Forum

Grid drift klan søges/oprettes :)

Alt som er klan relateret.

Var der lidt for meget tekst her ? Eller skriver folk generelt for LIDT tekst :O :O

Afstemning sluttede tirs 22 dec 2009 22:45

Folk skriver helt sikkert for lidt. ^^
2
100%
Der burde have været mere. o: ?
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer : 2

Grid drift klan søges/oprettes :)

Indlægaf skvakagud » lør 12 dec 2009 22:45

Hey deruide :D Havde først haft Grid til xbox med microsoft wheel, men eftersom det aldrig var helt nok, og jeg gik hele tiden lidt og tænkte på hvor federe det ville være med et G25, nu har jeg så fået skaffet mig en ps3 og g25, og vil begynde og drifte seriøst i Grid, så derfor kunne det da være nice med en drift klan :)

MEN ! Jeg er personligt ved og være træt af den "moderne" online mentalitet, vil tilbage til dengang hvor man spillede multiplayer games for og hygge sig med folk i et godt spil, og ikke for og kunne få den op og stå senere om aften.

Er super konkurrence menneske normalt og er da os frisk på noget ræs/konkurrence. Men det er ikke derfor jeg spiller Grid :) Det jeg vil have ud af grid er show-drift, gymkhana og twin/team-drift :)

Skal dog siges jeg efter og have sammenlignet mig selv lidt med andre rundt omkring, kun søger folk som er rimelig erfarne og føler de i største delen af tiden, kan ligge og lege rundt med bilen præcis som de vil have den til.

Så bare for og slå det HELT fast, jeg gider IKKE ligge og køre rundt om min "ynglings" firkant på d-docks for og vise jeg er genial som robot. Det lader jeg robotterne være, og så nyder jeg og have fantasi/kreativitet. :D

Så hvis det passer på dig/jer som klan. Så skriv endelig :D ( Hvis du har grid tl ps3, kan lide og drifte men måske ikke er så god, og ingen idé har om hvad jeg snakker om med gymkhana og twin-drift. Så du os velkommen til og skrive for et par tips, men lære ikke nogen op :)

Har lige fået ps3 som sagt så er stadig uber retard til den, så add min msn : nighty_92@hotmail.com og skriv der (:
skvakagud
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Brofelde » lør 12 dec 2009 23:20

MHT. din poll..

Well, har set folk skrive væsentligt mere tekst, uden at sætte komma, punktum eller i det mindste dele op, så ingen ko på isen her. :D

Det er altid bedre at skrive lidt mere end "Søges, skriv."

Held og lykke med fangsten :D
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf skvakagud » lør 12 dec 2009 23:30

Haha jo tak, der er ikke noget værre, end og kæmpe sig igennem en laaang tekst uden et eneste komma. :D Og nu var jeg så fokuseret på de "små ting" at jeg glemte de vigtigste.

Du skal have rat&pedal, og efter selv og være gået fra automatisk på xbox rat, til fuld manuel H-gear på G25, ved jeg det er helt muligt. Så at du køre med manuelt gear er også et krav :D

Derudover kræver det også headset, prøver stadig og finde ud af om jeg kan bruge et normalt headset med USB adapter til ps3, men mistænker det måske bare er mig der er uviden :p

Personligt ville jeg kunne snakke over com, eller købe et headset hvis det helt umuligt, men vil helst undgå det pga komfort. :)
skvakagud
Niveau 0
 
Indlæg: 5



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster