Forum

Kan Lukkes

Alt som er klan relateret.

Re: "SonsOfOdin [SOOD]" Søger Klan Vice CO.

Indlægaf The-Biggo » fre 07 dec 2012 19:46

RZ82 skrev:Noget stort er i vente, I can feel it :-) hehe

Håber du har ret :D

Første indlæg rettet/redigeret.
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf The-Biggo » man 10 dec 2012 23:17

Første indlæg rettet/redigeret.
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf RZ82 » tors 13 dec 2012 11:14

Søger stadig medlemmer!

Vikings Never Die, They Ascend To Valhalla.
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf The-Biggo » tirs 18 dec 2012 13:58

Søger stadig medlemmer!
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf RZ82 » fre 04 jan 2013 12:21

Hey alle pslifer. Håber folk har haft en go Jul og et godt Nytår/er kommet godt ind i det nye år! Vi søger stadig nye medlemmer! Så kom glad!
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf OveseN7 » fre 04 jan 2013 16:14

Hej, jeg har lige oprettet denne her profil fordi jeg så at i stadig søgte medlemmer.
Om mig selv kan jeg fortælle at jeg hedder Martin og er 21 år, bosat i Aalborg, Nordjylland. Jeg arbejder til daglig som lastbilchauffør. Mine interesser er styrketræning, ps3 og selvfølgelig biler :-)

Jeg er en stille og rolig ung mand som har gamet rigtig meget på pc siden jeg fyldte 10 år. ´
Bla. Counter-Strike fra 2001-2010 (Var bla. med i Clan MatriX som har netcafe i Aalborg) Spillede på et rigtig højt niveau. I 2011 skiftede jeg så til at spille på konsol, fordi det mere var for hyggens skyld. Men savner den der clan feeling :-). Har desuden en kammerat som sikkert også er frisk hvis det er.

Jeg har et playstation headset med microfon. Håber at høre fra jer, god weekend.

Eneste minus er vel at jeg kun har B2K udvidelsespakken.
Tilføj mig til psn hvis i er interesserede! Mit id: Ovesen7
OveseN7
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf The-Biggo » fre 04 jan 2013 17:38

OveseN7 skrev:Hej, jeg har lige oprettet denne her profil fordi jeg så at i stadig søgte medlemmer.
Om mig selv kan jeg fortælle at jeg hedder Martin og er 21 år, bosat i Aalborg, Nordjylland. Jeg arbejder til daglig som lastbilchauffør. Mine interesser er styrketræning, ps3 og selvfølgelig biler :-)

Jeg er en stille og rolig ung mand som har gamet rigtig meget på pc siden jeg fyldte 10 år. ´
Bla. Counter-Strike fra 2001-2010 (Var bla. med i Clan MatriX som har netcafe i Aalborg) Spillede på et rigtig højt niveau. I 2011 skiftede jeg så til at spille på konsol, fordi det mere var for hyggens skyld. Men savner den der clan feeling :-). Har desuden en kammerat som sikkert også er frisk hvis det er.

Jeg har et playstation headset med microfon. Håber at høre fra jer, god weekend.

Eneste minus er vel at jeg kun har B2K udvidelsespakken.
Tilføj mig til psn hvis i er interesserede! Mit id: Ovesen7


Du og din ven er mere end velkommen ;-) Du/I Joiner bare her https://www.facebook.com/groups/sons.of.odin.dk/
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf RZ82 » fre 04 jan 2013 17:45

OveseN7 skrev:Hej, jeg har lige oprettet denne her profil fordi jeg så at i stadig søgte medlemmer.
Om mig selv kan jeg fortælle at jeg hedder Martin og er 21 år, bosat i Aalborg, Nordjylland. Jeg arbejder til daglig som lastbilchauffør. Mine interesser er styrketræning, ps3 og selvfølgelig biler :-)

Jeg er en stille og rolig ung mand som har gamet rigtig meget på pc siden jeg fyldte 10 år. ´
Bla. Counter-Strike fra 2001-2010 (Var bla. med i Clan MatriX som har netcafe i Aalborg) Spillede på et rigtig højt niveau. I 2011 skiftede jeg så til at spille på konsol, fordi det mere var for hyggens skyld. Men savner den der clan feeling :-). Har desuden en kammerat som sikkert også er frisk hvis det er.

Jeg har et playstation headset med microfon. Håber at høre fra jer, god weekend.

Eneste minus er vel at jeg kun har B2K udvidelsespakken.
Tilføj mig til psn hvis i er interesserede! Mit id: Ovesen7


Super, i er begge velkommen! Jamen så kan jeg varmt anbefale dig at du køber den seneste dlc, aftermath, hvis det er muligt, og glem alt om de to andre> CQ, og AK. Men det bare min mening. hehe, Jeg har sent en invitation til dig på battlelog, og hvis du har facebook så kan du finde vores klan forum der...
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf RZ82 » ons 16 jan 2013 17:25

Vi søger stadig efter nye medlemmer! Så kom glad!
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf The-Biggo » tors 17 jan 2013 15:55

Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf oliman22 » tors 17 jan 2013 17:18

Har lige meldt mig til i gruppen, og da jeg har erfaring med at spille i diverse klaner, vil jeg gerne melde mig som Sergent! :)

Her er lidt fakta om mig.

Navn: Oliver
Alder: 16 år (og inden i nu tænker at jeg bare er en lille pivert der løber rundt og laver 360 ladderjump noscopes, imens min utroligt lyse stemme råber FAGGOOOOT til enhver der dræber mig, så vil jeg lige forklare at sådan er jeg overhovedet ikke. Jeg er et meget roligt og tålmodigt menneske, der sagtens kan opføre sig anstændigt)
Jeg har spillet Call of duty siden 3'eren, og har spillet dem rigtig meget, så jeg er slet ikke uden erfaring. :) Jeg kom dog først til BF ved 3'eren, men jeg er faktisk ret god til det. Uncharted ejer jeg, men online er overhovedet ikke noget for mig i den serie. MOH rører jeg ikke. Det er imo bare discount BF3. :P Far Cry 3 er jeg lige begyndt på.

Og selvfølgelig så har jeg Headset!

Håber at høre fra jer!
oliman22
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf The-Biggo » tors 17 jan 2013 22:06

SonsOfOdin [SOOD] Ny Youtube kanal.

http://www.youtube.com/user/sonsofodindk
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf The-Biggo » fre 18 jan 2013 23:02

Senest rettet af The-Biggo man 21 jan 2013 20:06, rettet i alt 4 gange.
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf MartinNielsen6000 » lør 19 jan 2013 15:25

er nogen af jer online? (; tilføj MaxennS !
MartinNielsen6000
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: "SonsOfOdin [SOOD] - søger medlemmer nu! (PS3)

Indlægaf The-Biggo » søn 20 jan 2013 19:09

Start indlæg rettet og redigeret.

http://sonsofodin.dk/
Senest rettet af The-Biggo man 21 jan 2013 20:07, rettet i alt 1 gang.
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster