Forum

Blackops 2 Gamebattles!

Alt som er klan relateret.

Blackops 2 Gamebattles!

Indlægaf blackopsKing » man 09 sep 2013 17:39

halløjsa derude!

jeg har spillet Cod siden mw2 og da Black ops1 kom ud begyndte jeg at spille seriøst( Gamebattles kampe og EGL ) men desværre har jeg kun spillet med folk fra udlandet da jeg ik kender nogen fra DK der spiller gamebattles :(
uden at blære så er jeg rimelig kendt inde på hjemmesiden. mig og mit hold har vundet 2 seasoner itræk men vi er faldet fra hinanden da de har skiftet til Xbox. så jeg har tænkt ideen i at samle danske spiller og få dem inde i gamebattles også træne dem! man kan spille alle game mode men jeg personligt og de fleste folk derinde sspiller search and destroy jeg vil forklar meget mere hvis i er intresseret! jeg har allerede fundet 1 så jeg mangler 2-3 spiller mere.

hvis du synes det lyder spændene så add mig på Skype: Waheed483 eller psn Watch-my-goal
ellers ka du smide en pm her.

PS: det famler ind med tysker til gamebattles og de er begyndt at dominere derinde! lad os vise hvad vi DK du'er til!
blackopsKing
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Blackops 2 Gamebattles!

Indlægaf Madskimo » man 09 sep 2013 21:05

GameBattles er desværre fyldt med folk der snyder og hustler - Har ikke mange gode erfarringer med det site.
Er man god til photoshop, så kan man hurtig få nogle lette wins.

Held og lykke med dit hold dog :)
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Blackops 2 Gamebattles!

Indlægaf blackopsKing » ons 11 sep 2013 01:18

Som sagt har været medlem siden 2010 og tro mig har sådan et kendt navn at ingen snyder mod mig og oveni købet har jeg en HD PVR så jeg kan uplode full map video ;)
blackopsKing
Niveau 0
 
Indlæg: 3



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster