Forum

Søger members til en Dansk PS3 COD ghost klan!

Alt som er klan relateret.

Søger members til en Dansk PS3 COD ghost klan!

Indlægaf Supra » man 09 dec 2013 23:16

Hej derude,

Vi er en dansk klan som søger en member til vores klan så vi kan komme igang med at spille en masse klan wars. Vi søger primært en som er over 18 år gammel, har en K/D over 1, kan finde ud af spillet og tænke selvstændigt.

Vi er selv meget seriøse og spiller efter at vinde hver kamp, men vi hygger også utroligt meget på skype eller lign på samme tid. Vi er gamle CSS spillere og MW3 spillere, som kan finde ud af skydespil, men er altid klar på at lære nye ting. Vi forsøger at være aktive hver dag og vil gerne have at du som minimum kan være aktiv 2 dage om ugen og gerne i weekenden, hvor vi forsøger at spille en hel masse sammen. Vi går op i tacs og forsøger at kortlægge mapsne så vi bedst muligt husker spotsne. Hvis ALT dette lyder som noget du kunne være interesseret i, kan du adde KlunkeDK over PSN også skriver jeg hurtigst muligt tilbage til dig.

Vh,
SickNationDK.

http://www.facebook.com/groups/SicknationDK/
Senest rettet af Supra søn 26 jan 2014 20:38, rettet i alt 1 gang.
Supra
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: København


Re: Søger members til en COD ghost klan!

Indlægaf MbsFCK » fre 27 dec 2013 04:13

jeg er desværre under 18. udelukker det mig fra klanen eller er der en chance?

er meget selvstændig og har altid spillet sådan men har i lang tid gerne ville spille mere seriøst og har derfor ledt efter et hold.
min kd er på 1,460 jeg går dog ikke op i min kd da jeg mener at det er ligegyldigt hvor mange gange du dør og dræber. hvis du har spillet godt og har hjulpet til en sejr og har fået en masse VIGTIGE kills er alt andet ligegyldigt.
jeg går altid efter sejren.

- mbsFCK
MbsFCK
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Vordingborg, 4760



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster