Forum

Destiny klan - DKDK

Alt som er klan relateret.

Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Moods » lør 08 okt 2016 17:19

Jeg er på fra kl 18.30 :) Og ellers imorgen eftermiddag.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dummiz » lør 08 okt 2016 17:27

Tror vi ses omkring kl. 18:30 så :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dezalien » lør 08 okt 2016 22:50

Add mig ;) leder også efter nogen at raide med
PS4 tag: dezalien
"May the Force be with you"
- Obi-Wan Kenobi
Dezalien
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: København


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf mrlenniboy » man 10 okt 2016 15:27

Er klar på næsten hvad som helst, jeg vil gerne prøve det nye raid når jeg bliver høj light lvl nok,
spiller som titan og kan spille alle subclasses.
er light lvl 352 lige pt.
spiller om aftenen, da jeg arbejder om dagen
Add Mrlenniboy
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf DefenzZ » tors 13 okt 2016 10:54

Er der stemning for noget Wrath of the Machine raid her på lørdag? Har to karakterer i 386.Titanfall 2 udkommer her d. 28/10,så ved ikke hvor meget tid jeg får til destiny derefter :-)
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dropdat » tors 13 okt 2016 11:19

DefenzZ skrev:Er der stemning for noget Wrath of the Machine raid her på lørdag? Har to karakterer i 386.Titanfall 2 udkommer her d. 28/10,så ved ikke hvor meget tid jeg får til destiny derefter :-)


Jeps jeg er selvfølgelig klar :) Start tidspunkt? Kl. 12.30?
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Moods » tors 13 okt 2016 15:29

Kan komme på min Titan hvis i mangler en :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf DefenzZ » tors 13 okt 2016 15:54

Lyder super Dropdat og Moodsie så er vi 3 indtil videre.Ja kl.12.30 passer fint.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dropdat » tors 13 okt 2016 17:03

Har opdateret første indlæg med raidet. Vil nok være bedst at være LL360 eller derover for at man synes det er sjovt. Hvis man ikke helt har nået dertil endnu, så vil jeg gerne være behjælpelig med Nightfall, Challenge of the Elders, Archons Forge eller Heroic strikes, så du kan nå op på LL360+.

Jeg er online i dag torsdag fra kl. 18.30-21.00 og i morgen fra 17.00-22.00. Send en besked over PSN hvis du vil være med, hvornår du gerne vil spille, og så vil jeg forsøge at hjælpe så mange som muligt.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dummiz » tors 13 okt 2016 18:51

Må jeg spørge om noget ang. Tidspunktet? Hvorfor lige 12:30? Hvorfor ikke efter aftensmad? Man ødelægger jo lørdagen lidt ved at det ligger så tidligt på dagen.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dropdat » tors 13 okt 2016 19:09

Dummiz skrev:Må jeg spørge om noget ang. Tidspunktet? Hvorfor lige 12:30? Hvorfor ikke efter aftensmad? Man ødelægger jo lørdagen lidt ved at det ligger så tidligt på dagen.


Det var et tidspunkt DefenzZ og jeg kom frem til efter vi snakket om raid i tirsdags. Om det ødelægger dagen er jo op til den enkelte. For mig personligt er jeg bare mere "frisk" i hovedet tidligt på dagen, på grund af noget medicin indtag om aftenen. Endvidere synes jeg også det er nemmere, at fortsætte hvis man sidder fast et sted i raidet, når dagen stadig er "ung".
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dental Floss » tors 13 okt 2016 21:00

Vi er 3 der muligvis kunne være friske. To af os er 367-370 mens den sidste er 385. En af os har prøvet raidet før.
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf DefenzZ » fre 14 okt 2016 12:36

Dental Floss skrev:Vi er 3 der muligvis kunne være friske. To af os er 367-370 mens den sidste er 385. En af os har prøvet raidet før.


Hvis i stadig er friske og klar imorgen lørdag kl 12.30 så er i velkomne :-)
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Moods » fre 14 okt 2016 18:55

"On October 18th, corresponding with the release of Heroic Mode for Wrath of the Machine, your Maximum Light will be increased to 400. With this increase, many reward sources will also increase their maximum Light. Strike Hoards, Nightfall, Exotic Engrams, Trials of Osiris, Crucible, and Iron Banner will now provide rewards up to 400 Light. Archon’s Forge, the Heroic SIVA Strike playlist, and Legendary Engrams will now provide rewards up to 385 Light. Rare Engrams and the SIVA Strike Playlist will now provide rewards up to 365 Light. The recommended Light for these activities will remain the same with the exception of Nightfall, which will be increased to a recommended light of 380. For those striving to reach Heroic Wrath of the Machine or even attempt their first run at Normal Wrath of the Machine, players should find more paths and options available to them to reach the recommended Light.

For players forging their path through Wrath of the Machine, Trials of Osiris, and Iron Banner, these activities will now attempt to reward higher Light on average, compared to your current Light.

Artifacts and Ghosts were dropping from fewer sources than intended and have been added as Archon’s Forge completion rewards. These items will now drop up to 400 Light. In Faction Packages, the rate at which Ghosts are rewarded has been increased. Likewise, the rate of artifacts from Eris’ Faction Packages have been increased."

Tror da nok lige jeg glæder mig til næste uge ;)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Destiny DKDK klan Playdates

Indlægaf Dropdat » lør 15 okt 2016 08:45

Vi mangler stadig en til raid i dag kl. 12.30. Skriv en besked over psn hvis du vil være med, enten til mig, Dropdat_DK eller til DefenzZ.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster