Forum

Modern Warfare 3 ! Clan

Alt som er klan relateret.

Re: Modern Warfare 3 ! Clan

Indlægaf Larsen » fre 11 nov 2011 21:02

Er der en bestemt K/D man skal have eller? min er pt på 1.236 mener jeg.. Jeg er klart på hjemmebane i search and destory, men kan dog også spille andet :)

Også lige et forslag til klanen.. Ved ikke om i kører med sådan et system hvor i deler folk i "grupper" på den måde ment at fx. jeg er bedst til s&d, så hvis nogle udfordrede os til klan kamp, var jeg måske i s&d gruppen og dem der er bedst til tdm spiller klan kamp mod dem der udfordre os i det fx.

Og når vi så ikke spillede klan kamp, spillede vi selvfølgelig alle sammen :)

Bare et forslag ;)
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Modern Warfare 3 ! Clan

Indlægaf MartinNielsen6000 » tirs 15 nov 2011 19:10

Larsen skrev:Er der en bestemt K/D man skal have eller? min er pt på 1.236 mener jeg.. Jeg er klart på hjemmebane i search and destory, men kan dog også spille andet :)

Også lige et forslag til klanen.. Ved ikke om i kører med sådan et system hvor i deler folk i "grupper" på den måde ment at fx. jeg er bedst til s&d, så hvis nogle udfordrede os til klan kamp, var jeg måske i s&d gruppen og dem der er bedst til tdm spiller klan kamp mod dem der udfordre os i det fx.

Og når vi så ikke spillede klan kamp, spillede vi selvfølgelig alle sammen :)

Bare et forslag ;)



Lyder som en god idé min ven :-)

der er ikke nogen bestemt K/D man SKAL have, vi går efter at vinde, og det er jo forskelligt hvad folk er gode til :-) jeg synes f.eks. jeg er bedst til HQ eller Domination.. men det ser vi på ;-)
MartinNielsen6000
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Modern Warfare 3 ! Clan

Indlægaf mb264991 » tors 17 nov 2011 23:54

Hejsa :)

Ved ikke om der er nogen grund til det, om jeg gjorde/har gjort noget for det, men du svarede ikke på mine game invites, invitede heller ikke mig, svarede heller ikke på private messages og nu har du slettet mig xD hehe.

Ville bare lige høre!

Hilsen Mikkel

p.s. godt at hører med at I går efter at vinde. W/L ratio > K/D ratio
mb264991
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Modern Warfare 3 ! Clan

Indlægaf MartinNielsen6000 » søn 20 nov 2011 13:13

mb264991 skrev:Hejsa :)

Ved ikke om der er nogen grund til det, om jeg gjorde/har gjort noget for det, men du svarede ikke på mine game invites, invitede heller ikke mig, svarede heller ikke på private messages og nu har du slettet mig xD hehe.

Ville bare lige høre!

Hilsen Mikkel

p.s. godt at hører med at I går efter at vinde. W/L ratio > K/D ratio



Er sikker på at jeg ikke har slettet dig, men pt. får jeg så mange game invites at jeg ikke kan følge med... :)
hver gang jeg er online er vi 6 mand i party, derfor jeg ikke lige sender invites altid. Jeg prøver at fordele det således at jeg skifter i hvem der er med i party, men hvis folk fra klanen er online på det samme tidspunkt som i andre, så er det jo klart at man vælger dem til party :) håber ikke du finder det nedladende..

ps. jeg gamer i dag omkring kl. 17, så tager vi lige nogle spil sammen :)
MartinNielsen6000
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Modern Warfare 3 ! Clan

Indlægaf CODPro » man 21 nov 2011 15:13

Goddag Hr.

Altid sjov at spille imod andre danskere så hvis vi en dag kunne sætte en private match op med lidt forskellige game modes så kunne det da være ren hygge ? Jeg spiller ikke selv i clan men spiller et par gange om ugen med et par venner som tænkte det kunne være sjovt at spille imod en ''rigtig'' clan for at se hvad niveauet egentlig var.

Så hvis i har tid og lyst til at nakke nogle noobs så er vi til rådighed ;)
CODPro
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Modern Warfare 3 ! Clan

Indlægaf MartinNielsen6000 » tirs 22 nov 2011 18:14

Vi er altid klar på nogle games :-) det er da det sjoveste når det er imod danskere ;-)

kan du ikke tilføje KritikaL17 - Så skal jeg nok lige snakke med de andre om det, og høre hvem af dem der er klar på en sådan kamp.

hvor mange er i? så det kan blive fair hold :)
MartinNielsen6000
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Modern Warfare 3 ! Clan

Indlægaf mb264991 » tirs 22 nov 2011 21:14

MartinNielsen6000 skrev:
mb264991 skrev:Hejsa :)

Ved ikke om der er nogen grund til det, om jeg gjorde/har gjort noget for det, men du svarede ikke på mine game invites, invitede heller ikke mig, svarede heller ikke på private messages og nu har du slettet mig xD hehe.

Ville bare lige høre!

Hilsen Mikkel

p.s. godt at hører med at I går efter at vinde. W/L ratio > K/D ratio



Er sikker på at jeg ikke har slettet dig, men pt. får jeg så mange game invites at jeg ikke kan følge med... :)
hver gang jeg er online er vi 6 mand i party, derfor jeg ikke lige sender invites altid. Jeg prøver at fordele det således at jeg skifter i hvem der er med i party, men hvis folk fra klanen er online på det samme tidspunkt som i andre, så er det jo klart at man vælger dem til party :) håber ikke du finder det nedladende..

ps. jeg gamer i dag omkring kl. 17, så tager vi lige nogle spil sammen :)


Det gør jeg skam ikke ;) var også sikker på det var en fejltagelse, og er ikke desperat så går nok :P anyway jeg er ven af ham som kalder sig CODPro, og det kunne da være hygge med en match.

Vi er 3 :) måske 4.. så hvis du kan finde det, så tager vi da en kamp :)
mb264991
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Modern Warfare 3 ! Clan

Indlægaf CODPro » tirs 22 nov 2011 22:25

MartinNielsen6000 skrev:Vi er altid klar på nogle games :-) det er da det sjoveste når det er imod danskere ;-)

kan du ikke tilføje KritikaL17 - Så skal jeg nok lige snakke med de andre om det, og høre hvem af dem der er klar på en sådan kamp.

hvor mange er i? så det kan blive fair hold :)


Tror det skal være en 4v4 for at det er sjovest og så skal der laves nogle regler (bare bruge GB Rules) sådan så der ikke går PUB i den :)

- Men hør lige de andre om ikke de har lyst til at nakke nogle nybegynder som os :) - regner jo med at vi vil kunne lære en del af sådan nogle omgange. :) Så ser frem til at høre fra dig.
(du er tilføjet på PSN)
CODPro
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Modern Warfare 3 ! Clan

Indlægaf Kvisten99DK » ons 16 maj 2012 23:45

Køber snart elite men behøver man have det i klanen?? Hvis ikk så er jeg frisk :-) ps. Hej larsen;)
Kvisten99DK
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster