Forum

GR:FS MP

Alt som er klan relateret.

GR:FS MP

Indlægaf RZ82 » ons 01 aug 2012 17:32

Hey er der nogle Danskere som stadig spiller GRFS? Nogle som er gode eller meget gode til GRFS!? Så send da gerne en FR mangler nemlig et par gode Danskere at game med... Spiller mest kun Conflict og Decoy...
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: GR:FS MP

Indlægaf SMC » ons 01 aug 2012 21:06

Hejsa.

Spillede en del i starten, men jeg er personligt skuffet over selve spillet. Så når jeg skal spille igen er det nok efter platin, for jeg er ikke glad for multiplayer-delen, men hellere singleplayer.

Rent sagt syntes jeg bare det er kedeligt, og slet ikke i nærheden at blive en vane at spille.


Men tilbage til dit spørgsmål.

Jeg mener at WizhaDK herinde fra spiller det en del, da har lavede et oplæg om evt. klan osv. Men tror ikke du skal regne med den helt store del af danskere spiller det. Men mon ikke et par stykker herfra spiller. :D


Håber det hjælper lidt.

smc
Billede
SMC
Niveau 3
 
Indlæg: 227


Re: GR:FS MP

Indlægaf morfar » ons 01 aug 2012 23:19

SMC skrev:Hejsa.

Spillede en del i starten, men jeg er personligt skuffet over selve spillet. Så når jeg skal spille igen er det nok efter platin, for jeg er ikke glad for multiplayer-delen, men hellere singleplayer.

Rent sagt syntes jeg bare det er kedeligt, og slet ikke i nærheden at blive en vane at spille.


Men tilbage til dit spørgsmål.

Jeg mener at WizhaDK herinde fra spiller det en del, da har lavede et oplæg om evt. klan osv. Men tror ikke du skal regne med den helt store del af danskere spiller det. Men mon ikke et par stykker herfra spiller. :D


Håber det hjælper lidt.

smc


Held og lykke med platin hvis du ikke kan lide multiplayer. Jeg er stadig den eneste med platin og vil være det i lang tid. Man får lange nosser af at gå efter platin i det spil.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GR:FS MP

Indlægaf SMC » ons 01 aug 2012 23:23

morfar skrev:
SMC skrev:Hejsa.

Spillede en del i starten, men jeg er personligt skuffet over selve spillet. Så når jeg skal spille igen er det nok efter platin, for jeg er ikke glad for multiplayer-delen, men hellere singleplayer.

Rent sagt syntes jeg bare det er kedeligt, og slet ikke i nærheden at blive en vane at spille.


Men tilbage til dit spørgsmål.

Jeg mener at WizhaDK herinde fra spiller det en del, da har lavede et oplæg om evt. klan osv. Men tror ikke du skal regne med den helt store del af danskere spiller det. Men mon ikke et par stykker herfra spiller. :D


Håber det hjælper lidt.

smc


Held og lykke med platin hvis du ikke kan lide multiplayer. Jeg er stadig den eneste med platin og vil være det i lang tid. Man får lange nosser af at gå efter platin i det spil.


Præcis. Men skrev også når jeg skal spille det igen, og der kommer til at gå en deeeeeeeel tid,da det ikke et must for mig. Men respekt for du har den. Ved godt det er opgave af guds nåde. Fortsat god aften! :)
Billede
SMC
Niveau 3
 
Indlæg: 227


Re: GR:FS MP

Indlægaf RZ82 » fre 03 aug 2012 13:57

Ja okay, ja der er jo heller ikke generelt mange som spiller det. Men hvis man lige kunne finde et par stk ville det være fint nok.

Jeg er mest til MP spiller ikke så meget singleplayer og PSN trophys siger mig ikke det store det er ikke det som tæller for mig.

Har ikke spillet det så længe men for mig køre spillet fint langt det meste af tiden, og selve gameplay synes jeg nu nok er ganske fint og underholdene, det er specielt mega fedt og spille når man har et godt team at spille med, har kun prøvet at spille med et par teams som arbejdede sammen jeg sådan mødte random, det var mega fedt!

Men det ville nu være fedest med et godt lille Dansk team. Men ja som du siger chancen for og finde det pt er nok ret lille. Vil da lige sige at der skulle komme en nummer 2 patch eller rettere 3 patch meget snart, hvis der skulle være nogle af jer som egentlig godt kan lide MP delen og stadig har spillet liggende men som har nogle problemer med mp delen som man bare venter/håber på bliver rettet via en patch. Måske er 3 gang lykkens gang hehe.
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: GR:FS MP

Indlægaf SMC » fre 03 aug 2012 15:35

Kunne godt være vi kunne tage nogle spil i denne weekend. Bare add mig, og skriv når du vil spille osv. har kun spillet konflikt, da jeg synes det andet er waste of time. :)
Billede
SMC
Niveau 3
 
Indlæg: 227


Re: GR:FS MP

Indlægaf RZ82 » lør 04 aug 2012 02:46

Ja okay, jeg spiller osse mest kun Konflikt men synes nu nok at Vildledning osse er udmærket, problemet er bare så få efterhånden spiller det. de fleste spiller pt Konflikt,og det nye mode fra dlc.
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: GR:FS MP

Indlægaf SMC » lør 04 aug 2012 12:49

Ja,desværre. Blev personligt skuffet da jeg købte det. Havde regnet med at det ville overgå (i den forstand at det ville være noget nyt og spænende) Call Of Duty og BF. Men bare et rent flop fra min side.
Billede
SMC
Niveau 3
 
Indlæg: 227


Re: GR:FS MP

Indlægaf RZ82 » lør 04 aug 2012 18:17

Tja Jeg havde slet ingen planer om at Købe GRFS og havde inge forventinger til spillet da GRAW ikke sagde mig noget. Men synes nu GRFS er ganske udmærket, og for mig er det et frisk pust fra BF og MoH spillende, så synes jeg da nok det er anderledes og fedt nok i forhold til de andre spil BF, MoH, CoD. det skulle efter sigende have taget en del elementer/inspiration fra MGSO hvad jeg kan forstå fra andre kilder.
Uanset så har det for mig kun positivt overrasket mig...

Den største grund til at så få spiller det er ikke så meget at det der med at det er rimeligt anderledes end det tidligere GRAW eller noget i den dur, af hvad jeg kan forstå.
Men at der har været en del problemer for folk med disconnections og lag, Men synes det ser ud til at de er ved og få bedre styr på det, det køre da rimeligt godt for mig og der er begyndt at være færre negative posts på forum, det skulle gerne blive endnu bedre efter næste patch, og spillet har da salgs mæssig gjort det udmærket, de har da ifølge dem selv solgt over det som var forventet...
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: GR:FS MP

Indlægaf SMC » lør 04 aug 2012 19:27

Ganske rigtigt. Men stadig, det fangede mig bare ikke helt. Kun singleplayer-delen. :)
Billede
SMC
Niveau 3
 
Indlæg: 227



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster