Forum

DsK: Betaler licens til tiden

Alt som er klan relateret.

Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Blauwy » søn 08 mar 2015 11:38

Jajaja, man køber 4 eksemplarer af et par spil, en gang eller to (eller tre) også skal man høre for det for evig tid. Tsk.

CoD bliver nok det "nærmeste" DsK spil, men der er stadig lang tid til. Har ingen ide om hvad der ellers kommer som kunne være interessant. Er enig med Sethos, Treyarch ved hvad de laver og jeg ser frem til hvad de kan hive frem i år. Men jeg tror lidt min CoD passion, for at spille det, er faldet lidt de senere år. Men jeg håber det bliver godt, nu må vi se.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf tue69 » man 09 mar 2015 10:08

Duck Tales remastered - det er lige os.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Sethos » man 09 mar 2015 10:50

Hvis man kan være 4, så top!
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf tue69 » man 09 mar 2015 10:54

Sethos skrev:Hvis man kan være 4, så top!


Det minder om Mercenary Kings, bare med ænder.

Jeg sigter efter The Division, men tror bare ikke at jeg kan stille fast nok op til at køre noget story-driven co-op. Sørgeligt men sandt.

Såeh, medmindre du pludseligt konverterer til FIFA serien så er CoD nok det bedste bud.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Jb » man 09 mar 2015 12:08

Har i overvejet at give PvZ garden warfare et skud? eller Warframe? på ps3 hoppede et par af min gamle battlefield 3 klan på pvZ og vi hyggede os gevaldigt med det.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf tue69 » man 09 mar 2015 12:18

Jb skrev:Har i overvejet at give PvZ garden warfare et skud? eller Warframe? på ps3 hoppede et par af min gamle battlefield 3 klan på pvZ og vi hyggede os gevaldigt med det.


Jeg synes det var skægt nok, men må indrømme at interessen ligeså langsomt ebbede ud. Da jeg spillede og anmeldte det, var der ret voldsomme serverproblemer også og det dræbte det også.

Men ellers enig med dig i, at det faktisk er overraskende godt!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Jb » man 09 mar 2015 12:36

Jeg har ikke oplevet problemer en eneste gang på ps4 :) har vel brugt et par timer eller 4 i alt, men jeg startede også først da jeg fik min ps4 i Januar :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf tue69 » man 09 mar 2015 14:15

Blauwy skrev:Billede

Sådan en frækkert fylder intet og passer ind sammen med alle dine plakater af 90'er modeller og IKEA møbler :mrgreen:


Det ligner en køletaske fra fremtiden.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Cena » man 16 mar 2015 19:11

Er ved at købe Hauwx's PS4, så kommer tilbage inden længe :) Eller dvs. jeg kommer sådan rigtig tilbage når jeg en gang får Internet i 2019 eller hvornår Fibia ellers er klar :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Sethos » man 16 mar 2015 19:11

Glæder mig allerede til 2019 så!
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf Cena » man 16 mar 2015 19:15

Sethos skrev:Glæder mig allerede til 2019 så!


Det gør jeg også. Har bagt kage, varmet kakao og pustet balloner op. Så må vi se om det kan holde sig til mit internet kommer...
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf TU I Raven » man 16 mar 2015 20:44

Cena skrev:
Sethos skrev:Glæder mig allerede til 2019 så!


Det gør jeg også. Har bagt kage, varmet kakao og pustet balloner op. Så må vi se om det kan holde sig til mit internet kommer...

:lol: :lol: :lol:
TU I Raven
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf tue69 » tirs 17 mar 2015 10:31

Der er bare én hage: Cena vil udelukkende spille OlliOlli fremadrettet.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf De Sade » tirs 17 mar 2015 11:45

Må jeg anbefalde Helldivers de herrer. Vanvittigt underholdende, og ekstremt velproduceret dualstick-shooter. Jeg er i hvert fald yderst begejstret og godt underholdt :)
De Sade
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: København N


Re: DsK: Snolder og garn

Indlægaf tue69 » tirs 17 mar 2015 11:47

De Sade skrev:Må jeg anbefalde Helldivers de herrer. Vanvittigt underholdende, og ekstremt velproduceret dualstick-shooter. Jeg er i hvert fald yderst begejstret og godt underholdt :)


Jeg har luret lidt på det. Jeg kørte bare hurtigt træt i den sidste dualstick-shooter jeg prøvede (Dead Nation), men settingen er selvfølgelig også noget helt andet, kan jeg se :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster