Forum

DsK: Betaler licens til tiden

Alt som er klan relateret.

Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » ons 14 maj 2014 19:18

Jeg har i øvrigt lånt sønnikes hypnoknife da han skulle sove. Han brugte den mod nabo katten i eftermiddags, og den virkede bedre end ventet.

Billede

PS: Den kan købes i netto hvor der følger en serveringsbakke og et brød som kan samles med velcro med.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf tue69 » ons 14 maj 2014 22:10

Jeg glæder mig til at spille de nye baner, når Blauwy som lovet køber season pass. Det bliver fedt!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » ons 14 maj 2014 22:12

Jeg ser frem til at gennemføre på regular efter vi fandt ud af vi kunne skyde blomsten!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf tue69 » ons 14 maj 2014 22:12

Cena skrev:Jeg ser frem til at gennemføre på regular efter vi fandt ud af vi kunne skyde blomsten!


Jeg elsker at vi bliver komplet til grin, når folk bliver indviet i vores slang. Blomsten...
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Blauwy » ons 14 maj 2014 22:14

Det hele kommer an på hvor meget vi gider spille Watch Dogs. Jeg spilder fandme ikke 300kr igen. Igen.

Kan være jeg bare køber den seneste alien bane hvis den er den bedste.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Sethos » ons 14 maj 2014 22:22

Blauwy skrev:Det hele kommer an på hvor meget vi gider spille Watch Dogs. Jeg spilder fandme ikke 300kr igen. Igen.

Kan være jeg bare køber den seneste alien bane hvis den er den bedste.


Kan du så ikke bare nøjes med 3 kopier af Watch Dogs og så smide de sidste 300 efter Season Pass?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Blauwy » ons 14 maj 2014 22:28

Hvis du kan få den til at printe i blå, så jo. Det ville være den bedste løsning.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » ons 14 maj 2014 22:35

Jeg har en liggende i grøn jeg printede tidligere. Hvorfor kan den ikke bruges?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Blauwy » ons 14 maj 2014 22:46

Nok fordi den er grøn ik også? Følger du slet ikke med i hvad der sker? Nå nej det er jo svært at være med når dit stykke toastbrød taber forbindelsen hvert kvarter.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » ons 14 maj 2014 23:00

Blauwy skrev:Nok fordi den er grøn ik også? Følger du slet ikke med i hvad der sker? Nå nej det er jo svært at være med når dit stykke toastbrød taber forbindelsen hvert kvarter.


Jeg røg ikke af en eneste gang i dag! Tror det hjalp at gemme adapter for konsollen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Blauwy » ons 14 maj 2014 23:18

Jeg synes du skulle have brugt en hypno knife.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf tue69 » tors 15 maj 2014 09:15

Cena skrev:
Blauwy skrev:Nok fordi den er grøn ik også? Følger du slet ikke med i hvad der sker? Nå nej det er jo svært at være med når dit stykke toastbrød taber forbindelsen hvert kvarter.


Jeg røg ikke af en eneste gang i dag! Tror det hjalp at gemme adapter for konsollen.


Jeg elsker det drama, der tilsyneladende udspiller sig hjemme hos Cena, hver gang han tænder hans adapter. Det er som en BBC kommentar om de golde afrikanske sletter.

Everything seems to be in perfect harmony on the massive plains of Casa de Cena. The wireless adapter is having a day like everyone else, calmly walking around its favourite spot on the savanna.

Suddently, drama erupts. In the bushes we see how a Sony PlayStation 4 is slowly and silently sneaking up on the defenseless wireless adapter, who still hasn't seen the threat luring in the near.

The PlayStation 4 is now in attack range of the wireless adapter, but then, something very strange happens...


Samtidigt i vores party:

Billede
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » tors 15 maj 2014 11:07

hahahahahaha. Jeg ville nok have beskrevet det omvendt, men ellers er det spot on. Min Playstation går FULDSTÆNDIG i panik når den opdager apdapteren, og så hopper den bare af nettet og smider alt hvad den har i hænderne for at slippe væk.

Den kører perfekt og afslappet, og sekundet hvor den opdager adapterens røde lys, så har vi balladen!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Sethos » fre 16 maj 2014 11:42

Syntes Elgiganten er lidt tidligt ude med riven ...

Billede
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » fre 16 maj 2014 12:02

Sethos skrev:Syntes Elgiganten er lidt tidligt ude med riven ...

Billede


Så må du bare nøjes med at give 9 i lyd
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster