Forum

Future soldier ny klan er du frisk?

Alt som er klan relateret.

Future soldier ny klan er du frisk?

Indlægaf Dummiz » lør 02 jun 2012 20:01

Er der nogle der kunne være friske på at være med i en future soldier hygge klan? Jeg ved godt vi har en PSlife klan men syntes den er lidt død. Jeg kunne godt bruge nogle spillere der vil hjælpe mig med at spille en klan op i levels :) selvom den gerne skulle spilles op i level så er det stadigvæk en hygge klan.

Jeg søger gerne folk der spiller det rimelig tit så det ikke tager flere måneder at spille den feks. 1 level op.

Skriv dig på hvis du er frisk og skriv gerne hvis du har et navne forslag til klanen. Og skriv gerne om du har headset :) (Dog er det ikke et must)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Future soldier ny klan er du frisk?

Indlægaf JesperWoo » søn 03 jun 2012 13:42

Er frisk!!!hvis man må være med :) har ikke headset lige pt men bruger skype hvis det er på min iphone .
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Future soldier ny klan er du frisk?

Indlægaf KB82 » man 02 jul 2012 02:19

Min erfaring er at det vist ikke er synderligt svært at level sin clan op og at man ikke engang behøver at spille sammen eller at spille clan vs clan for og level op. Så synes lidt ligesom at betydning/funktionen af det system virker ret ligegyldig desværre.
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: Future soldier ny klan er du frisk?

Indlægaf WizhaDK » man 09 jul 2012 18:15

Hej Dummiz jeg hedder Magnus og har lige købt GRFS sammen med min lillebror jeg kommer dog først på sent imorgen, men hvis du vil kan du adde mig på playstation 3. Mit brugernavn er: WizhaDK
Min lillebror og jeg har lavet en klan der hedder Danish Rivals [Dr.] Du kan joine eller vi kan finde ud af noget, men ihvertfald ville det være nice hvis du addede enten ham eller mig xXFearMyAssXx er min lillebrors ID. Vi kender nemlig ikke nogen der spiller GRFS.

Fortsat god dag Dummiz.

Mvh. Magnus
WizhaDK
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Future soldier ny klan er du frisk?

Indlægaf SMC » man 09 jul 2012 19:58

Er pt. i gang med kampagnen, men ville gerne joine når jeg kommer ind i MP-delen :D
Billede
SMC
Niveau 3
 
Indlæg: 227


Re: Future soldier ny klan er du frisk?

Indlægaf KB82 » tirs 10 jul 2012 16:23

WizhaDK skrev:Hej Dummiz jeg hedder Magnus og har lige købt GRFS sammen med min lillebror jeg kommer dog først på sent imorgen, men hvis du vil kan du adde mig på playstation 3. Mit brugernavn er: WizhaDK
Min lillebror og jeg har lavet en klan der hedder Danish Rivals [Dr.] Du kan joine eller vi kan finde ud af noget, men ihvertfald ville det være nice hvis du addede enten ham eller mig xXFearMyAssXx er min lillebrors ID. Vi kender nemlig ikke nogen der spiller GRFS.

Fortsat god dag Dummiz.

Mvh. Magnus


Hvor gamle er i og hvordan klare i jer i GRFS?
KB82
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Re: Future soldier ny klan er du frisk?

Indlægaf WizhaDK » ons 11 jul 2012 15:56

Vi er 16 og 14. Vi er lige begyndt på GRFS, men vi er blevet bedre og bedre vores K/D startede på under 0.50 men nu er den over 1.00 på os begge.
WizhaDK
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Future soldier ny klan er du frisk?

Indlægaf TobiasLR » tirs 23 okt 2012 12:34

Collection Of Intelligent Minds (eller Nerd m.m.) ?
Jeg er på, skulle lige vende mig til styrer måden, men er ved at være sådan okay go', det jo det når man både har CoD, BF3 og GRFS ;) (Hvis alder har noget at sige så er jeg 18, snart 19)
TobiasLR
Niveau 0
 
Indlæg: 3



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster