Forum

Crysis 3 hyggeklan

Alt som er klan relateret.

Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf JesperWoo » tors 21 feb 2013 17:24

Hey nogle der klar på at starte en klan op i Crysis 3 ? :) Hvis i er frisk på det så sig til da- kom frisk ;)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Sv: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf Jb » tors 21 feb 2013 18:02

U know I'm game
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Sv: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf JesperWoo » tors 21 feb 2013 18:24

Jb skrev:U know I'm game


Godt du er frisk ;) Men vi skal lige ha nogle flere med på vognen ;)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Sv: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf Jb » tors 21 feb 2013 18:43

Enig. Vi behøver Heller ikke kun gøre det i crysis 3 men også i fremtidige shooters som rainbow six. Og hvad der ellers kommer af "niche" shooters / ikke cod/bf shooters. Sådan en slags universal pslife casual clan. Til fremtidige multiplayer spil.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Sv: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf JesperWoo » tors 21 feb 2013 18:47

Jb skrev:Enig. Vi behøver Heller ikke kun gøre det i crysis 3 men også i fremtidige shooters som rainbow six. Og hvad der ellers kommer af "niche" shooters / ikke cod/bf shooters. Sådan en slags universal pslife casual clan. Til fremtidige multiplayer spil.


Jep:) det er jeg frisk på;) men er godt nok med i TDK det kun BF3 klan jo;) jeg ser meget frem til det ny rainbow six, tror det bliver kanon fedt!!!
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf CthulhuAlmighty » fre 22 feb 2013 12:10

Jeg er helt sikkert på... Jeg vil dog gerne advare om, at min styrke ligger i objective matches, ikke om højeste K/D :)

Og til JesperWoo og hvem det end måtte vedrøre, så er jeg ked af, at jeg ikke var frisk i går aftes -- jeg er helt sikkert senere i dag dog :)
“If our brains were simple enough for us to understand them, we'd be so simple that we couldn't.”
CthulhuAlmighty
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Re: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf Jb » fre 22 feb 2013 12:20

Jeg spiller stort set kun objective i FPS. (Crash site, domination osv.) - er som regelt ikke meget til Deathmatch osv.

Men vi skal have fundet et navn ! :)

medmindre vi kan lave det til en officiel pslife casual clan. ;)

PSL (Pslife)

Otherwise måske noget ala CasualDanes eller lign.

Woo:

BF3 er jeg også i TDK men jeg tænker vi finder navn osv. og så tager den derfra. hvis man begynder på et nyt Multiplayer spil kan man altid oprette clanen i spillet og så kan folk jo joine hvis man ønsker.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf CthulhuAlmighty » fre 22 feb 2013 12:42

Hvordan vil du forkorte Casual Danes? Jeg går ud fra Crysis 3 har fire bogstaver/tal til klan, som alle andre spil. Det betyder ikke så meget for mig, hvad vi hedder. Det betyder mere for mig, at vi kan hygge os sammen og få nogle gode aftener.
“If our brains were simple enough for us to understand them, we'd be so simple that we couldn't.”
CthulhuAlmighty
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Re: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf JesperWoo » fre 22 feb 2013 19:56

CthulhuAlmighty skrev:Jeg er helt sikkert på... Jeg vil dog gerne advare om, at min styrke ligger i objective matches, ikke om højeste K/D :)

Og til JesperWoo og hvem det end måtte vedrøre, så er jeg ked af, at jeg ikke var frisk i går aftes -- jeg er helt sikkert senere i dag dog :)


Helt iorden , Jeg er nok sent på i aften desværre, kæresten har først fri her kl.19. Så skal jeg lige lave aftensmad osv . :)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Sv: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf Jb » fre 22 feb 2013 20:30

Jeg har fået uventet besøg af en kammerat så kan være vi ser en film eller spiller noget Co op. Så kommer måske først på sent eller imorgen men spillet er kommet på hylden ;-)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf JesperWoo » lør 23 feb 2013 19:17

Bliver det snart til noget med at spille online?:)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf CthulhuAlmighty » lør 23 feb 2013 19:18

JesperWoo skrev:Bliver det snart til noget med at spille online?:)


Meh, har siddet og spillet hele eftermiddagen, og det har været laggy ad helvede til. Pause holdes.
“If our brains were simple enough for us to understand them, we'd be so simple that we couldn't.”
CthulhuAlmighty
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Sv: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf Jb » lør 23 feb 2013 19:30

Jeg kommer på så snart kæresten er lagt i seng. Skulle ikke tage mere end en halv film hehe. Først skal ungerne lige puttes. Så omkring kl 21 eller lignende måske før.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf coco » søn 14 apr 2013 15:17

jeg er frik :-) chaz868
coco
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: lunderskov


Re: Crysis 3 hyggeklan

Indlægaf JesperWoo » tirs 16 apr 2013 16:28

coco skrev:jeg er frik :-) chaz868


Kan ikke add dig:) Den kan ikke finde dit Psn id
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster