Forum

DsK: Betaler licens til tiden

Alt som er klan relateret.

Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » søn 18 maj 2014 11:15

Køber i stadig Watch dogs på release eller hvordan ser det ud?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Sethos » søn 18 maj 2014 11:25

Hvis jeg kender Elgiganten ret, får jeg det nok dagen efter release men jeg er stadig på.

Dog regner jeg ikke med den store entusiasme - Vi ved ikke engang hvad det byder på i multiplayer.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » søn 18 maj 2014 11:33

Sethos skrev:Hvis jeg kender Elgiganten ret, får jeg det nok dagen efter release men jeg er stadig på.

Dog regner jeg ikke med den store entusiasme - Vi ved ikke engang hvad det byder på i multiplayer.


Nej lidt det samme her. Det MP vi set so far ser ikke ophidsende ud. Vi må vente og se!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Sethos » søn 18 maj 2014 11:44

Hvis bare der er et par missioner hvor man kan arbejde sammen, kan det nok have potentiale.

Måske lidt free-roam sjov.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf tue69 » man 19 maj 2014 09:49

Jeg kunne godt være klar på lidt Extinction i aften, hvis det er noget der har interesse? Vi skal jo se om vi rent faktisk kan formå at gennemføre spillet.

Pro tip: Vi stiller os alle i et hjørne og fyrer mortars af.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » man 19 maj 2014 10:09

tue69 skrev:Jeg kunne godt være klar på lidt Extinction i aften, hvis det er noget der har interesse? Vi skal jo se om vi rent faktisk kan formå at gennemføre spillet.

Pro tip: Vi stiller os alle i et hjørne og fyrer mortars af.


Jeg er umiddelbart frisk fra kl. 19 og frem. Så kan jeg også få testet om mit net er blevet mere stabilt.


NOTE TIL TUE: DER KOM PATCH I GÅR SÅ HUSK AT HENTE DEN FØR DU KOMMER PÅ SÅ VI ANDRE IKKE SKAL VENTE PÅ DIG I 14 DAGE!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf tue69 » man 19 maj 2014 10:13

Cena skrev:
tue69 skrev:Jeg kunne godt være klar på lidt Extinction i aften, hvis det er noget der har interesse? Vi skal jo se om vi rent faktisk kan formå at gennemføre spillet.

Pro tip: Vi stiller os alle i et hjørne og fyrer mortars af.


Jeg er umiddelbart frisk fra kl. 19 og frem. Så kan jeg også få testet om mit net er blevet mere stabilt.


NOTE TIL TUE: DER KOM PATCH I GÅR SÅ HUSK AT HENTE DEN FØR DU KOMMER PÅ SÅ VI ANDRE IKKE SKAL VENTE PÅ DIG I 14 DAGE!


Igen? Jesus fricking christ. Jeg er ikke hjemme før kl. 19, og hvis jeg kender Activision/Infinity Ward ret, så har de frigivet en patch på 8.000 GB for at rette deres fiske-AI. Nå, men jeg er på ved midnatstid så.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » man 19 maj 2014 10:14

tue69 skrev:
Cena skrev:
tue69 skrev:Jeg kunne godt være klar på lidt Extinction i aften, hvis det er noget der har interesse? Vi skal jo se om vi rent faktisk kan formå at gennemføre spillet.

Pro tip: Vi stiller os alle i et hjørne og fyrer mortars af.


Jeg er umiddelbart frisk fra kl. 19 og frem. Så kan jeg også få testet om mit net er blevet mere stabilt.


NOTE TIL TUE: DER KOM PATCH I GÅR SÅ HUSK AT HENTE DEN FØR DU KOMMER PÅ SÅ VI ANDRE IKKE SKAL VENTE PÅ DIG I 14 DAGE!


Igen? Jesus fricking christ. Jeg er ikke hjemme før kl. 19, og hvis jeg kender Activision/Infinity Ward ret, så har de frigivet en patch på 8.000 GB for at rette deres fiske-AI. Nå, men jeg er på ved midnatstid så.


Ja de smider patches ud hele tiden i øjeblikket! Så vidt jeg husker var den vist på 2,4 GB eller noget i den stil.
Den i går virker dog til at have rettet lidt på matchmaking. Finder en del kampe lige pludselig og forbindelsen var okay selvom jeg spillede kl. 19. Dog er der stadig frame drops!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf tue69 » man 19 maj 2014 10:23

Cena skrev:
tue69 skrev:Igen? Jesus fricking christ. Jeg er ikke hjemme før kl. 19, og hvis jeg kender Activision/Infinity Ward ret, så har de frigivet en patch på 8.000 GB for at rette deres fiske-AI. Nå, men jeg er på ved midnatstid så.


Ja de smider patches ud hele tiden i øjeblikket! Så vidt jeg husker var den vist på 2,4 GB eller noget i den stil.
Den i går virker dog til at have rettet lidt på matchmaking. Finder en del kampe lige pludselig og forbindelsen var okay selvom jeg spillede kl. 19. Dog er der stadig frame drops!


Hmm ja okay. Så kan i jo bare fyre den af, så ser vi om jeg når at hoppe med eller hvad der sker.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Sethos » man 19 maj 2014 10:24

Hvis det ikke starter alt for sent er jeg frisk.

Prøvede at hente den patch i går, men fik bare "Failed to download". Det skal nok blive godt.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » man 19 maj 2014 10:27

Sethos skrev:Hvis det ikke starter alt for sent er jeg frisk.

Prøvede at hente den patch i går, men fik bare "Failed to download". Det skal nok blive godt.


Gjorde jeg også. Trykkede try again 2 gange og så startede den.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Sethos » man 19 maj 2014 10:28

Prøvede også Try Again en 8-10 gange, så gav jeg op.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf tue69 » man 19 maj 2014 10:30

Det lyder sgu fedt! Jeg skyder på fiske-AI'en.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Sethos » man 19 maj 2014 10:33

Nå, fik lige tændt maskineriet og nu køre den fint. Faktisk den hurtigste download fra PSN for mit vedkommende til dato, 5MB/s.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Blauwy » man 19 maj 2014 10:56

Er vi på stadig på episode 1 eller rykker i videre denne gang?

Jeg har lige fået 190kr i tilskud fra Danmark til alt mit narko misbrug, så de kan måske bruges til den nye mappack. Så når jeg har solgt nogle flasker og min mor, kan jeg købe den første pakke.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster