hehe så sluttede kampen og jeg skulle i seng.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: MILF Klanen søger DIG.

Indlægaf Morten Rask » tors 27 okt 2011 10:07

baunevej skrev:Er glad for jeg gav det en chance, det er jo kanonflot grafisk også online, i bc2 blødte mine øjne når jeg så det online. Gameplayet i singleplaer er lige i skabet, glæder mig til og få det prøvet online. Var kun inde i en team death mach 2 min hehe så sluttede kampen og jeg skulle i seng.


Ja, det er flot, taget i betragtning af det er på konsol.

Jeg opgav singleplayer efter 1 time fordi hver gang jeg køber et spil hvor der er et trofæ for at spille det på Hard så SKAL jeg bare spille det på hard! Men damn, det var utilgivelig svært. Jeg opgav og hoppede ind i multiplayer hvor jeg endte med at bruge 3 timer, og det har forbedret sig en hel del efter betaen.

Men jeg er stadig irriteret over at de kan undlade at give 1943 gratis som blev lovet til E3.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: MILF Klanen søger DIG.

Indlægaf extremevol » tors 27 okt 2011 10:59

Jeg spillede det igår... sindsyg godt i multiplayer...

RUSH er rimlig morsomt at spille (hvis man er på det rigtige hold - ellers er det sgu lidt frusterende...). Det tager rimlig lang til at unlocke ting i forhold til COD Black Ops. Jeg har aldrig spillet BF før så man skal lige justere sin spillestil lidt (der kræves mere tålmodighed i forhold til COD).

Købte det online i elgiganten for at få limited Edition til 428,-, da prisen var steget i coolshop
Billede
extremevol
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: MILF Klanen søger DIG.

Indlægaf Krede1972 » tors 27 okt 2011 12:36

Siepher skrev:
Krede1972 skrev:
Siepher skrev:Jeg er frisk på hyggeplan, så du skal være velkommen til at tilføje mig.

Har modtaget Battlefield 3 idag fra UK! Woop woop!


Hvor eller fra hvilken side har du bestilt fra?


Shopto.net

Har snakket med en af deres supporterere der skrev at de for nylig er begyndt at sende til udlandet så snart de får produktet hjem. Også selvom det som regel kun tager 2 dage før det ankommer. Så selvom dem i UK får fri fragt kan det godt betale sig, for inkl. fragt er det billigere end i Danmark, og man får spillenene før hvis muligt. Fik også Arkham City 2 dage før release.


Modtaget - Vil jeg huske næste gang jeg skal have et must-have-så-tæt-på-release-date-som-muligt.

Plejer at købe 95% af mine spil fra UK - denne gang var det desværre bare ikke fra shopto.net, men amazon.co.uk - men jeg overlever nok de ekstra dages ventetid.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: MILF Klanen søger DIG.

Indlægaf ForcedUniform » søn 20 nov 2011 20:50

Jeg er frisk :D
(jeg har dog mest lyst til bf3 for tiden :D)
Billede
ForcedUniform
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster