Forum

DKt3 søger flere medlemmer! :) BO2

Alt som er klan relateret.

DKt3 søger flere medlemmer! :) BO2

Indlægaf W3bzen89 » ons 30 jan 2013 10:22

Goddag folkens.
Danish King the 3rd, leder efter flere Black ops 2 spillere til at joine vores Crew.
Både folk fra pc, Xbox og PlayStation er velkomne, dog spiller vi der er i klanen nu kun på PlayStation :)
Vores eneste krav til at du kan komme med i klanen er at ansøge, og tale dansk. :) vi kommunikere via Skype og hygger os ellers hver dag stort set.

Hvis i er intrasseret så kontakt mig enten via PlayStation (W3bzen89) eller her.

Smid en ansøgning hvis i ingen spørgsmål har. :)

Cheers...
W3bzen89
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: DKt3 søger flere medlemmer! :) BO2

Indlægaf FUM_Daggers07 » tors 07 feb 2013 17:16

Simpelt lille spørgsmål, hvorfor kommunikation via Skype, hvorfor ikke bruge et headset. Sony´s 7.1 wireless er et fantastisk headset.
FUM_Daggers07
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: DKt3 søger flere medlemmer! :) BO2

Indlægaf RZ82 » lør 09 feb 2013 10:17

FUM_Daggers07 skrev:Simpelt lille spørgsmål, hvorfor kommunikation via Skype, hvorfor ikke bruge et headset. Sony´s 7.1 wireless er et fantastisk headset.


Jeg kan sagtens forstå hvorfor de gør det, og ville selv benytte mig af det hvis ikke det lige var fordi jeg har sådan en skod com som jeg har. Men den nok bedste løsning ville være hvis Sony ville implementere en lignende chat funktion på ps4 som man ser på xbox (crossgame chat) så man ikke skal bruge ingame chat systemet, der tit har været noget bøvl med her de seneste par år.
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: DKt3 søger flere medlemmer! :) BO2

Indlægaf W3bzen89 » man 11 feb 2013 09:49

FUM_Daggers07 skrev:Simpelt lille spørgsmål, hvorfor kommunikation via Skype, hvorfor ikke bruge et headset. Sony´s 7.1 wireless er et fantastisk headset.


Hvis vi skulle kommunikere via headset over ps, kan alle hører os for det første, men så SKAL alle ud og købe et headset hvilket er et latterligt krav når klan'en er åben for alle danskere. :)
Og Skype kan bruges via smartphones og pc hvilket gør det enkelt og nemt.
Bum. :)
W3bzen89
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: DKt3 søger flere medlemmer! :) BO2

Indlægaf W3bzen89 » ons 20 feb 2013 14:54

Vi er oppe på de 10-12 medlemmer allerede. Level er vi kommet op pånøde 11.. Så clan tag'et er blevet guld. ;) velkommen til at ansøge og tilføje mig som ven via ps.
Gogogo! :)
W3bzen89
Niveau 0
 
Indlæg: 13



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster