Forum

ny cod4 klan søger nye folk

Alt som er klan relateret.

ny cod4 klan søger nye folk

Indlægaf fiigobaby » lør 20 jun 2009 20:16

da jeg er skiftet over til playstation er jeg så småt igang med at oprette en ny klan. der vil blive spillet s&d og tdm, hvis i er int så send mig en besked over psen. klanen skal selvf. være seriøs, derfor er jeg ikke så glad for at tage folk under 15 ind. men viser det sig at de kan tage tingene seriøst er de selvf også velkommen. der vil være 2-5 timers træning/sjov i løbet af ugen, tiderne kan planlægges så der kan komme så mange som muligt. der vil blive oprettet en klansite på gamebattles når det hele er nogenlunde oppe og køre. det bliver en core klan, men er der lyst til hardcore kan det diskuteres :)

MVH Jesper
fiigobaby
 
Indlæg: 35


Indlægaf fiigobaby » man 22 jun 2009 01:53

bump
fiigobaby
 
Indlæg: 35


Indlægaf Dummiz » man 22 jun 2009 14:39

jeg kunne godt have interesse :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf fiigobaby » man 22 jun 2009 22:03

dummiz skrev:jeg kunne godt have interesse :)

så det jo godt jeg har addet dig :P bare lige send en besked over ps.
fiigobaby
 
Indlæg: 35


Indlægaf fiigobaby » tors 02 jul 2009 15:55

dummiz kunne åbenbart ikke klare mosten da jeg spurgte til hans kd ratio???? så jeg søger stadig nogle friske gutter :)
fiigobaby
 
Indlæg: 35


Indlægaf Scubaghost » tors 02 jul 2009 17:32

fiigobaby skrev:dummiz kunne åbenbart ikke klare mosten da jeg spurgte til hans kd ratio???? så jeg søger stadig nogle friske gutter :)

Hvad er du for én, sådan at hænge folk ud. Skriv dog hvad optagelseskravene er. Nu hænger du en mand ud, som bare skrev, at han da var interesseret....

BTW - hvad er din egen killratio??

Hvad er din egen alder??

Ang. Killratio, så har den ikke altid noget at sige om hvor dygtig man er. Man kan sagtens have fyret en masse krudt af i de lave levels eller rendt og skudt TV, græskar mm. Ungerne eller andre kan have spillet på ens user.

Du må da hellere holde en optagelsesprøve, så du personligt kan godkende folk.
Held og lykke med klanen, - ikke én jeg har lyst til at være med i..
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf Brofelde » tors 02 jul 2009 17:43

Sad lige og tænkte det samme..

Kunne ALDRIG i livet finde på at joine en klan hvor lederen (LEDEREN af alle folk.) hænger folk ud på den måde..

who cares om Dummiz ikke er interesseret?
Det eneste vi faktisk havde haft brug for at vide var, at der var en der sprang fra så du søger stadig..

Sorry, men det mener jeg altså.
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Scubaghost » lør 04 jul 2009 19:28

Lad os nu høre din alder og din killratio?
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster