Forum

DsK: Betaler licens til tiden

Alt som er klan relateret.

Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » man 19 maj 2014 20:18

Yes jeg fik lavet min bil! 179 kr. incl montering. Det er fandme billigt på FYN!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Sethos » man 19 maj 2014 20:18

Fyn er fin
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » man 19 maj 2014 20:20

Sethos skrev:Fyn er fin


Os i den grad ja! Og så sendte Coolshop lige en dejlig mail med mit Wolfenstein var forsinket. De kan få en vandlås op hvor solen aldrig skinner. Afbestilte lortet og så må jeg i Elgiganten i morgen!

Og yderligere er de så klamme at man ikke kan svine dem på deres facebook væg fordi funktionen er slået fra. Man kan ikke en gang sende dem en besked derinde. De er nogle hundehandlere er de!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Sethos » man 19 maj 2014 20:25

Cena skrev:
Sethos skrev:Fyn er fin


Os i den grad ja! Og så sendte Coolshop lige en dejlig mail med mit Wolfenstein var forsinket. De kan få en vandlås op hvor solen aldrig skinner. Afbestilte lortet og så må jeg i Elgiganten i morgen!

Og yderligere er de så klamme at man ikke kan svine dem på deres facebook væg fordi funktionen er slået fra. Man kan ikke en gang sende dem en besked derinde. De er nogle hundehandlere er de!


Forstår jeg ikke, vi er ellers så glade for Coolshop på disse kanter. viewtopic.php?f=19&t=18747&hilit=Coolshop.dk
Senest rettet af Sethos man 19 maj 2014 20:33, rettet i alt 2 gange.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » man 19 maj 2014 20:33

Sethos skrev:
Cena skrev:
Sethos skrev:Fyn er fin


Os i den grad ja! Og så sendte Coolshop lige en dejlig mail med mit Wolfenstein var forsinket. De kan få en vandlås op hvor solen aldrig skinner. Afbestilte lortet og så må jeg i Elgiganten i morgen!

Og yderligere er de så klamme at man ikke kan svine dem på deres facebook væg fordi funktionen er slået fra. Man kan ikke en gang sende dem en besked derinde. De er nogle hundehandlere er de!


Forstår jeg ikke, vi er ellers så glade for Coolshop på disse kanter. viewtopic.php?f=19&t=18747&hilit=Coolshop.dk


Jeg er bare så dum at hoppe på hos dem for at spare en 50'er. Vidste bare det ville ske. Næste gang så stopper i mig lige!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » man 19 maj 2014 20:57

Der er i øvrigt lige en der har smidt et billede på min facebook væg af hun laver pandekager hvor hun skriver:
"Spontan selv forkælelse" . Nede i kommentarerne skriver hun:
"Fik lige en skør idé og lavede dem spontant".

SIKKE EN IMPULSIV TYPE. NU HAR JEG DA ALDRIG!!!!HVORNÅR UDKOMMER DIN BOG OM DIT FANTASTISKE SPONTANE LIV!!!!???
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Sethos » man 19 maj 2014 21:01

Hahaha, hun lyder godt nok som en magisk pige.

Jeg plejer normalt at planlægge pandekager 3 uger i forvejen. Det kræver jo både en Cost-Benefit analyse, en detaljeret plan over fremgangsmåden, sikre sig en nødplan i tilfælde af processen ikke går som planlagt, klargøre skumslukker og have brandvæsnet på standby. Evt. have mor på speed-dial hvis nu jeg glemmer om rødbederne skal i før eller efter fløden.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » man 19 maj 2014 21:03

Sethos skrev:Hahaha, hun lyder godt nok som en magisk pige.

Jeg plejer normalt at planlægge pandekager 3 uger i forvejen. Det kræver jo både en Cost-Benefit analyse, en detaljeret plan over fremgangsmåden, sikre sig en nødplan i tilfælde af processen ikke går som planlagt, klargøre skumslukker og have brandvæsnet på standby. Evt. have mor på speed-dial hvis nu jeg glemmer om rødbederne skal i før eller efter fløden.


Living on the edge. Jeg har slet ikke planlagt det, og vupti. Så står jeg bare og laver pandekager uden sikkerhedsbriller eller våddragt. Somebody call the firemen, this women is on fiiiiiiire!!

EDIT:
Hva pokker. Jeg sidder stille og roligt og læser i Femina, og lige pludselig laver jeg bare en spontan laksemad. Men jeg har desværre ikke dild, så derfor bruger jeg pubes hår i stedet da det ligner. Uhh ha. Jeg er så spontan......OG KLAM!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Blauwy » man 19 maj 2014 21:07

Her sidder jeg og kun har en plan over hvornår jeg skal spise knækbrød og gå tur.

Det der spontane liv kan jeg slet ikke følge med i.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » man 19 maj 2014 21:08

Blauwy skrev:Her sidder jeg og kun har en plan over hvornår jeg skal spise knækbrød og gå tur.

Det der spontane liv kan jeg slet ikke følge med i.


Sidst jeg prøvede ovenstående begyndte jeg helt spontant at lave en hat af birk.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf tue69 » man 19 maj 2014 21:13

Er der ikke nogen der har nomineret nogen på facebook, hva? Altså, noget med at springe i en sø, eller havnen, eller havet...

Kom nu, nominér mig!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Blauwy » man 19 maj 2014 21:14

Cena skrev:
Blauwy skrev:Her sidder jeg og kun har en plan over hvornår jeg skal spise knækbrød og gå tur.

Det der spontane liv kan jeg slet ikke følge med i.


Sidst jeg prøvede ovenstående begyndte jeg helt spontant at lave en hat af birk.


Billede

Jeg ved ikke hvordan du overlevede sådan en spontanitet.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » man 19 maj 2014 21:20

Jeg nominerer dig til at slå mit græs Tue. Du har 48 timer til at gøre det. Hvis du ikke når det indenfor 48 timer får du 48 timer mere. Hvis du ikke når det inden 2019 skal du lave en karry dressing uden den får træk.

Sæt i gang!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf Cena » man 19 maj 2014 22:00

Tues nye navn er: Blauwy 2. Han arbejder på at skifte navn.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: DsK: Return of Voteman!

Indlægaf tue69 » man 19 maj 2014 22:04

Ha ha ha - alt er galt herhjemme.

Jeg har aldrig nogensinde før prøvet at et spil i local play fryser pga. en serverfejl i spillets onlinedel.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster