Forum

BF3 Bad Company søger medlemmer

Alt som er klan relateret.

Re: BF3 Bad Company søger medlemmer

Indlægaf JesperWoo » man 16 jan 2012 10:46

Så har vi fået lave en youtube kanal http://www.youtube.com/user/teambadcomp ... ature=mhee
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: BF3 Bad Company søger medlemmer

Indlægaf KB82 » man 16 jan 2012 15:30

JesperWoo skrev:
JesperWoo skrev:Vi søger 1 medlem mere til BCDK gerne 18+:)


Så har vi fået vores sidste medlem . :) Velkommen til DK_Dusty_82 ;)



Jo tak Jo tak, Jeg håber vi får en masse gode timer og at jeg kan hjælpe jer lidt til og owne nogle noobs hehe :lol:
Og selvfølgelig osse blive god til og owne et par gode klaner på et tidspunkt! hehe
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: BF3 Bad Company søger medlemmer

Indlægaf schou132 » man 16 jan 2012 16:03

JesperWoo gå ud og køb en HDPVR fordi det kan godt blive trættende og sidde og se sådan noget videokamera grafik efter noget tid :)
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: BF3 Bad Company søger medlemmer

Indlægaf JesperWoo » man 16 jan 2012 18:56

schou132 skrev:JesperWoo gå ud og køb en HDPVR fordi det kan godt blive trættende og sidde og se sådan noget videokamera grafik efter noget tid :)


Ja det ved jeg godt men har ikke lige penge til det pt. :)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: BF3 Bad Company søger medlemmer

Indlægaf Krede1972 » man 16 jan 2012 20:00

JesperWoo skrev:
schou132 skrev:JesperWoo gå ud og køb en HDPVR fordi det kan godt blive trættende og sidde og se sådan noget videokamera grafik efter noget tid :)


Ja det ved jeg godt men har ikke lige penge til det pt. :)


Det er sikkert nogle fede videoer, men ja det er ikke til at holde ud at se på en filmet skærm. Og det er også til tider svært at se hvad der helt præcist foregår. Men som sagt er jeg ikke i tvivl om at det sikkert er nogle fede videoer - jeg kan bare ikke holde ud at se på "setuppet".

Men meld endelig tilbage når du har fået skrabet sammen til en optager.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: BF3 Bad Company søger medlemmer

Indlægaf KB82 » man 16 jan 2012 22:00

Jeg har ingen problemer med at se hvad der sker, selvom det ikke er den mest optimale måde at få nogle gode videoer ud af det på. Men man må jo få det bedste ud af det man nu har til rådighed. Og så må det med en ordentlig video optager komme senere når økonomien er til det. Men Jesper ved ikke om du har mulighed for og sætte din Android lidt højere ligge noget under den for at hæve den mere lige udfor TV'et. og evt Zoome en smule ind hvis ikke det allerede er gjort!? Kunne måske være det blev lidt mere tåleligt at se på for andre;-)
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: BF3 Bad Company søger medlemmer

Indlægaf Larsen » man 16 jan 2012 22:05

JesperWoo skrev:
Larsen skrev:Hvis, der bliver ledig så er jeg klar til at træde til, er 16 og er IKKE Helium ;) bare så i ved det, også spiller jeg ik andet end FPS


Desværre. Vi skal ikke være flere medlemmer i klanen, få så er det ikke til at holde styr på .

Skrev også hvis der blev Ledigt igen.. :)
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster