Forum

Socom: Confrontation

Alt som er klan relateret.

Indlægaf Underdog dk » lør 24 jan 2009 10:23

Crueltylizer skrev:Så er spillet købt. Er ved at dloade :D

Fortæl endelig hvordan du oplever spillet!

Er det ligesom Battlefield 2 til pc eller er det nærmere 100 % realistisk ligesom America Army (gratis online spil)?

/Underdog
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Diz- » lør 24 jan 2009 10:58

kender kun battlefield af de to der. Spillet er i hvert fald 100% realistisk. der er nogle små problemer med menuen og sådan men når man kommer ind i spillet så er det fatisk meget fedt spil, og super underholdende. dog skal man da lige have et headset. De gange jeg har spillet har det altid været med folk fra DK.. evt. tjek nogle videoer af spillet på nettet, det giver et godt indtryk
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Crueltylizer » lør 24 jan 2009 14:37

Til at starte med havde jeg ingen anelse om hvad jeg lavede. Har jeg egentlig stadig ikke. Men spillet virker meget realistisk og ret sjovt faktisk. Selvom jeg endnu ikke har ramt nogen da jeg lige skal vende mig fra Xbox controller til PS3 controller :P

Og så skal jeg simpelthen have nogle tips til nogle gode loadouts. Kan ikke helt finde de rigtige våben så det håber jeg lige at jeg får lidt hjælp til.

Men det er ihvertifald pengene værd. Det at man kan lave sin egen figur og vælge våben osv det er rigtig cool. Det er lidt som et Avanceret Counterstrike, med flere spil modes og bedre grafik og lyd :)
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Martin1454 » man 16 feb 2009 19:46

har lige købt spillet.... tilføj Megsdal (og skriv lige i kommer fra pslife)
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf tesoo » man 16 feb 2009 21:56

Crueltylizer skrev:Til at starte med havde jeg ingen anelse om hvad jeg lavede. Har jeg egentlig stadig ikke. Men spillet virker meget realistisk og ret sjovt faktisk. Selvom jeg endnu ikke har ramt nogen da jeg lige skal vende mig fra Xbox controller til PS3 controller :P

Og så skal jeg simpelthen have nogle tips til nogle gode loadouts. Kan ikke helt finde de rigtige våben så det håber jeg lige at jeg får lidt hjælp til.

Men det er ihvertifald pengene værd. Det at man kan lave sin egen figur og vælge våben osv det er rigtig cool. Det er lidt som et Avanceret Counterstrike, med flere spil modes og bedre grafik og lyd :)


AK47 med det aim du nu finder mest fornuftigt :) så bare medium armor og den der lille pistol der skyder meget hurtigt (så vidt jeg ved er den standard)

dette er et meget godt begynder sæt som sikre dig på de fleste fronter :)

Btw tilføj endelig Sgefle til jeres venneliste hvis i vil spille socom :D !
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Blade dk » fre 20 feb 2009 17:57

add mig her har spillet det siden socom 1 på ps2
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf Chrelle » man 23 mar 2009 12:21

Hej

Er der nogen dansker klaner der tager imod 2 spillere, vi er ikke proffer, men vi arbejder på det :lol:

Vi er som regel online efter 20.

Nu flere, nu sjovere. :D
Chrelle
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Dummiz » man 23 mar 2009 15:26

SÅ drenge ;)

så har pappa her kastet guld efter det spil så jeg er fresh ;)

Nogen der er klar på at spille med en Noob (Har aldrig prøvet spillet før) ;) så add mig endelig mig PSN er Dummiz
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster