Forum

BFBC 2 OG MAG folk søges!

Alt som er klan relateret.

Indlægaf obhulken77 » fre 05 feb 2010 21:46

ok faagel jeg kan sende dig en klan invite om nogle uger for lige nu er vi nogle stk som går efter pmc trophys og så kommer vi tilbage til sver...
obhulken77
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Eskimo-78 » søn 07 feb 2010 23:40

obhulken, jeg er i SVER i MAG og syntes oz det ville være gg med noget klan værk, har Headset. Så bare ad mig hvis der er plads til flere ;P...psn: Eskimo-78
Billede
Eskimo-78
Niveau 0
 
Indlæg: 7

Brugeravatar

Indlægaf MopStyle » man 08 feb 2010 02:43

Jeg får MAG imorgen, og så går jeg ellers igang med at game. Har meget erfaring indenfor FPS genren på konsol.

Mit PSN ID er Qonfuze :)
MopStyle
Niveau 1
 
Indlæg: 86

Brugeravatar

Indlægaf obhulken77 » man 08 feb 2010 13:25

cool eskimo der er masser af plads men som jeg har skrevet tidligere så må du nok vente et par uger for skal lige igennem de to andre pmc før jeg er tilbage i sver... og det kommer nok til at tager lidt tid da det indtil videre har været et helved at være i valor indtil nu...
obhulken77
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Dummiz » man 08 feb 2010 13:40

obhulken77 skrev:cool eskimo der er masser af plads men som jeg har skrevet tidligere så må du nok vente et par uger for skal lige igennem de to andre pmc før jeg er tilbage i sver... og det kommer nok til at tager lidt tid da det indtil videre har været et helved at være i valor indtil nu...


Kan du beholde din S.V.E.R samme tid med du spiller Valor? kan man ikke kun oprette en af gangen?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Eskimo-78 » man 08 feb 2010 13:40

obhulken: helt fint, ikke noget der haster, jeg nakker mest noget "skirmish" TDM i MAG lige nu for at lvl lidt op og få skill points, syntes nemlig det er mega svært at spille f eks sabotage når man ikke er i nogen "stabilt" Squad... er lvl 8 lige pt...
Billede
Eskimo-78
Niveau 0
 
Indlæg: 7

Brugeravatar

Indlægaf Gram » man 08 feb 2010 15:32

Er helt sikkert frisk på MAG og BFBC. Gerne med noget teamwork :D

PSN: Panterr
Gram
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Indlægaf obhulken77 » man 08 feb 2010 17:53

okay hvis jeg var dig ville jeg opradere i din medic kit så du kan genoplive folk så for du nemlig masser af point og kan lv up hurtigt, forudsat folk ikke bare bløder ud for hurtigt og det gør de tit i supression så på det punkt er det bedre at spille sabo eller dom for så der masser af folk at heale... jeg spiller allerede lv 35 i valor som veteran så har på lidt under 14 dage næsten nået at nå til lv 60 i to pmc...


Dummiz nej selvølgelig kan du ikke have 2 eller 3 pmc profiler på kun en ps konto. jeg er bare gået veteran(lv60)så vi kan få platinum trophys og så har en fra min klan bare midlertidigt overtaget som klan leder indtil vi andre er tilbage igen... for at klanen ikke skulle blive opløst...
obhulken77
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf baunevej » tirs 09 feb 2010 19:40

Har lige fået MAG idag, og har kun spillet træning og en enkelt kamp online, mit 1. gangs indtryk er rigtig godt. Er faktisk lidt overrasket, for var lidt skeptisk over de store baner, men i modsætning til bfbc2 syntes jeg de fungere i MAG. Glæder mig til og komme mere ind i spillet.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf obhulken77 » ons 10 feb 2010 03:38

hehe okay bare så du ved det så er dom map et meget meget større map end træning og supression som bare er en alm team deadmatch... men egentlig er det ikke særligt slemt når man først kender banerne og hvad man skal... så ser man for det meste kun en lille del af kortet og så det meget mere overskueligt... spiller du i sver eller en af de andre? for hvis du i sver kan jeg da sende dig en klan invite her sidst på ugen... så vil vi da med glæde give dig gode tips og råd om spillet... en ting jeg kan sige som er sagt før, opgrader i din medkit som det første og brug den men på en fornuftig måde det skal være lige så meget til gavn for dine team kammerater som for dig og ikke kun for at få xp!!du kommer meget hurtigere op i lv og dermed kan du få hurtigere adgang til at opgradere dine våben...
obhulken77
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Sevuz » tors 18 feb 2010 13:43

Kunne godt tænkes at man smed MW2 plus et andet spil i og får det til 1 kr,- i gamestop
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf feinschmecker » tors 18 feb 2010 13:54

Jeg er også klar på noget semi-casual-for-sjov MAG-gaming.

Add mig gerne. Jeg spiller Raven - tror jeg nok. I hvert fald dét der euro-pmc:-) Jeg fik spillet igår, så jeg er selvsagt ikke steget specielt meget i level...

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf obhulken77 » tors 18 feb 2010 14:08

hey feinschmecker vores klan hører desværre til i sver så det blir lidt svert at spille sammen... vi er nogle stk som på et tidspunkt tager turen til raven men det sker ikke lige foreløbigt, for at få platinum trophys, vi har allerede valor og svers... men hvis du stadig er i raven til den tid vi flytter derover skal jeg nok sende en invite til dig :D
obhulken77
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf obhulken77 » tors 18 feb 2010 14:11

Sevuz hvis du kan bytte spillet i gamestope til en 1kr nu så har de lavet det om fra da det udkom eller bare snydt mig... for jeg skulle give 199 og to spil, fik at vide mag ikke var et spil de ville inkludere i 1kr`s tilbudet... :?
obhulken77
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf feinschmecker » tors 18 feb 2010 14:28

obhulken77 skrev:hey feinschmecker vores klan hører desværre til i sver så det blir lidt svert at spille sammen... vi er nogle stk som på et tidspunkt tager turen til raven men det sker ikke lige foreløbigt, for at få platinum trophys, vi har allerede valor og svers... men hvis du stadig er i raven til den tid vi flytter derover skal jeg nok sende en invite til dig :D


ah ok :-) no problemo!

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster