Forum

Seriøse gamere ?

Alt som er klan relateret.

Re: Seriøse gamere ?

Indlægaf Stricker » tirs 18 mar 2014 00:47

Nistelroy78 skrev:lol snakker du om PC nu .. Altså hvem sidder med en lille computerskærm og spiller når man spiller konsol det er trods alt FULL HD og ikke bare noget skod opløsning med en f.eks 20" skærm , det giver slet ikke samme effekt på spil.


Sjovt, at du nævner full HD; langt de fleste PS3 spil var ikke full HD opløsning, så dine såkaldte effekter er nok desværre et produkt af dit hjernevask.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Seriøse gamere ?

Indlægaf 5tranqer » tirs 18 mar 2014 01:17

Stricker skrev:
Nistelroy78 skrev:lol snakker du om PC nu .. Altså hvem sidder med en lille computerskærm og spiller når man spiller konsol det er trods alt FULL HD og ikke bare noget skod opløsning med en f.eks 20" skærm , det giver slet ikke samme effekt på spil.


Sjovt, at du nævner full HD; langt de fleste PS3 spil var ikke full HD opløsning, så dine såkaldte effekter er nok desværre et produkt af dit hjernevask.


En tilføjelse til Strickers indlæg:

Mindre skærm = Mindre pixels (firkanter) = Bedre grafik

27" 1920x1080 vs 60" 1920x1080 - 27" wins

Monitor input-lag 10ms vs TV input-lag 50ms - Monitor wins
5tranqer
 


Re: Seriøse gamere ?

Indlægaf Nistelroy78 » tirs 18 mar 2014 09:45

Stricker nu snakker jeg om PS4 da der er en der har svaret han er klar når han har modtaget sin PS4 og der er derfor ikke modsvaret at det skulle blive på PS3 - Og i og med brugeren er en tidligere Xbox 360 spiller går jeg hellere ikke udfra han har lavet et skift til PS3 nu , frem for PS4.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Seriøse gamere ?

Indlægaf 5tranqer » tirs 18 mar 2014 09:58

Nistelroy78 skrev:Stricker nu snakker jeg om PS4 da der er en der har svaret han er klar når han har modtaget sin PS4 og der er derfor ikke modsvaret at det skulle blive på PS3 - Og i og med brugeren er en tidligere Xbox 360 spiller går jeg hellere ikke udfra han har lavet et skift til PS3 nu , frem for PS4.


Jeg har haft PS3, men det var kun for eksklusiverne, for frameraten og opløsningen var bedre på multiplats på X360 og det var den der blev brugt som min competitive-maskine - det har der ikke rigtig været noget af endnu på Playstation andet end i Fifa, men det ændrer sig helt sikkert i den nye generation :wink:
5tranqer
 


Re: Seriøse gamere ?

Indlægaf gilucz » ons 19 mar 2014 09:16

Haha, læste lige overskriften som "topløse gamere" i en hurtig vending. Altså det sker da, men kun hvis det er meget tidligt eller meget sent :D
gilucz
Niveau 1
 
Indlæg: 82
By: København K


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron