Forum

Dansk PS3 Clan - Gamer Of Denmark

Alt som er klan relateret.

Dansk PS3 Clan - Gamer Of Denmark

Indlægaf Unique E » ons 11 jan 2012 23:52

Become a god and let the wold know who we are :twisted:
[G0D] Gamer 0f Denmark - er én clan med ét mål om at samle ét online PS godtfolk der nyder at få sig én game'r på samt at møde andre spiller i Danmark :wink: Pt. er clan'n primært aktive i Battlefield 3 & Section 8 Prejudice, vi er dog ikke begrænset til at herske i fps spil, nej vi dominerer de fleste verdener, vi træder ind i :lol: ment med det er også at de genre af spil der spilles er af mange O:) så hold jer ikke tilbage for PM mig hvis i vil joine [G0D] i andre spil eller selv starte den op i ét nyt/ældrer spil og sprede den ud :-D vore spille-liste er lang og mange har gode coop :mrgreen:

*Krav for at melde sig ind i denne Clan*

-Du skal kunne snakke dansk !
-Du skal have en PS3 da [G0D] kun er aktive inde i PSN. (dog så også på alle fronter)
-Du skal ha det sjovt men det skal også til tider være seriøst.
-Du skal have forståelse for der kan forgå hunts på trophies og andre bestemt ingame objekter
---(kravet er kun på forståelse, ikke at man behøves at deltage i dem)

Kommunikation er ALFA-OMEGA i krig & kærlighed så du må gerne eje ét headset dog ikke et must for at kunne joine

(^_^)/ Unique Evolved

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Battlefield 3 clan : http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl ... 066402209/
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senest rettet af Unique E fre 13 jan 2012 06:50, rettet i alt 2 gange.
Remember paranoia is only reality on a finer scale . . .

Billede
Unique E
Niveau 0
 
Indlæg: 37

Brugeravatar

Re: Dansk PS3 Clan - Gamer Of Denmark

Indlægaf KB82 » tors 12 jan 2012 09:01

Det lyder da meget godt indtil Jeg kom til Trophie-hunts, det kan da være sjovt at gå efter nogle trophys og medaljer men
personligt går jeg ikke vildt meget op i Trophys så går jeg nok lidt mere op i in game medaljer og ribbons, men for mig handler det mest om spillet og selve gameplayet. Men hel og lykke med at finde folk, og velkommen til pslife :D
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: Dansk PS3 Clan - Gamer Of Denmark

Indlægaf Unique E » fre 13 jan 2012 06:08

KB82 skrev:Det lyder da meget godt indtil Jeg kom til Trophie-hunts, det kan da være sjovt at gå efter nogle trophys og medaljer men
personligt går jeg ikke vildt meget op i Trophys så går jeg nok lidt mere op i in game medaljer og ribbons, men for mig handler det mest om spillet og selve gameplayet. Men hel og lykke med at finde folk, og velkommen til pslife :D


Jo misforstå mig ret, det er ment som at der til tider kan være folk i clan'n som trophie-hunter :) eller på jagt efter medaljer og ribbons hvis det er det man bræder for :D

Det er ikke noget krav at man deltager i disse sessions kun at man som sagt har forståelse for at nogle gamerpeeps bruger tid på andet end at støtte clan'n selvom man spiller samme spil :-$ det er et selvfølge at folk giver besked eller ikke joiner clan-kamp når de er i hunt-mode på noget der ikke støtter kampene ](*,)

Men takker for ros'n \:D/ håber jeg fik kogt ris'ne nok til at du joiner os =D>
btw. handler det ikke altid mest om spillet og dets gameplay?
Det ligsom alfa & omega vil jeg påstå :mrgreen: og mange tak, jeg ser frem til at se hvordan pslife er 8)
Remember paranoia is only reality on a finer scale . . .

Billede
Unique E
Niveau 0
 
Indlæg: 37

Brugeravatar

Re: Dansk PS3 Clan - Gamer Of Denmark

Indlægaf KB82 » fre 13 jan 2012 07:16

Hehe
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: Dansk PS3 Clan - Gamer Of Denmark

Indlægaf Unique E » fre 13 jan 2012 11:05

KB82 skrev:Hehe

L0L ja jeg blev også nødtil at ændre clan texten :^o just in case andre kom i tvivl om det :lol: men hvad siger du til det?
Remember paranoia is only reality on a finer scale . . .

Billede
Unique E
Niveau 0
 
Indlæg: 37

Brugeravatar

Re: Dansk PS3 Clan - Gamer Of Denmark

Indlægaf KB82 » fre 13 jan 2012 15:05

Tak for tilbudet, pt overvejer jeg et andet sted, men slet ikke sikkert jeg joiner nogen klan, da jeg er medlem af 2 andre steder(ikke decideret klaner,hvertfald ikke endnu) Det mest bare 2 steder for ps3 gamere hvor folk kan samles og spille med og mod hinanden, den ene er kun dansk, jeg er bare medlem der for altid at have nogen at joine til en gang BF eller snakke om BF med.
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: Dansk PS3 Clan - Gamer Of Denmark

Indlægaf Unique E » lør 14 jan 2012 02:03

KB82 skrev:Tak for tilbudet, pt overvejer jeg et andet sted, men slet ikke sikkert jeg joiner

np m8, [G0D] er altid åben for folk af kongeriget \:D/
KB82 skrev:Det mest bare 2 steder for ps3 gamere hvor folk kan samles og spille med og mod hinanden

Præcis som [G0D] =D> vore primære mål er at skabe et samlested for psn-folk, som ikke er rammelagt af genre ](*,)
btw. nu hvor du skriver 'steder', mener du så BF platoons eller site's?
Remember paranoia is only reality on a finer scale . . .

Billede
Unique E
Niveau 0
 
Indlæg: 37

Brugeravatar

Re: Dansk PS3 Clan - Gamer Of Denmark

Indlægaf KB82 » lør 14 jan 2012 03:53

Unique E skrev:
KB82 skrev:Tak for tilbudet, pt overvejer jeg et andet sted, men slet ikke sikkert jeg joiner

np m8, [G0D] er altid åben for folk af kongeriget \:D/
KB82 skrev:Det mest bare 2 steder for ps3 gamere hvor folk kan samles og spille med og mod hinanden

Præcis som [G0D] =D> vore primære mål er at skabe et samlested for psn-folk, som ikke er rammelagt af genre ](*,)
btw. nu hvor du skriver 'steder', mener du så BF platoons eller site's?


begge, Jeg er medlem af TDK som er på Battlelog og facebook.De har osse deres egen site, men den bruger jeg ikke. det er ca det samme med PSB, de har egen site og er osse på battlelog og er for alle ps3/BF3 gamere, men som sagt jeg bruger dem mest som et sted at komme og snakke om BF spil og til så der altid er nogen man kan finde og game med. Men planen bliver at prøve lykken hos BCDK
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: Dansk PS3 Clan - Gamer Of Denmark

Indlægaf Unique E » lør 14 jan 2012 21:24

OKey på den måde, held & lykke med det hele :) så ser jeg frem til én clankamp mod dig(jer) istedet =D>
Remember paranoia is only reality on a finer scale . . .

Billede
Unique E
Niveau 0
 
Indlæg: 37

Brugeravatar


Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster