Forum

VOWG søger Battlefield Manager. (PS4)

Alt som er klan relateret.

VOWG søger Battlefield Manager. (PS4)

Indlægaf The-Biggo » man 05 maj 2014 14:06

Vikings Of War Gaming søger en erfaren person med stærke lederevner som er sociale og har det fint med andre mennesker og har gode kommunikationsevner og som ikke er bange for at sætte sig i respekt og tage initiativer som Battlefield Manager i klanen VOWG.

Hvad er en Battlefield Manager i VOWG?

Battlefield Manager i VOWG er ham som står for alt i Battlefield, så som at stå for træning og tidspunkter for træning, lave teames, finde squad leaders i klanens medlemmer og arrangere klan kampe mod andre klaner, etc, etc.

Er det noget for dig? eller ønsker du at hører mere om rollen som Battlefield Manager er du mere en velkommen til at kontakte mig!

Vh. Kenneth (Biggo)
Senest rettet af The-Biggo lør 12 jul 2014 18:26, rettet i alt 2 gange.
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: VOWG søger Battlefield Manager. (PS4)

Indlægaf The-Biggo » fre 09 maj 2014 20:16

Vi søger stadig! :-)
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: VOWG søger Battlefield Manager. (PS4)

Indlægaf The-Biggo » tors 22 maj 2014 15:29

Vi søger stadig en Battlefield Manager! :-)
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: KAN LUKKES!

Indlægaf The-Biggo » fre 23 maj 2014 15:06

Battlefield Manager fundet! :-) Tråden er hermed lukket!
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: KAN LUKKES!

Indlægaf Stricker » fre 23 maj 2014 15:53

Ikke for noget, men Of skal være med lille o.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: KAN LUKKES!

Indlægaf Blauwy » fre 23 maj 2014 16:04

De skulle skamme sig, skulle de! Puuuuha sikke noget. En tastefejl, nu har jeg da aldrig set mage.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: KAN LUKKES!

Indlægaf Stricker » fre 23 maj 2014 18:33

Blauwy skrev:De skulle skamme sig, skulle de! Puuuuha sikke noget. En tastefejl, nu har jeg da aldrig set mage.


Jeg tror ikke at det er en tastefejl, men at han ikke ved, at man ikke skriver det med stort.

Jeg tror iøvrigt at du misforstår mig. Jeg hænger ham ikke ud eller rakker ned på ham, jeg pointere bare, at det er ukorrekt.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: VOWG søger Battlefield Manager. (PS4)

Indlægaf The-Biggo » lør 12 jul 2014 18:27

Hej PSLifer. JesperWoo stopper desværre som Battlefield Manager for VOWG af personlige årsager så derfor er rollen nu åben til en ny afløser. Så derfor leder Vikings Of War Gaming efter en erfaren person med stærke lederevner som er sociale og har det fint med andre mennesker og har gode kommunikationsevner og som ikke er bange for at sætte sig i respekt og tage initiativer som Battlefield Manager i klanen VOWG.
Hvad er en Battlefield Manager i VOWG?

Battlefield Manager i VOWG er ham som står for alt i Battlefield, så som at stå for træning og tidspunkter for træning, lave teames, finde squad leaders i klanens medlemmer og arrangere klan kampe mod andre klaner, etc, etc. Er det noget for dig? eller ønsker du at hører mere om rollen som Battlefield Manager er du mere en velkommen til at kontakte mig!

Vh. Kenneth (Biggo)
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster