Forum

PSLife Max Payne 3 Crew

Alt som er klan relateret.

PSLife Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » tirs 08 maj 2012 09:51

Hej allesammen.

Max Payne 3 er et af de spil jeg ser mest frem til i år, og jeg regner med at bruge lige så lang tid på multiplayer delen som jeg gjorde/gør i Battlefield 3. Derfor vil jeg gerne opstarte et "crew" i spillet, bestående hovedsaligt af medlemmer fra PSlife og andre danskere. Hvis alt går vel er planen at dette crew også vil blive anvendt til Grand Theft Auto V som også anvender Rockstar Social Club crews.

Tilmelding:

For at være medlem af et crew i Max Payne 3 skal man have en konto på Rockstar Social Club der er linket med sit PSN ID.

Der er nu åbnet op for oprettelse af crews, og jeg har oprettet et crew ved navn PSLifers som kan findes her. Ansøgningsprocessen er lidt mærkelig i øjeblikket og kræver at du ansøger om at deltage i crewet, derefter skal jeg invitere dig, og til sidst skal du acceptere. Jeg tror det er en fejl som forhåbentlig snart bliver rettet. Du kan også vælge at tilføje mig som ven på Social Club, mit navn derinde er Zejfur.

Der er fordele ved at spille i et crew som der bliver forklaret lidt omkring i denne video fra Rockstar.

VIGTIGT

Du kan sagtens være medlem af flere crews på en gang, men for at tjene crew XP sammen med PSLifers skal du have sat PSLifers som dit aktive crew.

Mere information her.

Senest rettet af Morten Rask tirs 15 maj 2012 10:34, rettet i alt 12 gange.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Larsen » tirs 08 maj 2012 11:29

Jeg er frisk, bestiller det nu :)
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Krede1972 » tirs 08 maj 2012 12:05

Forstår ikke helt hvordan man kan have bullettime i en MP-del hvor tiden pludseligt står stille eller går langsommere for den spiller som udløser bullettime men ikke for de andre spillere. Det må da komme til at virke underligt eller "lag-agtigt" for de spillere som ikke er i bullettime.
Der er sikkert en smart løsning, men kan bare ikke se eller forstille mig, hvordan man har løst dette forhold.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » tirs 08 maj 2012 13:00

Krede1972 skrev:Forstår ikke helt hvordan man kan have bullettime i en MP-del hvor tiden pludseligt står stille eller går langsommere for den spiller som udløser bullettime men ikke for de andre spillere. Det må da komme til at virke underligt eller "lag-agtigt" for de spillere som ikke er i bullettime.
Der er sikkert en smart løsning, men kan bare ikke se eller forstille mig, hvordan man har løst dette forhold.


Zejfur til undsætning! Se denne uofficielle video , der bliver det hele forklaret. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Laffer » tirs 08 maj 2012 13:19

Jeg er klar, dog først efter den 29 maj medmindre jeg er færdig med min opgave inden da.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » tirs 08 maj 2012 13:24

Det er muligt at oprette crew fra i morgen af, d. 9 maj, jeg opdatere tråden med mere information derefter.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Laffer » tirs 08 maj 2012 13:25

Jeg kan også anbefale folk at læse den her artikel:

http://kotaku.com/5904303/max-payne-3-m ... =maxpayne3

Det undrer mig lidt at den lader til at være så god :) Men en positiv undren, håber det er et spil der kommer til at spinne meget i maskinen i løbet af sommeren.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » tirs 08 maj 2012 14:09

Opdateret første indlæg med instruktion for tilmelding.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » ons 09 maj 2012 11:24

Så er vores crew oppe. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Laffer » ons 09 maj 2012 13:00

Har ansøgt :o) Ser spændende ud med den Crew side.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » ons 09 maj 2012 13:29

Jeg får lige tilføjet et ordentligt emblem når jeg er i nærheden af min computer.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » ons 09 maj 2012 18:23

"Fordele" ved at være ude i god tid med sit crew:

FOUNDER CREWS

Any Crew created between now until next week Tuesday May 15th will have the honorable distinction of being a FOUNDER CREW. Members of Founder Crews will have a special two-stripe designation on their in-game Crew tag to let everyone else online know of their O.G. veteran status. We're also planning some other special benefits and perks for members of Founders Crews down the line so please stay tuned for updates and notifications to your Social Club profile.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Robinson » ons 09 maj 2012 19:59

Hvor tit "skal" man kunne spille .... overvejer kraftigt spillet, men ved ikke lige hvor meget jeg kommer på i starten ...??
Lyder ellers som en kanon idé ..:)
Billede
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Re: Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Morten Rask » ons 09 maj 2012 20:05

Robinson skrev:Hvor tit "skal" man kunne spille .... overvejer kraftigt spillet, men ved ikke lige hvor meget jeg kommer på i starten ...??
Lyder ellers som en kanon idé ..:)


Det er bare afslappet, for samværets skyld. :-)

Så du er mere end velkommen til at komme og gå som du har lyst til.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Max Payne 3 Crew

Indlægaf Robinson » ons 09 maj 2012 20:08

Jamen, så er jeg frisk ...
Billede
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster