Forum

BFBC 2 OG MAG folk søges!

Alt som er klan relateret.

BFBC 2 OG MAG folk søges!

Indlægaf obhulken77 » man 25 jan 2010 17:54

Hej nogen som er med på at spille noget bc2 teamplay når spillet er ude... søger osse folk som er klar på at spille noget mag... vi nogle gutter som starter en klan op i pmc sver... man skal være med på at ville arbejde seriøst sammen som et team(der skal selvfølgelig være plads til sjov osse)...og man er bedst stillet hvis man har en mic og helst være over 18...
obhulken77
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Badfarmer » man 25 jan 2010 18:13

jeg er med på bc2 teamplay.. har preorderet det.. :D så glæder mig til det kommer..
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf obhulken77 » man 25 jan 2010 18:43

okay cool jep det har jeg osse, har pre orderet limitid edition... :D

Min psn id er det samme som her bare uden 77
obhulken77
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Brofelde » man 25 jan 2010 18:57

obhulken77 skrev:..
Min psn id er det samme som her bare uden 77


Hey champ :)

Du kan tilføje dit PSN ID under din profil, så kan folk hurtigt se hvad det er og så får du også det PSN card under dit navn. :)
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf yess » man 25 jan 2010 20:51

MAG skal vist tages meget alvorligt hvis man ønsker at få noget ud af det, så det kræver at man er i en klan.
BC2 derimod er en del anderledes og kan sagtens fungere uden det store teamwork.

Hvor seriøs jeg er kommer an på team'et, men er frisk på begge.
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf obhulken77 » man 25 jan 2010 21:29

ja det rigtig nok eller man kan som godt spille mag uden at være i en klan og have det sjovt og få en vis form for teamplay følelse ud af det. men ja man skal være sammen med nogle venner eller i en klan for at få det allerbedste ud af det ved at spille mag... vi blir en klan på min 8 og nok flere i sver... og vi kommer til at tage det seriøst i forhold til at spille sammen som et team og hjælpe hinanden og gå efter objektivs.Så hvis folk ikk er med for gruppen men kun for sig selv er det ikke denne her klan man skal være i. hehe....Men det skal dog stadigvæk være sjovt og huske på det kun er et spil... Men du er velkommen til at joine du kan bare sende en venne anmoding...
obhulken77
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf qwarkqwark » man 25 jan 2010 22:32

Jeg spiller meget team-based men er kun 15 - adder dig, men så kan du selv vælge om jeg er klan materiale..

Spiller forresten MAG til den tid.
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf Blade dk » tirs 26 jan 2010 01:55

På den ene hånd virker MAG super fedt , men efter at ha prøvet betaen siger min anden hånd noget andet, jeg er i så stor tvivl om dette spil.
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


mag

Indlægaf obhulken77 » tirs 26 jan 2010 02:46

blade dk okay og hvad er det i forhold til? grafikken du ikk er så vild med eller gameplayet?? jeg kan næsten ikke vente med at spille spillet... mag har så mange ting i det som jeg søger som jeg ikk har fundet i andre fps... det skulle da lige være med undtagelse af bad company... de to spil her er bare de bedste fps spil.. :) zipper har forresten lige annonceret på deres blog website hvadfor ting de har ændret og forbedret til den fulde version synes du skulle tjekke det ud... de har bl.a. justeret recoil på nogle våben, de har gjort grafikken bedre animationerne bedre, de har gjort det muligt at kunne bruge kniven under en ladning, hvis du blir angrebet mens du lader dit våben som man ikke kunne i betan. og mange andre ting...
obhulken77
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Blade dk » tirs 26 jan 2010 02:59

jamen syndtes sådan set ikke der er noget galt med spillet, men mangler nok bare følesen af teamwork. Det mangler i stor stil folk er virkelig dårlige til at kommunikere med hinanden, og derfor render interessen hurtigt ud i sandet, jeg savner følesen af man spiller som et hold og ikke at man render hver sin vej, ligesom i BF.
Det ender dog nok med jeg køber spillet afligevel men om det holder interessen ved lige kommer an på en prøve.

men skriv mig på har headset og såfremdeles
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf obhulken77 » tirs 26 jan 2010 03:58

ved du hvad jeg er ret sikker på at som tiden går og folk for lært hvordan man skal spille spillet så vil vi se mere og mere folk som bruger teamwork... men når det er det du søger så er det jo meget åbentlyst hvad du skal gøre...


Så skal du enten finde dig en klan som vil det samme som dig eller osse have nogle venner i forvejen som vil det samme som dig...


vores klan går netop ud på at vi skal holde os sammen og bruge teamwork...
og vi er udelukkende danskere...
obhulken77
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Cyrak » tirs 26 jan 2010 09:29

Jeg har forudbestilt Bad Company 2, og glæder mig sindsygt meget til det kommer. Elskede 1eren vildt meget, og betaen af 2eren var pisse fedt!

Hvad angår en potentiel klan, så er jeg åben for muligheder. Har dog ikke headset mere, men hvis jeg føler at klanen er god, så er det bestemt ikke utænkeligt, at jeg vil invistere i et.

I er velkomne til at adde min på psn, eller sende mig en PM, og så kan vi finde ud af det :)

PSN: Hyve89. Ved ikke lige hvorfor mit psn id ikke står ude til venstre mere, da jeg har indtastet det under min profil.
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf jimmidlx » tirs 26 jan 2010 09:48

Jeg er klar til BFBC2, men MAG har ikke lige fanget mig..

Bare add mig; psnid: jimmidlx
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Blade dk » tirs 26 jan 2010 11:47

jeg er lidt i tvivl om hvornår det udkommer, på coolshop siger de den 29 men elgiganten sælger det fra den 27, jeg smider da hovedet forbi elgiganten i morgen for at se
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf obhulken77 » tirs 26 jan 2010 13:10

jamen det osse rigtig nok tror det har noget at gøre med at det over nettet ved det ikk. men ja spillet udkommer rigtig nok d 27 i butikkerne jeg skal have mit i gamestope, jeg bytter to ps3 gamle spil ind. og så kan jeg få det til 199...
obhulken77
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster