Forum

PSLife Max Payne 3 Crew

Alt som er klan relateret.

Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Larsen » man 21 maj 2012 12:38

Hvad satan Zejfur, du har da fået en del xp :P Kan du så komme ud i det gode vejr :D
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » man 21 maj 2012 13:22

Larsen skrev:Hvad satan Zejfur, du har da fået en del xp :P Kan du så komme ud i det gode vejr :D


Er sikker på der komme mange varme dage endnu. ;-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Larsen » man 21 maj 2012 13:58

Hahaha :D
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf skitzofraen » man 21 maj 2012 17:33

Er der andre som ikke længere kan spille Max Payne 3 online efter, at have hentet den nye update 1.02?

Jeg får en besked om noget med parental controls på min profil... Har prøvet 3 forskellige profiler og får samme besked med dem alle og ingen af dem har parental controls slået til (Jeg kan heller ikke logge på psstore inde fra spillet. Hvis jeg prøver får jeg en besked om at "Rockstar game services are unavailable")
PSN TAG: Blazed_B_6710
LIVE TAG: Blazed B 6710
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Re: Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » man 21 maj 2012 17:47

skitzofraen skrev:Er der andre som ikke længere kan spille Max Payne 3 online efter, at have hentet den nye update 1.02?

Jeg får en besked om noget med parental controls på min profil... Har prøvet 3 forskellige profiler og får samme besked med dem alle og ingen af dem har parental controls slået til (Jeg kan heller ikke logge på psstore inde fra spillet. Hvis jeg prøver får jeg en besked om at "Rockstar game services are unavailable")


Jeg har ikke haft nogle problemer med den nye patch, men jeg tror du må søge på din fejl og se om der er andre der oplever det samme.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf skitzofraen » man 21 maj 2012 18:00

Zejfur skrev:
skitzofraen skrev:Er der andre som ikke længere kan spille Max Payne 3 online efter, at have hentet den nye update 1.02?

Jeg får en besked om noget med parental controls på min profil... Har prøvet 3 forskellige profiler og får samme besked med dem alle og ingen af dem har parental controls slået til (Jeg kan heller ikke logge på psstore inde fra spillet. Hvis jeg prøver får jeg en besked om at "Rockstar game services are unavailable")


Jeg har ikke haft nogle problemer med den nye patch, men jeg tror du må søge på din fejl og se om der er andre der oplever det samme.


Jeg har prøvet at google problemet, og det ser ud til, at der er masser af folk rundt omkring med samme problem... Så jeg er da i det mindste ikke den eneste der har problemet (håber Rockstar får det fixet hurtigt)

EDIT: Så virker det igen. Aner ikke hvad problemet var eller hvordan det blev løst
PSN TAG: Blazed_B_6710
LIVE TAG: Blazed B 6710
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Laffer » man 21 maj 2012 18:35

Jeg er klar i aften hvis prinsessen kommer i seng til tiden!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » man 21 maj 2012 18:52

Laffer skrev:Jeg er klar i aften hvis prinsessen kommer i seng til tiden!


Det lyder godt. Jeg går selv i gang med noget mere MP nu her. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Lynggaard CR » man 21 maj 2012 19:48

Jeg er os' fresh! Men har stadig intet headset, så I må undvære min sprøde stemme og mine shit jokes... :-)
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Larsen » man 21 maj 2012 22:30

Haha så må du se og skaffe et headset! ;D
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Lynggaard CR » man 21 maj 2012 23:32

Anyway... Jeg kan, i skrivende stund, IKKE få lov til at joine via dine invites, Zejfur. Jeg får simpelthen en besked om at jeg er "blacklisted". Mine ugerninger i den brasilianske underverden er kommet mig i forkøbet tydeligvis... :-)
Ej det er drønærgerligt, men jeg kan ikke stille noget op. Jeg kan sagtens joine random TDM's...
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » tirs 22 maj 2012 00:28

Lynggaard CR skrev:Anyway... Jeg kan, i skrivende stund, IKKE få lov til at joine via dine invites, Zejfur. Jeg får simpelthen en besked om at jeg er "blacklisted". Mine ugerninger i den brasilianske underverden er kommet mig i forkøbet tydeligvis... :-)
Ej det er drønærgerligt, men jeg kan ikke stille noget op. Jeg kan sagtens joine random TDM's...


Her er fejlen og løsningen.

Beklager at vi ikke kunne nå at spille mere sammen. Men tak til jer andre endnu engang for nogle fede kampe. Ser frem til nogle flere. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf morfar » tirs 22 maj 2012 00:32

Zejfur skrev:
Lynggaard CR skrev:Anyway... Jeg kan, i skrivende stund, IKKE få lov til at joine via dine invites, Zejfur. Jeg får simpelthen en besked om at jeg er "blacklisted". Mine ugerninger i den brasilianske underverden er kommet mig i forkøbet tydeligvis... :-)
Ej det er drønærgerligt, men jeg kan ikke stille noget op. Jeg kan sagtens joine random TDM's...


Her er fejlen og løsningen.

Beklager at vi ikke kunne nå at spille mere sammen. Men tak til jer andre endnu engang for nogle fede kampe. Ser frem til nogle flere. :-)


Hvordan ser det ud med trophy sværhedsgraden?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » tirs 22 maj 2012 01:00

morfar skrev:
Zejfur skrev:
Lynggaard CR skrev:Anyway... Jeg kan, i skrivende stund, IKKE få lov til at joine via dine invites, Zejfur. Jeg får simpelthen en besked om at jeg er "blacklisted". Mine ugerninger i den brasilianske underverden er kommet mig i forkøbet tydeligvis... :-)
Ej det er drønærgerligt, men jeg kan ikke stille noget op. Jeg kan sagtens joine random TDM's...


Her er fejlen og løsningen.

Beklager at vi ikke kunne nå at spille mere sammen. Men tak til jer andre endnu engang for nogle fede kampe. Ser frem til nogle flere. :-)


Hvordan ser det ud med trophy sværhedsgraden?


Ikke fordi det er relevant for tråden, men så vidt jeg kan se skal spillet gennemføres på Hard for at unlocke Hardcore og Old School. Så SP skal gennemføres 3 gange, og der er nogle collectibles. Derudover er der selvfølgelig Rank 50 i MP som også tager lidt tid.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Laffer » tirs 22 maj 2012 07:09

Nå faldt i søvn da jeg skulle putte min datter i går, prøver igen i aften!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster