Forum

Kan Lukkes

Alt som er klan relateret.

Kan Lukkes

Indlægaf The-Biggo » tors 29 nov 2012 16:34

Kan lukkes
Senest rettet af The-Biggo søn 17 feb 2013 14:05, rettet i alt 37 gange.
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "Sons Of Odin [SOOD]" Søger Klan Vice CO.

Indlægaf Morten Rask » tors 29 nov 2012 17:01

Tror det ville være lidt mere attraktivt for folk at deltage hvis du skrev hvilke spil i har tænkt jer at spille. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re:

Indlægaf The-Biggo » tors 29 nov 2012 17:11

Zejfur skrev:Tror det ville være lidt mere attraktivt for folk at deltage hvis du skrev hvilke spil i har tænkt jer at spille. :-)

Ups sorry #-o du har ret
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "Sons Of Odin [SOOD]" Søger Klan Vice CO.

Indlægaf RZ82 » tors 29 nov 2012 19:15

Fedt navn, Jeg kan da sikkert nok være en smule behjælpelig med nogle ting og give lidt input, men søger ikke lige stilling som Vice CO. Men vil da meget gerne have en try out i jeres klan...
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: "Sons Of Odin [SOOD]" Søger Klan Vice CO.

Indlægaf The-Biggo » tors 29 nov 2012 20:54

RZ82 skrev:Fedt navn, Jeg kan da sikkert nok være en smule behjælpelig med nogle ting og give lidt input, men søger ikke lige stilling som Vice CO. Men vil da meget gerne have en try out i jeres klan...


Det lyder godt ;-) Dog må du have lidt tålmodighed da det hele stadig er så nyt. Håber en mulig fra en anden klan med erfaring som vil gå nye veje og melder sig som Vice CO.
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "Sons Of Odin [SOOD]" Søger Klan Vice CO.

Indlægaf RZ82 » fre 30 nov 2012 09:39

The-Biggo skrev:
RZ82 skrev:Fedt navn, Jeg kan da sikkert nok være en smule behjælpelig med nogle ting og give lidt input, men søger ikke lige stilling som Vice CO. Men vil da meget gerne have en try out i jeres klan...


Det lyder godt ;-) Dog må du have lidt tålmodighed da det hele stadig er så nyt. Håber en mulig fra en anden klan med erfaring som vil gå nye veje og melder sig som Vice CO.


Det helt ok jeg har ikke travlt, men du/i er da velkommen til og add mig på psn.
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re:

Indlægaf Infamous_Pirate » fre 30 nov 2012 21:57

Zejfur skrev:Tror det ville være lidt mere attraktivt for folk at deltage hvis du skrev hvilke spil i har tænkt jer at spille. :-)

Hey Zejfur.

Du skal lige lære og læse indslaget.
De skriver: Vi spiller primært Medal Of Honor - Call Of Duty - Battlefield - FarCry. (PS3)
Infamous_Pirate
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Re:

Indlægaf JanR » fre 30 nov 2012 21:59

Infamous_Pirate skrev:
Zejfur skrev:Tror det ville være lidt mere attraktivt for folk at deltage hvis du skrev hvilke spil i har tænkt jer at spille. :-)

Hey Zejfur.

Du skal lige lære og læse indslaget.
De skriver: Vi spiller primært Medal Of Honor - Call Of Duty - Battlefield - FarCry. (PS3)


Hej Infamous_Pirate.

Du skal lige lære at læse hele indlægget igennem.
Når der står "Senest rettet af The-Biggo tors 29 nov 2012 16:47, rettet i alt 2 gange.", er det nok fordi spillene er blevet tilføjet efterfølgende.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Re:

Indlægaf The-Biggo » fre 30 nov 2012 23:01

janzor88 skrev:
Infamous_Pirate skrev:
Zejfur skrev:Tror det ville være lidt mere attraktivt for folk at deltage hvis du skrev hvilke spil i har tænkt jer at spille. :-)

Hey Zejfur.

Du skal lige lære og læse indslaget.
De skriver: Vi spiller primært Medal Of Honor - Call Of Duty - Battlefield - FarCry. (PS3)


Hej Infamous_Pirate.

Du skal lige lære at læse hele indlægget igennem.
Når der står "Senest rettet af The-Biggo tors 29 nov 2012 16:47, rettet i alt 2 gange.", er det nok fordi spillene er blevet tilføjet efterfølgende.


Ja det er sandt :-) jeg startet med at gå udfra de klikket på linket men da Zejfur nævnte de rettet jeg hurtig indlægget da jeg godt kunne se jeg også burde skrive det i indlægget :-) God weekend til jer alle :-)
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "Sons Of Odin [SOOD]" Søger Klan Vice CO.

Indlægaf Stricker » fre 30 nov 2012 23:45

Husk at det bør staves Sons of Odin, og forkortes SOD; da man ikke bruger of, and, the osv. i sådanne titler.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: "Sons Of Odin [SOOD]" Søger Klan Vice CO.

Indlægaf The-Biggo » ons 05 dec 2012 16:31

Bump
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "Sons Of Odin [SOOD]" Søger Klan Vice CO.

Indlægaf morfar » ons 05 dec 2012 16:44

Man kan ikke bare sådan lægge beslag på SOD!! Det betyder Stormtroopers of Death og kan ikke betyde andet :-) Fee musik
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: "Sons Of Odin [SOOD]" Søger Klan Vice CO.

Indlægaf The-Biggo » ons 05 dec 2012 20:00

morfar skrev:Man kan ikke bare sådan lægge beslag på SOD!! Det betyder Stormtroopers of Death og kan ikke betyde andet :-) Fee musik

Hahahaaaa =D> Den var fandmer go ;-) Ps fed musik.. ;-)
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "SonsOfOdin [SOOD]" Søger Klan Vice CO.

Indlægaf The-Biggo » tors 06 dec 2012 21:44

Første indlæg rettet/redigeret.
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "SonsOfOdin [SOOD]" Søger Klan Vice CO.

Indlægaf RZ82 » tors 06 dec 2012 22:15

Noget stort er i vente, I can feel it :-) hehe
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster