Forum

Pertew mangler venner!

Alt som er klan relateret.

Pertew mangler venner!

Indlægaf Pertew » man 17 sep 2012 17:42

Hej! Jeg mangler et par venner at spille med/mod i Modern Warfare 3!

Jeg er for nyligt skiftet over fra PC til Playstation 3. Jeg har spillet Computer i 4 år, og på et kompetetivt niveau. Jeg hygger mig med lidt FIFA og noget Call of Duty. Jeg har ikke helt styr på hvordan den Danske/Skandinaviske scene ser ud generalt, Har vi nogle hold? Hvem er gode? Hvem er dårlig?

Jeg har selv intentioner om at når jeg bliver bedre at kaste mig ud I noget kompetetiv spil på Playstation, og jeg kender også ganske mange turneringer både på CyberGamer, WLG, ESL og mange, mange flere.

Lige nu leder jeg bare efter nogle flinke kammerater jeg kan spille lidt med, mens jeg selv forbedrer mig, og måske for et lidt bedre indblik i hvordan andre spiller osv.

Mit PSN ID er: Pertew1337 - Feel free to add! Hvis der er nogen der er frisk på en FIFA kamp, så tilføj mig også.
Pertew
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Pertew mangler venner!

Indlægaf CODPro » man 17 sep 2012 21:35

Altid dejligt med en som kender lidt til competitive, og havd det handler om.

Hvad jeg ved så er der ikke rigtig nogle ''faste'' hold på PS3 i Danmark som bare tager CoD nogenlunde seriøst. Hvilket nok også har meget at gøre med at vi ikke har nogle turneringer her i DK. (og så har MW3 bare været en skandale hvad angår competitive CoD) Kan selvfølgelig være jeg bare tager fejl. Send mig gerne links/ navne :)

Selv tænker jeg på at prøve at få startet nogle turneringer op på PS3'en når vi rammer Black Ops 2. Sådan så vi også kan få gang i PS3 scenen hvad angår Call of duty (Xboxen er årtier foran)

Men hvis du/andre har mod på det så lad os spille noget Gamebattles indtil da, så vi kan lære hinanden at kende og måske få samlet et/flere hold til fremtiden. Og spille lidt mere competitive gameplay.

Vi er buds' på PSN allerede (laziano) så lad os lige snakkes ved m8.. :)
CODPro
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Pertew mangler venner!

Indlægaf oliman22 » man 17 sep 2012 22:23

Hejsa. Det lyder rigtigt spændende, og det er også noget jeg er interesseret i, du kan bare adde mig på PSN "oliman22" så kan vi spille lidt osv. :)
oliman22
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Re: Pertew mangler venner!

Indlægaf Nistelroy78 » tirs 18 sep 2012 00:04

CODPro skrev:Altid dejligt med en som kender lidt til competitive, og havd det handler om.

Hvad jeg ved så er der ikke rigtig nogle ''faste'' hold på PS3 i Danmark som bare tager CoD nogenlunde seriøst. Hvilket nok også har meget at gøre med at vi ikke har nogle turneringer her i DK. (og så har MW3 bare været en skandale hvad angår competitive CoD) Kan selvfølgelig være jeg bare tager fejl. Send mig gerne links/ navne :)




Eller ogs har det noget at gøre med at der er alt for meget hax på MW3 på både PS3 og Xbox så det er umuligt at holde nogen turneringer ..
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Pertew mangler venner!

Indlægaf Jb » tirs 18 sep 2012 16:02

man er ikke safe på konsol. personligt har jeg ikke oplevet nogle hacks eller lign. i mw3, men mw 1 og 2 har jeg. dog først over 1 år efter release. Cod 4 Modern warfare er fyldt med hacked lobbys. fordi der ikke holdes øje med det spil længere.

men jeg tvivler det har nogen som helst påvirkning på competitive - da alle turneringer mm afholdes på private server / lobbys med regelsæt og password på.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron