Forum

ESO Ps4 guild?

Alt som er klan relateret.

ESO Ps4 guild?

Indlægaf iPwnd94 » ons 26 mar 2014 14:29

Hej

Jeg regner med at købe ESO til PS4, så vil hører om nogen er frisk på at lave den dansk guild eller allerede har en?
Og hvor mange af jer kommer til at spille det på PS4´eren? :D
Billede
iPwnd94
Niveau 2
 
Indlæg: 142
By: Vejle


Re: ESO Ps4 guild?

Indlægaf Krede1972 » ons 26 mar 2014 14:59

Abonnement...

Jeg venter og ser hvordan almindelige gamere omtaler og anmelder spillet.

Har lige opsagt mit abonnement på Final Fantasy XIV efter 6 måneder.

Men får det en god modtagelse kan det være at jeg hopper på, men mit generelle indtryk af Bethesda er ikke videre positivt.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: ESO Ps4 guild?

Indlægaf Sethos » ons 26 mar 2014 15:05

Krede1972 skrev:Abonnement...

Jeg venter og ser hvordan almindelige gamere omtaler og anmelder spillet.

Har lige opsagt mit abonnement på Final Fantasy XIV efter 6 måneder.

Men får det en god modtagelse kan det være at jeg hopper på, men mit generelle indtryk af Bethesda er ikke videre positivt.


Skal siges Bethesda intet har med det at gøre derimod ZeniMax Online Studios.

Med det sagt har jeg været med til et par beta weekender samt læst en masse previews, hørt diverse YouTube personligheder's meninger og konklusion er vist, det ikke bliver noget hit. Personligt syntes jeg det er dødsygt og virkelig uinspirerende - Hvilket kommer fra en person der spiller World of Warcraft og har købt sig adgang til Everquest: Landmark, jeg er stor MMO fan.

De meninger man høre er også bare generelt en intetsigende oplevelse med en masse tabt potentiale. Høre også mange der ønskede en slags online forlængelse af Skyrim men det er spillet langt, langt fra.

Når du så ligger månedlig abonnement oven i hatten, så har du en cocktail jeg ikke tror kommer til at virke. Tror det kommer til at køre en SWTOR med dobbelt hastighed. Men det er selvfølgelig alt sammen spekulation og subjektive meninger - Hver sin smag :)
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: ESO Ps4 guild?

Indlægaf Krede1972 » ons 26 mar 2014 15:31

Jeg har Skyrim liggende. Spillede det måske 2 dage,så gik jeg i stå da det netop var kedeligt og uinspirerende på stort set alle måder. Både gameplay, omgivelser og NPCer virkede totalt blottede for farve og liv.

Så jeg forestiller mig at ESO er meget i samme dur...og derfor med stor sandsynlighed ikke noget for mig.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: ESO Ps4 guild?

Indlægaf Sethos » ons 26 mar 2014 15:43

Hvis du ikke engang kunne lide Skyrim, så er det her flere skridt under.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: ESO Ps4 guild?

Indlægaf iPwnd94 » ons 26 mar 2014 16:49

Hmm.. Spillede det selv en enkelt beta weekend, fik også indtryk af at det var kedeligt, men regnede med at man nok skulle længere ind i spillet?

Det lyder lidt til at, det slet ikke er noget måske?
Billede
iPwnd94
Niveau 2
 
Indlæg: 142
By: Vejle


Re: ESO Ps4 guild?

Indlægaf Krede1972 » ons 26 mar 2014 16:56

Sethos skrev:Hvis du ikke engang kunne lide Skyrim, så er det her flere skridt under.


Gik bare i stå da der ikke var tilstrækkelig spænding i spillet til at drive mig videre...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: ESO Ps4 guild?

Indlægaf iPwnd94 » ons 26 mar 2014 17:29

Krede1972 skrev:
Sethos skrev:Hvis du ikke engang kunne lide Skyrim, så er det her flere skridt under.


Gik bare i stå da der ikke var tilstrækkelig spænding i spillet til at drive mig videre...


Vil være enig med dig i at der ikke er "spænding", MEN jeg spillede det tyndt ud og gør stadig idag.
Spænding er der ikke meget af, men jeg synes helt personligt at der var mange, WOW! Øjeblikke :)

F.eks. *spoiler* når man kommer til asgaard :D
Billede
iPwnd94
Niveau 2
 
Indlæg: 142
By: Vejle


Re: ESO Ps4 guild?

Indlægaf Krede1972 » ons 26 mar 2014 18:23

Smag og behag kan være utroligt forskelligt.

Et spil som jeg elsker kan andre finde ufatteligt kedeligt og intetsigende - og omvendt.

Man må prøve at snuse lidt ind og så mærke efter om man kan lide duften eller ej...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster