Forum

Join the Elite.

Alt som er klan relateret.

Join the Elite.

Indlægaf JHCREATiON » man 16 nov 2009 08:19

Billede
Scandinavian angels er en Dansk Klan der spiller Modern Warfare2.
___________________________________________
jeg er godt i gang med at samle et hold så vi kan få spillet noget Call of duty, vi spiller for det meste core mode så har du lysten og tiden til at være en del af Scandinavian Angels kan du sende mig en private message med din kill death ratio og så kigger vi på det! alle skal være meget velkommen til at skrive, den eneste regl er at i skal have headset og have det sjovt! der vil blive spillet TDM/S&D. Som landet ligger nu har jeg ikke tænkt mig at begynde på noget mere seriøst, men hvis folk har lyst kan vi snakke om at lave et Proteam som udgangspunkt vil spille på gamebattles. Lyder det interessant så er i meget velkommen til at skrive. Hold tråden tom og undgå venligst at skrive indlæg da dette er en Seeking Members tråd, med venligste hilsner Jesper Clausen, håber at høre fra jer snarest. :-w
alle former for spørgsmål mm. kan besvares over en pb eller Email : jesperclausen@live.dk
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf mr-joni » tirs 08 dec 2009 17:13

Hej Jesper, det lyder meget interessant din nye clan, tænkte på om du stadigvæk mangler nogen, jeg har tit fået af vide jeg er god, og mener selv at være på niveau til at være med i de gode clan dueller ? hvis du vil hører mere om mig og min spille stil så skriv.. Jonasrasmussen_7@hotmail.com
mr-joni
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Larsen » tirs 08 dec 2009 19:38

hvad skal man skrive i sit klan tag hvis man er med i den undskyld jeg spørger :)
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf JHCREATiON » man 14 dec 2009 23:10

alle former for spørgsmål mm. kan besvares over en pb eller Email : jesperholm@mail.com
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf JHCREATiON » man 14 dec 2009 23:12

larsen1995 skrev:hvad skal man skrive i sit klan tag hvis man er med i den undskyld jeg spørger :)

kan ikke lige se hvad det har med emnet at gøre? :roll:
JHCREATiON
 
Indlæg: 726



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster